За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...
- slaveiko67
- Мнения: 2120
- Регистриран на: Сря 03 ное 2010 10:23
- Автомобил: Golf 3 GT TDI
- Двигател: AFN 96g
- Местоположение: Montana
Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...
30лв.с доставката за делкото+25лв.за капачка и палец-Беру...
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: Съб 12 окт 2013 14:39
- Автомобил: Golf 3 AFT
- Двигател:
- Контакти:
Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...
Здравейте! Да попитам и аз,за решение на моя странен проблем!
Имам голф 3 1.6 101 коня уж е АЕК!
Проблема ми е,че колата повече от 5000-5100 оборота не иска да вдигне. Прекъсвача и е на 5100.
Четох в форума,че това може би е признак,че колата е в авариен режим. Колко е вярно не знам.
Преди 1 седмица отказа да пали, показа ми Делко - смених го и е ок.
Вече на 3 сервиза ходих, вагкома не показва грешки, всичко и е ок.
А колата повече от 5100 не може, макс скорост е около 135-140...
Какво може да е според Вас?
Имам голф 3 1.6 101 коня уж е АЕК!
Проблема ми е,че колата повече от 5000-5100 оборота не иска да вдигне. Прекъсвача и е на 5100.
Четох в форума,че това може би е признак,че колата е в авариен режим. Колко е вярно не знам.
Преди 1 седмица отказа да пали, показа ми Делко - смених го и е ок.
Вече на 3 сервиза ходих, вагкома не показва грешки, всичко и е ок.
А колата повече от 5100 не може, макс скорост е около 135-140...
Какво може да е според Вас?
- Golf 3 Yahting GT
- Мнения: 444
- Регистриран на: Вто 27 окт 2009 21:49
- Автомобил: VW GOLF III YACHTING GT VARIANT
- Двигател: AEK 1.6-74kW - 1996
- Местоположение: Пловдив
Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...
dimitar.dimitrov написа:Какво може да е според Вас?
Погледнете датчика на коляновия вал, описаните симптоми приличат на повреден:
Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...
центровка на делкото!На този мотор се прави само на белези,неможе да се дава предварение от там.Затова прекъсвача пада на 5000 оборота
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...
Когато имах АЕК съм го карал със откачена букса на делкото,с въртяно делко,с извадени букси на МАФ,температура на водата и темп.на въздуха и си вдигаше без проблем към 7000 об.
Сигурен ли си,че не си с 1.6/АФТ?При него го има този авариен режим когато ремъка не е на белези или датчика в делкото е повреден,също и когато е въртяно безразборно.
Ако се е случило изведнъж този проблем,според мен проблема е в датчика на хол който е в делкото.Но първо виж дали наистина си с АЕК.
Сигурен ли си,че не си с 1.6/АФТ?При него го има този авариен режим когато ремъка не е на белези или датчика в делкото е повреден,също и когато е въртяно безразборно.
Ако се е случило изведнъж този проблем,според мен проблема е в датчика на хол който е в делкото.Но първо виж дали наистина си с АЕК.
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: Съб 12 окт 2013 14:39
- Автомобил: Golf 3 AFT
- Двигател:
- Контакти:
Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...
Пардон, погледнах големия талон и видях,че е AFT.
Имах преди съмнения,че не е зацепен както трябва..., но при смяна с другия ангренаж всичко го направихме на белези.
Делкото ми е ново и работи отлично. Датчик на хол и той(маховика)колянов вал.
То нали аз имам 2 датчика, датчика на делкото и на маховика.
Имам я колата от 1 година и си е винаги така...
От какво може да е... и друг температурен датчик сложих, няма промяна.
Имах преди съмнения,че не е зацепен както трябва..., но при смяна с другия ангренаж всичко го направихме на белези.
Делкото ми е ново и работи отлично. Датчик на хол и той(маховика)колянов вал.
То нали аз имам 2 датчика, датчика на делкото и на маховика.
Имам я колата от 1 година и си е винаги така...
От какво може да е... и друг температурен датчик сложих, няма промяна.
- slaveiko67
- Мнения: 2120
- Регистриран на: Сря 03 ное 2010 10:23
- Автомобил: Golf 3 GT TDI
- Двигател: AFN 96g
- Местоположение: Montana
Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...
Колега,на предната страница съм описал проблемите/същите като твоите/ и решението им-смяна на делкото.Какво е твоето делко?
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...
Ако са ти дали делко с различни отвори също прави така.Имам предвид отворите на една ламаринка вътре дето се върти и по нея чете датчика .
Другото е делкото да е завъртяно на някъде или ремъка да не е зацепен правилно.Тогава също влиза в авариен режим и повече от 5000 об. неще.
Другото е делкото да е завъртяно на някъде или ремъка да не е зацепен правилно.Тогава също влиза в авариен режим и повече от 5000 об. неще.
- stypkata
- Мнения: 1223
- Регистриран на: Пет 15 дек 2006 2:56
- Автомобил: Golf 3AEK+BMW318i 143ps+ Jumper
- Двигател: AEK
- Местоположение: Бургас
Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...
Аз да ви питам какъв е максималния живот на катализаторите на тези коли,че моята стана на 20г и е на 200к км по километраж (реално кой знае) и от 60 000км я карам на газ и се чудя дали не му е време на катализатора за рязане /резонаторно гърне и т.н. както си му е реда.Няма признаци - колата си върви и гори газ 10л/100км смесено без жалене.
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...
Когато сложих газ на моя преди 5 години вече,много гадно смърдеше на развалени яйца и го махнах.Иначе си беше като нов.
- stypkata
- Мнения: 1223
- Регистриран на: Пет 15 дек 2006 2:56
- Автомобил: Golf 3AEK+BMW318i 143ps+ Jumper
- Двигател: AEK
- Местоположение: Бургас
Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...
Моята завоня така като заредих газ от бензиностанция INS.От другите няма проблем .Да не си зареждал и ти от там
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: Съб 12 окт 2013 14:39
- Автомобил: Golf 3 AFT
- Двигател:
- Контакти:
Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...
Делкото до колкото си спомням е BOSH. Пробвахме и със 3 други -различни. 2 от тях бях ги свалил от работеща коли на мои приятели само ей така да пробваме, а третото беше от магазина и пак няма разлика.
Всичко е зацепено по белези- а, това е най - странното.
Честно казано не ме бърка и така.... колата си върви добре, но все пак... :)
Всичко е зацепено по белези- а, това е най - странното.
Честно казано не ме бърка и така.... колата си върви добре, но все пак... :)
- stypkata
- Мнения: 1223
- Регистриран на: Пет 15 дек 2006 2:56
- Автомобил: Golf 3AEK+BMW318i 143ps+ Jumper
- Двигател: AEK
- Местоположение: Бургас
Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...
.Бих пробвал с друг компютър
Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...
Колеги, и аз с питанка за АЕК.
Почна да прекъсва, да проработва на 3 цилиндъра за кратки моменти при ускорение.
Смених свещи, кабели, капачка и палец и проблема продължава.
Като позагрее и мине 90 градуса ( в градски условия и по светофари) колата попрекъсва при ускорение до към 3к оборота.
Закачихме я на диагностика и показа проблем 00522 проблем около датчика за температура на антифриза. Смених го и него и мъката продължава.
Колата е с ГИ. Днес обаче забелязах, че при превключване на бензин, около 4-5 минутки пак прави магариите и после се успокои, сякаш не прекъсваше повече, или аз не го усещам както преди. АЛЕЛУЯ. Но това поставя и въпроса в газовата ли е проблема, или е нещо към което газта е по-чувствителна?
Моля някой да сподели мнение защото не ми остана коса от скубане и мъки покрай тая кола...
Почна да прекъсва, да проработва на 3 цилиндъра за кратки моменти при ускорение.
Смених свещи, кабели, капачка и палец и проблема продължава.
Като позагрее и мине 90 градуса ( в градски условия и по светофари) колата попрекъсва при ускорение до към 3к оборота.
Закачихме я на диагностика и показа проблем 00522 проблем около датчика за температура на антифриза. Смених го и него и мъката продължава.
Колата е с ГИ. Днес обаче забелязах, че при превключване на бензин, около 4-5 минутки пак прави магариите и после се успокои, сякаш не прекъсваше повече, или аз не го усещам както преди. АЛЕЛУЯ. Но това поставя и въпроса в газовата ли е проблема, или е нещо към което газта е по-чувствителна?
Моля някой да сподели мнение защото не ми остана коса от скубане и мъки покрай тая кола...
- stypkata
- Мнения: 1223
- Регистриран на: Пет 15 дек 2006 2:56
- Автомобил: Golf 3AEK+BMW318i 143ps+ Jumper
- Двигател: AEK
- Местоположение: Бургас
Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...
Пробвахте ли с друга бобина ?
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 156 госта