За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...
Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...
С друга бобина още не, ще изолирам няколко пропуска на въздух след МАФ-а и ще огледам кабелите около инжекциона, както предлжиха колеги и ще пусна ъпдейт при развитие.
Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...
Ъпдейт:
Всички пропуски на въздух след дебитомера бяха професионално запушени, прегледах кабелите на газовата, смених бобината - проблемът продължава.
Интересното, което забелязах е, че започва да придърпва/прекъсва/работи на 3 цилиндъра за опр. време по-късно след тръгването ми, когато е по-хладно навън. Пример: по обичайният ми маршрут Левски-Банишора, на половината път в нормални условия почва да прекъсва. Днес започна чак като паркирах в Банишора вече.
Всички пропуски на въздух след дебитомера бяха професионално запушени, прегледах кабелите на газовата, смених бобината - проблемът продължава.
Интересното, което забелязах е, че започва да придърпва/прекъсва/работи на 3 цилиндъра за опр. време по-късно след тръгването ми, когато е по-хладно навън. Пример: по обичайният ми маршрут Левски-Банишора, на половината път в нормални условия почва да прекъсва. Днес започна чак като паркирах в Банишора вече.
Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...
Вече почвам да се чудя за какво ли не:
знам че може би ще прозвучи странно, но би ли имало някаква връзка с проблема, това, че карам с чист антифриз, без вода, понеже ми беше тръгнало радиаторчето на парното и имаше люспи ръжда в течността (вече не, сменен антифриз и радиаторче, както и облепени клапи)
знам че може би ще прозвучи странно, но би ли имало някаква връзка с проблема, това, че карам с чист антифриз, без вода, понеже ми беше тръгнало радиаторчето на парното и имаше люспи ръжда в течността (вече не, сменен антифриз и радиаторче, както и облепени клапи)
- parabadabal
- Мнения: 223
- Регистриран на: Нед 12 авг 2007 1:13
- Автомобил: VW Golf 3 GT
- Двигател: AEK
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...
За такова прекъсване се сещам за едно Ауди 1,8т, при което едната бубина беше умряла и с нова се оправи. Но пък да работи голфа на 3 цилиндъра при мен се е случвало заради комютъра.
Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...
Ходих в един сервиз, но тогава времето беше по-хладно и някак не се беше проявил проблема.
Отидох на газаджия, (връщам си всичките лоши неща, които някога съм казвал за газаджиите), и познайте какво. Един от Чисто новите ми кабели Беру за 130лв се беше пробил на две места при лулата... Съжалявам за спама, мислех си че когато една част е нова, няма да се повреди веднага....
Отидох на газаджия, (връщам си всичките лоши неща, които някога съм казвал за газаджиите), и познайте какво. Един от Чисто новите ми кабели Беру за 130лв се беше пробил на две места при лулата... Съжалявам за спама, мислех си че когато една част е нова, няма да се повреди веднага....
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: Съб 12 окт 2013 14:39
- Автомобил: Golf 3 AFT
- Двигател:
- Контакти:
Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...
Здравейте! Имам следния проблем. Колата е 1.6 101 ... AFT
Преди около седмица палеше от 5-тия път или от 5-тото въртене на стартера. От вече 5-6 дена не иска да пали изобщо. Смених делкото, датчик на колянов вал и пак няма развитие. Махам буксата от делкото която идва от бобината и слагам една свещ. Като дам на контакт,само тогава дава импулс(искра) на свеща и до там. Като тръгна да въртя на стартер, няма никакви сигнали или индикация на искра. Вчера отказа и стартера, смисъл такъв,че от ключа не иска да върти, а като му дам на късо с един кабел си върти, но не пали. Всичко бушони и релета са напълно здрави. Днес ще погледна и помпмата, но вече акъла не ми стига какво може да е... Между другото, диагностика не може да се свържи с компютъра. Леки съмнения и за изгорял комп, но като го проверих с мултицета си има сигнали.(ток)
Дайте мнения :(
Преди около седмица палеше от 5-тия път или от 5-тото въртене на стартера. От вече 5-6 дена не иска да пали изобщо. Смених делкото, датчик на колянов вал и пак няма развитие. Махам буксата от делкото която идва от бобината и слагам една свещ. Като дам на контакт,само тогава дава импулс(искра) на свеща и до там. Като тръгна да въртя на стартер, няма никакви сигнали или индикация на искра. Вчера отказа и стартера, смисъл такъв,че от ключа не иска да върти, а като му дам на късо с един кабел си върти, но не пали. Всичко бушони и релета са напълно здрави. Днес ще погледна и помпмата, но вече акъла не ми стига какво може да е... Между другото, диагностика не може да се свържи с компютъра. Леки съмнения и за изгорял комп, но като го проверих с мултицета си има сигнали.(ток)
Дайте мнения :(
- slaveiko67
- Мнения: 2120
- Регистриран на: Сря 03 ное 2010 10:23
- Автомобил: Golf 3 GT TDI
- Двигател: AFN 96g
- Местоположение: Montana
Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...
Колега,за въртенето на стартера подмени клемореда на ключа...От повреда на клемореда е възможно и да няма захранване към бобината при въртене на стартер и поради това да не пали...
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: Съб 12 окт 2013 14:39
- Автомобил: Golf 3 AFT
- Двигател:
- Контакти:
Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...
Аз само давам контакт от ключа и отдолу имам изведен бутон. Той вързан ли е към климореда? Днес ще го проверя.
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Съб 28 ное 2015 11:56
- Автомобил: Mk 3
- Двигател: AEK 1996
Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...
Здравейте колеги имам следния проблем двигателя ми е АЕК значи колата ми прекъсва като натисна педала до доло и мирише на суров бензин откачах и закачах дебитомера невиждам никаква разлика закачах я на диагностика и ми показа като грешка ”сензор на обороти” но диагностиката я правих на изгасен двигател ,колата си пали като е студено преди трудно палеше смених дебитомера и се оправи но тоя проблем не се оправя
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Пет 01 май 2009 20:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: bl-grad
Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...
Здравейте колеги! Искам да споделя моята сага с АЕК та дано да съм полезен. Малко предистория. Колата попадна в ръцете ми в сравнително добро състояние преди около година и половина. Имаше само леко прекъсване много рядко. Като за начало смених маслото, ангр. ремък, водна помпа, дистр. капачка, палец , филтрите, запалителните кабели(тесла). Диагностиката не показа нищо. Имаше напукани пластмасови капачки на тръбичките за вакуума свързващ усилвателя на спирачките и всмукателния колектор. Запуших ги .Прекъсването намаля осезаемо, но се появяваше много рядко, което ме дразнеше. Нова диагностика-нищо. Майстора беше много прецизен и забеляза съвсем малка цепнатинка на свръзката между гофрето и картерните газове. И то от вътрешната страна. Ела и го виж! Залепи го човека и колата "заспа". Климатика включен, ускорява си от ниски обороти, стабилен празен ход. И така до преди десетина дни. Една студена сутрин запали след много опити. Имаше и много дим, което ме наведе на мисъл за проблем в температурния датчик. През деня си пали от четвърт, ускорение празен ход съвсем нормални. На другата сутрин пак труден студен старт. По метода на изключване проверих дебитомер, темп.датчик. наличие на искра от бобината. Никакъв резултат. Закарах я на нова диагностика от вечерта, за да може всичко да е максимално обективно. Преди още да я закачи към компа майстора свърза негова бобина. Завъртя и колата моментално запали. Никакви пушеци и прекъсвания. Веднага смяна с нова Beru и една диагностика за всеки случаи. Старата бе Meyle, която уж даваше искра, но с напрежение с недостатъчна пробивна сила. Та имайте в предвид колеги, че уж работеща бобина може да ви докара главоболия.
- Wish_Master
- Мнения: 948
- Регистриран на: Сря 09 май 2007 18:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...
Здравейте,
дали ще може някой да направи една снимка отдолу на захващането на стартера?
Преди време бях забелязал, че един от болтовете на стартера го няма. В един сервиз ми казаха, че уж на голфовете били с 2 болта захванати и не направиха нищо.
Малко по-късно ми се скъса и тампона и една метална планка, най-вероятно точно заради лиспващия болт.
При вас как е?
дали ще може някой да направи една снимка отдолу на захващането на стартера?
Преди време бях забелязал, че един от болтовете на стартера го няма. В един сервиз ми казаха, че уж на голфовете били с 2 болта захванати и не направиха нищо.
Малко по-късно ми се скъса и тампона и една метална планка, най-вероятно точно заради лиспващия болт.
При вас как е?
- slaveiko67
- Мнения: 2120
- Регистриран на: Сря 03 ное 2010 10:23
- Автомобил: Golf 3 GT TDI
- Двигател: AFN 96g
- Местоположение: Montana
Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...
Стартера действително е с два болта...така както си снимал лапата на тампона има нещо скъсано или незавит болт на стартера...на липващият болт,където са се разминали дупките трябва да има подсигуряващ болт,който фиксира лапата към ск.кутия и двигателя и не позволява разместването на лапата спрямо шпилките захващащи стартера...Много е вероятно стартера да не е захванат правилно,защо лапата е видимо изместена,съответно стартера е захванат правилно само с едната шпилка.Другата може да си е на мястото,но не е завита в лапата,а само е набутана в стартер-кутия-блок на двигателя...
- Wish_Master
- Мнения: 948
- Регистриран на: Сря 09 май 2007 18:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- slaveiko67
- Мнения: 2120
- Регистриран на: Сря 03 ное 2010 10:23
- Автомобил: Golf 3 GT TDI
- Двигател: AFN 96g
- Местоположение: Montana
Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...
На втората снимка се вижда едната шпилка,която свързва стартера към ск.кутия,блока и лапата...има още една-на 180 градуса от тази...проследи дали е завита в заварената гайка на лапата/най вероятно не е/...или лапата е скъсана при някоя от заварените две гайки...
- Wish_Master
- Мнения: 948
- Регистриран на: Сря 09 май 2007 18:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: За всички колеги, които са с двигатели AEK и AFT ...
Оказа се, че от 3 болта, единият е бил разхлабен, вторият е бил със счупено ухо на планката а третия както се вижда на снимките изобщо го нямаше. Планката временно е заварена, но ще се пробвам да я сменя. Проблемът е, че никъде не мога да намеря тази част, тъй като дори не знам как се казва. Имам само този номер, 1HM971845, който беше на една пластмаса, закачена на въпросната носеща планка.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 174 госта