Bai Sando написа:Zmeq93 написа:Bai Sando написа:Zmeq93 написа:Колеги здравейте, днеска закарах бегачката на майстор (Ивайло, ул. Враня 44, София). Човека я закачи на компа и излезе следното: дюза на 1-ви цилиндър, ламбда сонда, дебитомер, пробит палец и замърсена капачка. Смени палеца човека и изчисти грешките, дано не се върнат пак. Сега колицата ми е по-добре и нещото, което ме посъветва майстора е да НЕ карам с 95!
Прав е.Карай на газ
Инжекцион или обикновена?
От теб зависи дали ти се инвестират пари по колата.И с двете се движи безпроблемно.
Ако сложиш инжекцион,е хубаво да не е от евтинджосите,че се почват рейки,клапани,настройки.
А иначе майстора,ще е наистина разбирач.Щом на програмата му излизат проблеми с палеца и капачката
Нямах предвид , че му го показа на ваг кома, а че той я откри, незнам как, спомена нещо че запалването не е много доро и видя , че съм овил кабелите с изолир. Аааа и още нещо, има една черна капачка на капачката на делкото, която събирала метални частици и в мокро време се ебава паленето. Казвам ви каквото той ми каза. А за газта, всеки ми казва различно. Газаджиите избягвали да слагат обикновена газ на този мотор, понеже гърмяла, а за по хубава едва ли ще събера 1000 лв, май ще си я карам на бензин.