Ако става дума за номер 10 от схемата (купувах такава на приятел от една автоморга за 2лв.):
1H0199273A е твоят номер за механична скоростна кутия. Видях на някои коли в моргата, че беше строшена, явно е често срещан проблем.
За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...
- Wish_Master
- Мнения: 948
- Регистриран на: Сря 09 май 2007 18:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...
Днес ходих при майстора и той ми смени планката за негова сметка. Не че е кой знае какъв разход, но въпросът е принципен.
- Wish_Master
- Мнения: 948
- Регистриран на: Сря 09 май 2007 18:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
-
- Мнения: 318
- Регистриран на: Вто 27 окт 2009 21:41
- Автомобил: VW T4 1996
- Двигател: AET
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...
От другата страна на дупките резбичка има ли ? че нещо 1/3 от железора не я виждам завита :(
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19560
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...
Не, от тази страна има резбичка
Единственото, което се държи на тези болтчета е една ламаринка, под формата на полумесец.
Друг е въпроса, че тази ламаринка ти спестява един венец на маховик, един бендикс на стартер и по един съединител годишно, щото без нея всичко се пълни с кал и прахоляк и става весело...
Единственото, което се държи на тези болтчета е една ламаринка, под формата на полумесец.
Друг е въпроса, че тази ламаринка ти спестява един венец на маховик, един бендикс на стартер и по един съединител годишно, щото без нея всичко се пълни с кал и прахоляк и става весело...
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...
Ех, на какви мърлячи си попаднал. По всяка вероятност са ти спестили още една ламаринка отзад, до карето на дясната полуос.
- Петър.Иванов6
- Мнения: 1
- Регистриран на: Пет 15 юни 2018 10:52
- Автомобил:
- Двигател:
Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...
Здравейте, някой кара ли AFT с автоматична кутия ?
- fire146
- Мнения: 151
- Регистриран на: Чет 16 авг 2018 10:56
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: AFT 1997
- Местоположение: Пазарджик
Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...
Здравейте колеги, аз имах проблем с AFT мотор, който се проявяваше в това че колата от време на време беше доста мудна, когато я настъпех, сякаш се давеше и ускоряваше бавно, също така не държеше стабилни обороти, като проблема го имаше на газ(газов инжекцион) и на бензин. Изчистихме дроселовата клапа със спрей за карборатори, сменихме свещи, прегледахме дебитомера и накрая след диагностика се оказа ламбда сондата. Сега колата работи доста тихо на празен ход, държи стабилни обороти и ускорява като за 101 коня.
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: Нед 10 мар 2019 1:00
- Автомобил:
- Двигател:
Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...
Здравейте колеги, имам голф 3 афт мотор 1.6 101 коня, годината е 1996. Имам следния проблем, колата пали, но не работи каккто трябва и гасне, подам ли гас умира някой път се изфорсира , пуши адски много, имам познат с програма и я закачихме на лаптоп и показа само че има прекъснат кабел, но ме съмнява да е от него, мисля че е запушен катализатор и тей като нямам възможност да я закарам на майстор и никой не иска да доди да я види се допитвам до вас. Дали може да е от запушения катализатор и ако някой е имал същия проблем и го е оправил ще съм му много благодарен. Благодаря предварително!
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...
Откачи буксата на дебитомера и кажи как е.
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: Нед 10 мар 2019 1:00
- Автомобил:
- Двигател:
Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...
Откачих я но няма промяна пак е така
-
- Мнения: 52
- Регистриран на: Пет 08 фев 2013 23:00
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: AFT 1996
- Местоположение: Varna
Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...
Някои да знае на кой канал се обучава дросела при AFT,на 060 и 098 канал не се отваря.Всичко прочетено което намерих и гледах направих и дросела не вдява.Продължава да си трака .Дори на като се отвори на канал 001 никъде не излиза това ADP RUN да се обучи дросела, не става като при голф 4.Не става както при голф 4 със Симос.
- fire146
- Мнения: 151
- Регистриран на: Чет 16 авг 2018 10:56
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: AFT 1997
- Местоположение: Пазарджик
Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...
Дроселът на AFT не се обучава. След около 100км. шофиране той сам се адаптира. Най-добре откачи клемата на акумулатора за 10-15мин. Това ще изтрие данните за дросела в компютъра и след известни километри той сам ще се обучи.
-
- Мнения: 52
- Регистриран на: Пет 08 фев 2013 23:00
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: AFT 1996
- Местоположение: Varna
Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...
Нищо не става, направо го смених със друг втора употреба. Всички опити завършиха с провал, а не бяха малко.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...
Здравейте! Някой махал ли е вихровите клапи на АФТ и забелязал ли е промяна без тях?
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: tdi fen и 263 госта