За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...
Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...
sujalqvam za latinicata no sam na rabota i sam na linux i nqmam kirilica i az sam s sushtia problem i sushtia motor i sam na gaz nqkoi put mnogo vurvi drug put ne nabira izobshto i tova se poqvi ot predi mesec nqkade hodih na diagnostika i mi kazah 4e shtom s gazova uredba nqma da mi napravqt elkon nqmolo smisal kazaha mi da si smenq droselovata klapa i shtial da se otpushi sega kakvo da napravq drosel ili debitomer ima li zna4enie ot tezi neshta pri gazovata uredba
- markovgolf
- Мнения: 149
- Регистриран на: Съб 25 ное 2006 21:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен - София
cardan написа:понеже аз съм с аек искам да питам за какво е това щото питах много хора и никои не можа да ми отговори.
Това се води шумозаглушител (засмуква и завърта въздуха)
Вътре има една пластмасова мрежичка (като гъбичка) и от време на време се сваля да се промива защото се запушва и може да гръмне.Струва около 60лв.
- dokros
- Мнения: 808
- Регистриран на: Вто 06 ное 2007 21:25
- Автомобил: SEAT TOLEDO 2000
- Двигател: 1.9 TDI ALH
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Wish_Master написа:И при мен го има проблема с мощността. Под 3500 оборота имам чувството, че тегля 1 тон ремарке. Пълна трагедия, натискам педала, а колата сякаш се дави, просто няма промяна в скоростта. Над 3500 оборота се усеща доста повече мощност, но моторът реве повече, отколкото върви. С една дума реве като съдран, а върви като каруца. Ходил съм на VAG com и там уж всичко било нормално и нямало грешки. Ламбдата ми била леко мудна, но едва ли толкова сериозно се отразява на мощността. Разходът ми също е сравнително висок, като се има предвид че карам както бабичка - максимално икономично (11-12/100 по компютър градско). Нямам газово. Смених бензиновия филтър, но нямаше промяна. Почистихме дросела и имаше ефект във вървенето точно 1 ден. При повторно почистване нямаше ефект. Свещите са идеални, нямат нагар и не са омаслени, кабелите също. Всичко по ел. системата уж е добре и в норми, а колата не върви и не върви. Някой път наистина върви повече, незнам на какво се дължи, а разхода по компютър пада!!! Странно! Остана ми варианта да махна катализатора, въпреки че не мирише на кофти и си духа яко от аспуха. Последната възможност е да отида в Автотрейд и да ми одерат кожата. Иначе сега е смешно, тоя двигател 101 коня ли е или 50?
Има и други възможности :
1.Гарнитурата на всмукателните колектори смуче въздух.
2.Сигурен ли си , че агренажният ремък не е изместен с 1-2 зъба?
- Wish_Master
- Мнения: 948
- Регистриран на: Сря 09 май 2007 18:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Добре, лесно ли се разбира ако ремъкът е изместен с 1-2 зъба? Иначе нямам течове, загуба на масло, прегряване или какъвто и да е друг проблем. Всичко според компютъра и на външен вид е идеално. Единствената забележка от VAG Com-а беше съмнението за подгрева на лабдата и леко странните и показания. Майстора обаче каза, че едва ли това може да има толкова осезаем ефект. Май ще взема и една добавка за почистване на инжекциона. Ако няма ефект, ще отида до Аутотрейд да ме одерат жив, надявам се поне да оправят проблема. Сега направо ме е срам. Малко баирче на 2-ра немога да ускоря, а колата е празна. Вече като си стъпи в обороти над 3500 въври добре, макар че пак не е кой знае какво. 1 колега с ABD двигател 1.4 моно ме изяжда както си иска. Днес в една Астричка от старите 1.8 моно 90 коня, се возихме общо 5 човека и как само дърпаше на 2000 оборота по 1 баир нагоре, че и на газ.... нямам думи. Пък аз си мисля, че карам 101 коня. Да да.
- dokros
- Мнения: 808
- Регистриран на: Вто 06 ное 2007 21:25
- Автомобил: SEAT TOLEDO 2000
- Двигател: 1.9 TDI ALH
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
ВАГ -КОМ няма да покаже, ако ремъкът е презацепен с 1-2 зъба, нито ако е пробита гарнитурата на всмукателните колектори .
Доколкото съм виждал, пръскат с чист бензин за запалки ,аерозол ,върху гарнитурата на колекторите ,ако засмуче- вдига оборотите,значи е пробита.
За ремъка - трябва си добър майстор да го види.Няма да видиш-течове, загуба на масло, прегряване или какъвто и да е друг проблем-просто имаш предварение - искрата, дето пали горивната смес идва по -рано,така не се постига пълна мощност.
Доколкото съм виждал, пръскат с чист бензин за запалки ,аерозол ,върху гарнитурата на колекторите ,ако засмуче- вдига оборотите,значи е пробита.
За ремъка - трябва си добър майстор да го види.Няма да видиш-течове, загуба на масло, прегряване или какъвто и да е друг проблем-просто имаш предварение - искрата, дето пали горивната смес идва по -рано,така не се постига пълна мощност.
- webdude
- Мнения: 999
- Регистриран на: Пон 17 дек 2007 18:49
- Автомобил: Ford Mondeo MK3
- Двигател:
- Местоположение: София
snoopgod написа:lyubobg написа:Веднага ще ти отговоря На 210км при мен е на 6300 оборота,
а максимално разрешени са 6500, ето как ги вдига
аз повече от 205 не мога да вдигна
Не се коси колегата ги е вдигал по нанадолнище сигурно ... по равно макс поне при мен дига 200 (ся в продължение на 5 км може и да дигне до 205, ама тва не е максимална скорост вече то става клизма)
По каталог ги дават 188 максимална за АЕК/АФТ а за 2Е дават 196 ... така, че тряя да е по бърз (километражи всякакви не е задължително да са верни)
- Wish_Master
- Мнения: 948
- Регистриран на: Сря 09 май 2007 18:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
При мен има малко развитие. Преди седмица реших да сложа бензин за цели 40лв. Така стрелката стигна почти средата на резервоара. Оттогава насам усещам доста голяма разлика във вървенето. Загубата на мощност в ниските обороти почти напълно изчезна, само от време на време когато още е стидена леееко се усеща.
Вариантите са 2:
Абсурд е просто да си внушавам, следователно или е съвпадение, или нещо се е отпушило по систената, знам ли...
Друг е варианта да има някакъв датчик или нещо подобно, който не ти позволява да настъпваш колата ако бензина ти е около червеното или малко отгоре (както обикновенно карам колата). Последното ми се струва абсурдно за 15 годишна кола, но ако някой случайно знае дали има такова нещо, моля да каже.
Вариантите са 2:
Абсурд е просто да си внушавам, следователно или е съвпадение, или нещо се е отпушило по систената, знам ли...
Друг е варианта да има някакъв датчик или нещо подобно, който не ти позволява да настъпваш колата ако бензина ти е около червеното или малко отгоре (както обикновенно карам колата). Последното ми се струва абсурдно за 15 годишна кола, но ако някой случайно знае дали има такова нещо, моля да каже.
- focke-wulf
- Мнения: 218
- Регистриран на: Нед 28 окт 2007 15:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Wish_Master написа:При мен има малко развитие. Преди седмица реших да сложа бензин за цели 40лв. Така стрелката стигна почти средата на резервоара. Оттогава насам усещам доста голяма разлика във вървенето. Загубата на мощност в ниските обороти почти напълно изчезна, само от време на време когато още е стидена леееко се усеща.
Вариантите са 2:
Абсурд е просто да си внушавам, следователно или е съвпадение, или нещо се е отпушило по систената, знам ли...
Друг е варианта да има някакъв датчик или нещо подобно, който не ти позволява да настъпваш колата ако бензина ти е около червеното или малко отгоре (както обикновенно карам колата). Последното ми се струва абсурдно за 15 годишна кола, но ако някой случайно знае дали има такова нещо, моля да каже.
За загубата на мощност при студена кола и ниски обороти:
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=89859&highlight=
- lyubobg
- Мнения: 2514
- Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
webdude написа:snoopgod написа:lyubobg написа:Веднага ще ти отговоря На 210км при мен е на 6300 оборота,
а максимално разрешени са 6500, ето как ги вдига
аз повече от 205 не мога да вдигна
Не се коси колегата ги е вдигал по нанадолнище сигурно ... по равно макс поне при мен дига 200 (ся в продължение на 5 км може и да дигне до 205, ама тва не е максимална скорост вече то става клизма)
По каталог ги дават 188 максимална за АЕК/АФТ а за 2Е дават 196 ... така, че тряя да е по бърз (километражи всякакви не е задължително да са верни)
Вдигнах ги на влизане в София от Пловдив където магистралата е на 4 ленти. Пътя е леко спускане, после леко издигане после равничко.
Да отбележа - бях с неработеща лабда, едноелектродни свещи, кофти бензин (не примерно 100 октана какъвто е нужен във високите обороти), стара дистрибуторна капачка и разни други проблемчета
А иначе по принцип колата винаги вдига повече от каталожната макс скорост - така съм чувал.
И една от причините е че я мерят при пълна кола - т.е. 4 човека
- webdude
- Мнения: 999
- Регистриран на: Пон 17 дек 2007 18:49
- Автомобил: Ford Mondeo MK3
- Двигател:
- Местоположение: София
lyubobg написа:webdude написа:snoopgod написа:lyubobg написа:Веднага ще ти отговоря На 210км при мен е на 6300 оборота,
а максимално разрешени са 6500, ето как ги вдига
аз повече от 205 не мога да вдигна
Не се коси колегата ги е вдигал по нанадолнище сигурно ... по равно макс поне при мен дига 200 (ся в продължение на 5 км може и да дигне до 205, ама тва не е максимална скорост вече то става клизма)
По каталог ги дават 188 максимална за АЕК/АФТ а за 2Е дават 196 ... така, че тряя да е по бърз (километражи всякакви не е задължително да са верни)
Вдигнах ги на влизане в София от Пловдив където магистралата е на 4 ленти. Пътя е леко спускане, после леко издигане после равничко.
Да отбележа - бях с неработеща лабда, едноелектродни свещи, кофти бензин (не примерно 100 октана какъвто е нужен във високите обороти), стара дистрибуторна капачка и разни други проблемчета
А иначе по принцип колата винаги вдига повече от каталожната макс скорост - така съм чувал.
И една от причините е че я мерят при пълна кола - т.е. 4 човека
Върви повече от каталожните данни понеже километражите не са верни !
- Wish_Master
- Мнения: 948
- Регистриран на: Сря 09 май 2007 18:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Wish_Master написа:При мен има малко развитие. Преди седмица реших да сложа бензин за цели 40лв. Така стрелката стигна почти средата на резервоара. Оттогава насам усещам доста голяма разлика във вървенето. Загубата на мощност в ниските обороти почти напълно изчезна, само от време на време когато още е стидена леееко се усеща.
Вариантите са 2:
Абсурд е просто да си внушавам, следователно или е съвпадение, или нещо се е отпушило по систената, знам ли...
Друг е варианта да има някакъв датчик или нещо подобно, който не ти позволява да настъпваш колата ако бензина ти е около червеното или малко отгоре (както обикновенно карам колата). Последното ми се струва абсурдно за 15 годишна кола, но ако някой случайно знае дали има такова нещо, моля да каже.
Така, последните няколко дни, когато стрелката е мааалко след червеното, се върнахме на старата история със загубата на мощност. Вече почвам да се замислям да не би да имам някакви проблеми с бензиновата помпа или някакво запушване в резервоара.... Тия дни ще пробвам пак да напълна до половината и ако отоново има разлика във вървенето вече незнам.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 64 госта