За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
theerazor
Мнения: 186
Регистриран на: Вто 25 мар 2008 16:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот theerazor » Вто 13 май 2008 17:16


При мен пък когато и подам газ върви като луда. А когато карам полека все едно нещо я спъва и се сецва , имам чувството че се дави тая кола.... Не съм я напъвал много 185км не посмях повече, че амортисьорите са ми за смяна.




chorlav
Мнения: 50
Регистриран на: Съб 19 апр 2008 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...

Мнениеот chorlav » Вто 13 май 2008 17:46


sujalqvam za latinicata no sam na rabota i sam na linux i nqmam kirilica i az sam s sushtia problem i sushtia motor i sam na gaz nqkoi put mnogo vurvi drug put ne nabira izobshto i tova se poqvi ot predi mesec nqkade hodih na diagnostika i mi kazah 4e shtom s gazova uredba nqma da mi napravqt elkon nqmolo smisal kazaha mi da si smenq droselovata klapa i shtial da se otpushi sega kakvo da napravq drosel ili debitomer ima li zna4enie ot tezi neshta pri gazovata uredba


Потребителски аватар
markovgolf
Мнения: 149
Регистриран на: Съб 25 ное 2006 21:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен - София

Мнениеот markovgolf » Вто 13 май 2008 19:32


cardan написа:понеже аз съм с аек искам да питам за какво е това щото питах много хора и никои не можа да ми отговори.

Изображение


Това се води шумозаглушител (засмуква и завърта въздуха)
Вътре има една пластмасова мрежичка (като гъбичка) и от време на време се сваля да се промива защото се запушва и може да гръмне.Струва около 60лв.


Потребителски аватар
dokros
Мнения: 808
Регистриран на: Вто 06 ное 2007 21:25
Автомобил: SEAT TOLEDO 2000
Двигател: 1.9 TDI ALH
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Мнениеот dokros » Вто 13 май 2008 21:39


Wish_Master написа:И при мен го има проблема с мощността. Под 3500 оборота имам чувството, че тегля 1 тон ремарке. Пълна трагедия, натискам педала, а колата сякаш се дави, просто няма промяна в скоростта. Над 3500 оборота се усеща доста повече мощност, но моторът реве повече, отколкото върви. С една дума реве като съдран, а върви като каруца. Ходил съм на VAG com и там уж всичко било нормално и нямало грешки. Ламбдата ми била леко мудна, но едва ли толкова сериозно се отразява на мощността. Разходът ми също е сравнително висок, като се има предвид че карам както бабичка - максимално икономично (11-12/100 по компютър градско). Нямам газово. Смених бензиновия филтър, но нямаше промяна. Почистихме дросела и имаше ефект във вървенето точно 1 ден. При повторно почистване нямаше ефект. Свещите са идеални, нямат нагар и не са омаслени, кабелите също. Всичко по ел. системата уж е добре и в норми, а колата не върви и не върви. Някой път наистина върви повече, незнам на какво се дължи, а разхода по компютър пада!!! Странно! Остана ми варианта да махна катализатора, въпреки че не мирише на кофти и си духа яко от аспуха. Последната възможност е да отида в Автотрейд и да ми одерат кожата. Иначе сега е смешно, тоя двигател 101 коня ли е или 50?


Има и други възможности :

1.Гарнитурата на всмукателните колектори смуче въздух.

2.Сигурен ли си , че агренажният ремък не е изместен с 1-2 зъба?


Потребителски аватар
Wish_Master
Мнения: 948
Регистриран на: Сря 09 май 2007 18:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Wish_Master » Сря 14 май 2008 18:48


Добре, лесно ли се разбира ако ремъкът е изместен с 1-2 зъба? Иначе нямам течове, загуба на масло, прегряване или какъвто и да е друг проблем. Всичко според компютъра и на външен вид е идеално. Единствената забележка от VAG Com-а беше съмнението за подгрева на лабдата и леко странните и показания. Майстора обаче каза, че едва ли това може да има толкова осезаем ефект. Май ще взема и една добавка за почистване на инжекциона. Ако няма ефект, ще отида до Аутотрейд да ме одерат жив, надявам се поне да оправят проблема. Сега направо ме е срам. Малко баирче на 2-ра немога да ускоря, а колата е празна. Вече като си стъпи в обороти над 3500 въври добре, макар че пак не е кой знае какво. 1 колега с ABD двигател 1.4 моно ме изяжда както си иска. Днес в една Астричка от старите 1.8 моно 90 коня, се возихме общо 5 човека и как само дърпаше на 2000 оборота по 1 баир нагоре, че и на газ.... нямам думи. Пък аз си мисля, че карам 101 коня. Да да.


Потребителски аватар
dokros
Мнения: 808
Регистриран на: Вто 06 ное 2007 21:25
Автомобил: SEAT TOLEDO 2000
Двигател: 1.9 TDI ALH
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Мнениеот dokros » Сря 14 май 2008 21:37


ВАГ -КОМ няма да покаже, ако ремъкът е презацепен с 1-2 зъба, нито ако е пробита гарнитурата на всмукателните колектори .

Доколкото съм виждал, пръскат с чист бензин за запалки ,аерозол ,върху гарнитурата на колекторите ,ако засмуче- вдига оборотите,значи е пробита.

За ремъка - трябва си добър майстор да го види.Няма да видиш-течове, загуба на масло, прегряване или какъвто и да е друг проблем-просто имаш предварение - искрата, дето пали горивната смес идва по -рано,така не се постига пълна мощност.


Потребителски аватар
snoopgod
Мнения: 670
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 21:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот snoopgod » Чет 15 май 2008 0:18


lyubobg написа:Веднага ще ти отговоря :) На 210км :oops: при мен е на 6300 оборота,
а максимално разрешени са 6500, ето как ги вдига :wink:

:shock аз повече от 205 не мога да вдигна :roll:


Потребителски аватар
webdude
Мнения: 999
Регистриран на: Пон 17 дек 2007 18:49
Автомобил: Ford Mondeo MK3
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот webdude » Чет 15 май 2008 6:55


snoopgod написа:
lyubobg написа:Веднага ще ти отговоря :) На 210км :oops: при мен е на 6300 оборота,
а максимално разрешени са 6500, ето как ги вдига :wink:

:shock аз повече от 205 не мога да вдигна :roll:


Не се коси колегата ги е вдигал по нанадолнище сигурно ... по равно макс поне при мен дига 200 (ся в продължение на 5 км може и да дигне до 205, ама тва не е максимална скорост вече то става клизма)

По каталог ги дават 188 максимална за АЕК/АФТ а за 2Е дават 196 ... така, че тряя да е по бърз (километражи всякакви не е задължително да са верни)


Потребителски аватар
pokeer
Мнения: 108
Регистриран на: Съб 06 май 2006 22:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот pokeer » Пон 02 юни 2008 8:26


Някой дали откри какъв е проблемът и да е забравил да сподели решението :)


Потребителски аватар
Wish_Master
Мнения: 948
Регистриран на: Сря 09 май 2007 18:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Wish_Master » Пет 13 юни 2008 18:05


При мен има малко развитие. Преди седмица реших да сложа бензин за цели 40лв. Така стрелката стигна почти средата на резервоара. Оттогава насам усещам доста голяма разлика във вървенето. Загубата на мощност в ниските обороти почти напълно изчезна, само от време на време когато още е стидена леееко се усеща.
Вариантите са 2:
Абсурд е просто да си внушавам, следователно или е съвпадение, или нещо се е отпушило по систената, знам ли...
Друг е варианта да има някакъв датчик или нещо подобно, който не ти позволява да настъпваш колата ако бензина ти е около червеното или малко отгоре (както обикновенно карам колата). Последното ми се струва абсурдно за 15 годишна кола, но ако някой случайно знае дали има такова нещо, моля да каже.


Потребителски аватар
focke-wulf
Мнения: 218
Регистриран на: Нед 28 окт 2007 15:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот focke-wulf » Пет 13 юни 2008 18:18


Wish_Master написа:При мен има малко развитие. Преди седмица реших да сложа бензин за цели 40лв. Така стрелката стигна почти средата на резервоара. Оттогава насам усещам доста голяма разлика във вървенето. Загубата на мощност в ниските обороти почти напълно изчезна, само от време на време когато още е стидена леееко се усеща.
Вариантите са 2:
Абсурд е просто да си внушавам, следователно или е съвпадение, или нещо се е отпушило по систената, знам ли...
Друг е варианта да има някакъв датчик или нещо подобно, който не ти позволява да настъпваш колата ако бензина ти е около червеното или малко отгоре (както обикновенно карам колата). Последното ми се струва абсурдно за 15 годишна кола, но ако някой случайно знае дали има такова нещо, моля да каже.

За загубата на мощност при студена кола и ниски обороти:
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=89859&highlight=


Crazysoul
Мнения: 62
Регистриран на: Нед 08 юли 2007 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Crazysoul » Пет 13 юни 2008 19:15


И аз имах проблем с мощноста.Смениха ми дебитомера и сега колата лети


Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lyubobg » Пет 13 юни 2008 20:22


webdude написа:
snoopgod написа:
lyubobg написа:Веднага ще ти отговоря :) На 210км :oops: при мен е на 6300 оборота,
а максимално разрешени са 6500, ето как ги вдига :wink:

:shock аз повече от 205 не мога да вдигна :roll:


Не се коси колегата ги е вдигал по нанадолнище сигурно ... по равно макс поне при мен дига 200 (ся в продължение на 5 км може и да дигне до 205, ама тва не е максимална скорост вече то става клизма)

По каталог ги дават 188 максимална за АЕК/АФТ а за 2Е дават 196 ... така, че тряя да е по бърз (километражи всякакви не е задължително да са верни)


Вдигнах ги на влизане в София от Пловдив където магистралата е на 4 ленти. Пътя е леко спускане, после леко издигане после равничко.
Да отбележа - бях с неработеща лабда, едноелектродни свещи, кофти бензин (не примерно 100 октана какъвто е нужен във високите обороти), стара дистрибуторна капачка и разни други проблемчета :)
А иначе по принцип колата винаги вдига повече от каталожната макс скорост - така съм чувал.
И една от причините е че я мерят при пълна кола - т.е. 4 човека :roll:


Потребителски аватар
webdude
Мнения: 999
Регистриран на: Пон 17 дек 2007 18:49
Автомобил: Ford Mondeo MK3
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот webdude » Пет 13 юни 2008 20:28


lyubobg написа:
webdude написа:
snoopgod написа:
lyubobg написа:Веднага ще ти отговоря :) На 210км :oops: при мен е на 6300 оборота,
а максимално разрешени са 6500, ето как ги вдига :wink:

:shock аз повече от 205 не мога да вдигна :roll:


Не се коси колегата ги е вдигал по нанадолнище сигурно ... по равно макс поне при мен дига 200 (ся в продължение на 5 км може и да дигне до 205, ама тва не е максимална скорост вече то става клизма)

По каталог ги дават 188 максимална за АЕК/АФТ а за 2Е дават 196 ... така, че тряя да е по бърз (километражи всякакви не е задължително да са верни)


Вдигнах ги на влизане в София от Пловдив където магистралата е на 4 ленти. Пътя е леко спускане, после леко издигане после равничко.
Да отбележа - бях с неработеща лабда, едноелектродни свещи, кофти бензин (не примерно 100 октана какъвто е нужен във високите обороти), стара дистрибуторна капачка и разни други проблемчета :)
А иначе по принцип колата винаги вдига повече от каталожната макс скорост - така съм чувал.
И една от причините е че я мерят при пълна кола - т.е. 4 човека :roll:


Върви повече от каталожните данни понеже километражите не са верни !


Потребителски аватар
Wish_Master
Мнения: 948
Регистриран на: Сря 09 май 2007 18:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Wish_Master » Нед 22 юни 2008 20:01


Wish_Master написа:При мен има малко развитие. Преди седмица реших да сложа бензин за цели 40лв. Така стрелката стигна почти средата на резервоара. Оттогава насам усещам доста голяма разлика във вървенето. Загубата на мощност в ниските обороти почти напълно изчезна, само от време на време когато още е стидена леееко се усеща.
Вариантите са 2:
Абсурд е просто да си внушавам, следователно или е съвпадение, или нещо се е отпушило по систената, знам ли...
Друг е варианта да има някакъв датчик или нещо подобно, който не ти позволява да настъпваш колата ако бензина ти е около червеното или малко отгоре (както обикновенно карам колата). Последното ми се струва абсурдно за 15 годишна кола, но ако някой случайно знае дали има такова нещо, моля да каже.



Така, последните няколко дни, когато стрелката е мааалко след червеното, се върнахме на старата история със загубата на мощност. Вече почвам да се замислям да не би да имам някакви проблеми с бензиновата помпа или някакво запушване в резервоара.... Тия дни ще пробвам пак да напълна до половината и ако отоново има разлика във вървенето вече незнам.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 64 госта