румолене в двигателя а при натискане на съединителя спира

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
kazakstaneca
Мнения: 179
Регистриран на: Съб 02 фев 2008 21:14
Автомобил:
Двигател:

Re: румолене в двигателя а при натискане на съединителя спир

Мнениеот kazakstaneca » Вто 31 дек 2013 1:06


Bobby_ написа:при теб е лагера на първичния вал!!!

Значи ще си пазя кутията :drive
И ще се оглеждам за някаква истинска добавка...




cwetelin_cwetanow
Мнения: 4
Регистриран на: Вто 21 апр 2009 19:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: bulgaria

Re: румолене в двигателя а при натискане на съединителя спир

Мнениеот cwetelin_cwetanow » Вто 31 дек 2013 7:02


Bobby_ написа:
cwetelin_cwetanow написа:Здравейте и от мен,позволих си да пиша тук защото и аз имам подобен проблем,само че на Vw бора 1.9 tdi pd 101 конски сили,чува се ромолене,което при натискане на педала за съединителя спира,на студен автомобил се чува по-силно,на загрята кола почти не се чува.Маслото в скоростите е сменяно(според предния собственик).Като стана студено времето шума е по-силен.И вече почвам да се притеснявам :scare3 !


при теб може да е още по-тежко (маховика)

Първо благодаря за отговора,а искам да питам как може да се разбере дали е маховика,само като се свали съединителя или има и други начини да се разбере?


Потребителски аватар
schmid
Мнения: 105
Регистриран на: Нед 31 май 2009 19:07
Автомобил: Mk3
Двигател: PL 1988
Местоположение: Варна

Re: румолене в двигателя а при натискане на съединителя спир

Мнениеот schmid » Вто 31 дек 2013 15:31


cwetelin_cwetanow написа:
Bobby_ написа:
cwetelin_cwetanow написа:Здравейте и от мен,позволих си да пиша тук защото и аз имам подобен проблем,само че на Vw бора 1.9 tdi pd 101 конски сили,чува се ромолене,което при натискане на педала за съединителя спира,на студен автомобил се чува по-силно,на загрята кола почти не се чува.Маслото в скоростите е сменяно(според предния собственик).Като стана студено времето шума е по-силен.И вече почвам да се притеснявам :scare3 !


при теб може да е още по-тежко (маховика)

Първо благодаря за отговора,а искам да питам как може да се разбере дали е маховика,само като се свали съединителя или има и други начини да се разбере?


Bobby_ е прав ще излезе лагера на първичния вал , три години карах така и накрая от луфта вала проби кожуха на кутията :bishop


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: румолене в двигателя а при натискане на съединителя спир

Мнениеот Bobby_ » Сря 01 яну 2014 23:33


kazakstaneca написа:
Bobby_ написа:при теб е лагера на първичния вал!!!

Значи ще си пазя кутията :drive
И ще се оглеждам за някаква истинска добавка...


няма добавка която да спаси лагера!!!!
Ако натресеш това нещо вътре и ще тормозиш всичко останало като синхрони и т.н. а луфт на лагера от 0.1мм няма как да го обере каквото и да сложиш.
Като дадеш газ или като върнеш газта .... двата вала се опитват да се избутат един от друг и ..... няма такова напрежение!!! НЯМА ТАКАВА ДОБАВКА!!!
ПАзиш или не .... ако е решила да гурми..... ще стане! Единствено леееко ще и удължиш животеца


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: румолене в двигателя а при натискане на съединителя спир

Мнениеот Bobby_ » Сря 01 яну 2014 23:37


cwetelin_cwetanow написа:
Първо благодаря за отговора,а искам да питам как може да се разбере дали е маховика,само като се свали съединителя или има и други начини да се разбере?


най сигурно е със сваляне на скорости.... но е възможно и някой добър майстор да каже и по звука на тропането! че то е едно специфично дрънкане.....


Потребителски аватар
kazakstaneca
Мнения: 179
Регистриран на: Съб 02 фев 2008 21:14
Автомобил:
Двигател:

Re: румолене в двигателя а при натискане на съединителя спир

Мнениеот kazakstaneca » Чет 02 яну 2014 0:30


Благодарим за отговорите, колега! :beer


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Re: румолене в двигателя а при натискане на съединителя спир

Мнениеот joker » Чет 02 яну 2014 14:31


djo_zmey написа:
gazarchetyyy написа:колеги преди 1 седмица си купих голф 3 97 година и от няколко дни ми се появи някакав шум в двигателя а при натискане на съединителя спира зн ли от какво може да е това



САМО И ЕДИНСТВЕНО ----> Аксиален лагер : vw fen

Ами ако няма аксиален лагер????? :a045 Ха сега да видим!


cwetelin_cwetanow
Мнения: 4
Регистриран на: Вто 21 апр 2009 19:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: bulgaria

Re: румолене в двигателя а при натискане на съединителя спир

Мнениеот cwetelin_cwetanow » Чет 02 яну 2014 15:24


И от мен благодарско!!!


Потребителски аватар
ShoGo_GTI
Мнения: 1059
Регистриран на: Вто 27 фев 2007 9:41
Автомобил: 18Т 2002 VW GOLF GTI EXCLUSIVE
Двигател: AUQ 180
Местоположение: Добрич
Контакти:

Re: румолене в двигателя а при натискане на съединителя спир

Мнениеот ShoGo_GTI » Пон 06 яну 2014 0:28


айде и аз да се запиша като човек с проблем с кутията.
1во двигателя ми е ABF с кутия тип 020 CHD от няколко дни на сам излезе следния проблем - отварях двигателя за ревизия и след като го затворих при първото палене с двигателя всичко наред обаче тропане да си е. мамата (звука наподобяваше чукане на клапани или как заработва "издухан дизел на -20 с 3 изгорели свещи след като са го въртяли доста време) а повдигачите се бяха напълнили. стоях и се чудих какво да правя и влязах в колата и нещо ме "бутна" и натиснах съединителя и чукането спря :eek пусках го и го натисках няколко пъти и всеки път при натиснат съединител чукането спираше. излязах да направя едно кръгче и след като я покарах малко това чукане на място спря обаче се появи нещо друго "20" при форсиране на двигателя на място и в движение при подаване на газ на която и да е предавка на над 2500оборота вече се чува ромолене от към кутията особено ако на скорост пусна газ-та и използвам "двигателната спирачка" за момент.
другото което ми направи впечатление е, че точно преди сложа главата тръгнах да си докарвам буталата в една линия и когато си въртях коляновия вал от към демпферната шайба с въртока ми направи впечатление, че има странен луфт и леко почукване (нови лагери доло и буталните болтове са наред) и си мисля дали случано не са ми се охлабили някои болтове около съединителя и там да имам луфт. мисля другата седмица да сваля кутията да погледна как е съединителя, но да попитам все пак. ако е заминала ще се сменя работата е ясна :)


Потребителски аватар
kazakstaneca
Мнения: 179
Регистриран на: Съб 02 фев 2008 21:14
Автомобил:
Двигател:

Re: румолене в двигателя а при натискане на съединителя спир

Мнениеот kazakstaneca » Пон 06 яну 2014 0:49


При мен след като сипах масло в скоростната кутия, румоленето в движение изчезна. Остана само тава, което се чува като работи на място. :dontknow


cwetelin_cwetanow
Мнения: 4
Регистриран на: Вто 21 апр 2009 19:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: bulgaria

Re: румолене в двигателя а при натискане на съединителя спир

Мнениеот cwetelin_cwetanow » Пон 13 яну 2014 20:58


В тая връзка да питам,дали може да се намери читав демпферен маховик втора употреба? :screwy


Потребителски аватар
ShoGo_GTI
Мнения: 1059
Регистриран на: Вто 27 фев 2007 9:41
Автомобил: 18Т 2002 VW GOLF GTI EXCLUSIVE
Двигател: AUQ 180
Местоположение: Добрич
Контакти:

Re: румолене в двигателя а при натискане на съединителя спир

Мнениеот ShoGo_GTI » Пон 13 яну 2014 23:02


няма невъзможни неща, но върпоса е колко време ще изкара още тоя махових на твоята кола защото ако изкара 1 месец при тебе после още 100лв за сваляне и слагане на кутията и пак друг маховик..


Потребителски аватар
karina.damyanowa
Мнения: 39
Регистриран на: Пон 18 дек 2017 8:43
Автомобил:
Двигател:

Re: румолене в двигателя а при натискане на съединителя спира

Мнениеот karina.damyanowa » Вто 16 яну 2018 8:14


Здравейте,
Бих искала да ви кажа моя случай. Карам VW Polo 6N2 1.9 SDI 2000г. 64 к.с.
От около 2 седмици горе-долу се появи някакъв много характерен шум, който наподобява на стържене в областта на съединителя или скоростната кутия...
Шума се чува при НЕнатиснат съединител или на полусъединител, а при натиснат до долу шумът изчезва. Другото което е, имам чувството, че шума се чува само когато колата е на място.. всяка сутрин на изстинал мотор оставям колата да поработи, за да чуя дали има нещо характерно по работенето й... плюс това, този шум го чувам само когато е на свободна и само натискам/отпускам педала на съединителя.. Изчетох всички възможни форуми за аксиален лагер, но пък по пътя на логиката той прекъсва връзката при натиснат съединител и би трябвало тогава да се чува този шум от съединителя... ходих при двама майстори, а техните констатации бяха "Карай още, така можеш още много да караш!".. по принцип шума е неравномерен, но пък е с еднаква сила. Също така четох, че е хубаво да се сменя целия комплект съединител, тъй като цената на труда е около 100-тина лева. Другото което ме съмнява и искам мнение от вас, възможно ли е да е лагер на скоростната кутия (на първичния вал) и колко време мога да я карам така, защото в момента нямам толкова пари за правя ремонти... просто не искам да купувам и ск. кутия..

Много бих Ви била благодарна да чуя вашия опит, ако някой е имал подобен проблем и горе-долу какви пари е излязло всичко + труд.


Потребителски аватар
karina.damyanowa
Мнения: 39
Регистриран на: Пон 18 дек 2017 8:43
Автомобил:
Двигател:

Re: румолене в двигателя а при натискане на съединителя спира

Мнениеот karina.damyanowa » Вто 16 яну 2018 8:16


Само да кажа, че не съм запозната с какъв тип ск. кутия е моята калинка, за това не съм посочила нищо за нея.


nikname
Мнения: 231
Регистриран на: Вто 04 окт 2016 13:00
Автомобил: vw golf mk5 2006
Двигател: 1_6i BSE
Местоположение: София

Re: румолене в двигателя а при натискане на съединителя спира

Мнениеот nikname » Вто 16 яну 2018 8:37


Здравей,по всичко личи че проблема е в кутията.Модела на ск.кутия до колкото знам е 085.
Сигурен съм,че шумът се чува и в движение,може да е леко,но шумът на мотора в движение го заглушава до някаква степен.
Правилно си се осведомила за съединителя-сменя се комплект/всичко/.
Маслото сменено ли е,проверено ниво?
За този шум какво да ти кажа-можеш да караш така,като загрее маслото в кутията спира предполагам....но все пак не е нормално да бъде така,иска си ремонт.Колко би могла да измине кутията така никой неможе да каже-късмет е.
Като ремонт,части,пари незнам колко ще излезе.....не съм запознат с тази кутия,но отвори ли се се сменят всички лагери,ново масло и тн + съединител к-т,абе няма да е малко.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 196 госта