Централно проблем (голф2)

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
lowrider
Мнения: 2300
Регистриран на: Пет 13 авг 2004 11:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен/София/Berlin
Контакти:

Централно проблем (голф2)

Мнениеот lowrider » Пон 23 авг 2004 19:21


Отивам да отключа колата и хоп само шофьорската врата се отваря,викам да не би да нямам акумулатор,паля колата няма грешка,пробвам да заключа и отключа отвътре неще пак само шофьорската,изгасих мотора и пак пробвах отключи се,обаче не пожела да се заключи,отварям багажника махам уплътненията на компресора,извадих го накефих се че е сименски(VDO) и гледам влажен(цяла нощ стоя по дъжда колата - пусти мързел)
пробвах пак да отключа и заключа прави опити компресора ама нищо,само бззз,после откачих буксата и маркуча за въздух пак сложих и стана обаче след втората проба пак срив,та сега го взех да го суша.Случвало ли се е нещо подобно на някой от вас и как да реша проблема :oops:




Потребителски аватар
Nova
Мнения: 806
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 0:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Nova » Вто 24 авг 2004 8:37


Идея се нямам, но доколкото знам централното бачка на основата на вакум и или бачка всичко или нищо - оттам си правя извода, че не би трябвало да е сериозно. Пробвай една глупост - извади тръбичките от централното и яко духане и смучене - да не се е запушила някоя някъде. Mr Green Fun

П.С. Не се смейте много!


maxx
Мнения: 58
Регистриран на: Вто 03 авг 2004 13:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот maxx » Вто 24 авг 2004 10:19


при мен преди време се получи същото самоче работеше едната посока смених интерфейса и нещата се оправиха


Потребителски аватар
dendini
Мнения: 39
Регистриран на: Пон 16 авг 2004 11:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Пловдив
Контакти:

Мнениеот dendini » Вто 24 авг 2004 10:20


И аз имам подобен проблем. Моята помпа не е мокрена, но в един хубав момент отказа. Отворих я и извадих малката платка която е вътре( предполагам - управлението на мотор4ето), тя е "нанизана" на 2 медни пластини(изводите му). Подадох му дирктно 12V и то завъртя - т.е. то се оказа 4итаво. Можеш да провериш дали въпросните пластини имат добър контакт с платката - може да са се окислили и зацапали.
Кофтито е 4е при мен не се оказа тва проблема. Не ми е останало време да се занимавам с това и си карам така - нали на мойта врата си ба4ка ;) Само там е електромагнитна...не знам дали фабри4но е така...кво ли им е пре4ило вси4ки да са такива?

Други възможни при4ини са:
1)ел. управление kaputt (най-лош слу4ай :( ),
2)лоши ел. връзки към помпата,
3)лош контактор на машинката на шоф. врата..
(.. баси дали тя комутира помпата или са вързани паралелно - тва трябва да се провери...)
4)сцепени тръби4ки - би тряало да 4уваш шума на мотор4ето при отв/затв ако горните са ок.

Поздрави!

ПП
...май изредих проблемите в обратен ред на откриването им...
Сподели тука ако го хванеш....


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил: Passat B35i
Двигател: AGG
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vaskoto1 » Вто 24 авг 2004 10:25


пробвай на откачен пневматично компресор да заключиш-ефекта трябва да бъде непрекъсната работа.
така ще се увериш че работи (ако работи-дай боже...) нормално и без странни шумове.
след което опитай същото на отключване-другата посока.
на едната май смуче на другата духа-ако не се лъжа...
после провери дали сработва правилно обратната информация от вратата че е заключено/отключено.
това става като го пуснеш да бачка и в движение му вкараш маркучето и видиш ефекта.
може и да са се поскапали връзки тук-там.
интерфейси-също както каза колегата...


maxx
Мнения: 58
Регистриран на: Вто 03 авг 2004 13:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот maxx » Вто 24 авг 2004 10:53


да ви кажа чесно с тая машинка преди време когато я правих маистори ми скъсаха нервите
това било онова било даже искаха да ми сложат ел машинки било по лесно отколкото да оправят старата
мой савет е обиколи по моргите пробвай с сащата машинка какъв ще е ефекта предполагам че няма да ти откажат
друго което се сещам машинката в шовиорската врата тя е ел и подава команда на зад към интерфейса той кам останалите врати
друго мисля че няма какво да се развали


Потребителски аватар
Nova
Мнения: 806
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 0:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Nova » Вто 24 авг 2004 10:55


Мда имаше едни готини спрейчета за почистване на клеясали връзки...


Потребителски аватар
Sachko
Мнения: 643
Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bansko/Sofia
Контакти:

...

Мнениеот Sachko » Вто 24 авг 2004 11:52


ами майсторите са ти казали че е по евтино да ти сменят машинките с ел понеже една ел машинка струва 2.5 $
И ако твойта аларма(интерфейс)оправлява централно подмяната става много лесно...(понеже ти не споменаваш дали отключваш с ключа или с алармата)
Ако решиш да го правиш ел пиши ЛС да ти кажа къде струват по 2.5$ машинките....


Потребителски аватар
lowrider
Мнения: 2300
Регистриран на: Пет 13 авг 2004 11:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен/София/Berlin
Контакти:

Мнениеот lowrider » Вто 24 авг 2004 12:15


Тюх оправи се,бачка перфектно сега,всички тези манипулации ги направих още в момента когато открих проблема,та след като един път бачкаше втори път не,взех компресора вкъщи поразглобих го малко и го оставих на стайна температура,сложих го и отначало нещеше докато не се напълни системата с въздух но на 2рия или 3тия път всичко се оправи еи сега го монтирах и пробвах доста пъти тоест само го свързах не съм го плъгнал в гумените му тампони защото тях не бях поизсушил,а сега като гледам има нужда :)
И накрая един съвет никога,ама никога когато вали дъжд не дръжте багажниците на голфовете отворени (2ките де на другите незнам къде им е пневматиката) ако се наложи да вземете нещо по-бързичко :cry:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: anger, petar_a, plamen7667 и 228 госта