Перката на радиатора нещо ме съмнява!

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Marinov
Мнения: 2
Регистриран на: Сря 25 авг 2004 9:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Перката на радиатора нещо ме съмнява!

Мнениеот Marinov » Сря 25 авг 2004 10:03


Значи перката на радиатора ми се включва доста след като стрелката на термометъра на таблото мине средата! Всички мои приятели, които карат Голф ми казват че не би трябвало да е така. Освен това перката имала две скорости, аз обаче усещам само една!?! В резултат понякога през отворите на компенсаторното казанче излиза антифриз!!!!!!!!!! Не много, всъшност малко но това означава че антифриза нещо май завира!?! А и забравих да кажа Голф 2, 1,3, двигател 2G!




Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16285
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Сря 25 авг 2004 10:41


за двете скорости 1,3 е само с една....виж за да провериш колко кабела влизат към моторчето на перката, а при мен се включва /с една скорост съм/ като мине средата с 2-3 мм, може и калибровката на уреда да не е правилна-само идейка, а за антифриза не трябва да излиза, виж дали си между мин и мах на студен мотор


Потребителски аватар
Nova
Мнения: 806
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 0:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Nova » Сря 25 авг 2004 10:41


Нормално е да завира, можеш да натегнеш малко капачката, ако е съвсем хлабава (съвсеееем малко да не избие някой маркуч и да стане бозъ). Виж че ти се включва перката по късно е лошо. Има 1-2 възможности. 1-ва: заминало ти е релето което я управлява 2-ра : датчика който се намира долу в дясно (твое дясно като си отворил капака и си пред колата) 3-то : самата перка (това го проверяваш като вземеш 2 жици и я свържеш с акумулатора - обяснявам към самата перка влиза накрайник - махаш го и виждаш 3 жици - черната е минус другите две са + . връзваш първо черната после връзваш 1-вата + към акумулатора, после и втората (първата + я разкачаш) - така ще провериш дали ти работи перката и в двата режима), ако перката е наред търсиш проблема в другите 2 неща. Можеш да си почистиш клемите на перката и към релето с контакт спрей (при мен помогна донякъде).
Иначе за температурата - целия дисплеи показва нормална температура само най в дясно е опасно) имай предвид че различните датчици включват 1-вата и 2-рата скорост на различни температури - немските на 85/92, италианските на 91/105 (по памет).

П.С. При желание си направи ЦК ключе и си пускай перката директно отвътре :)
П.П.С. Ако не е перката, датчика и релето не са толкова скъпи.

Успех, и дано не е сериозно.

промяна: мда аз съм с 1,6 незнаех, че ви е една скорост.


Потребителски аватар
Nova
Мнения: 806
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 0:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Nova » Сря 25 авг 2004 10:43


Забравих да добавя... кога последно си си сменял антифриза - моя беше станал на вода само и ми загряваше повече, като го смених ми паднаха температурите.


Marinov
Мнения: 2
Регистриран на: Сря 25 авг 2004 9:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Marinov » Сря 25 авг 2004 11:27


Антифриза не съм го сменял откакто съм го вземал голфа(2 години). От Италия е внесен. Понеже гледах как един съсед си смени антифриза и радиатора му протече като лейка, ме е страх да го сменя!


Потребителски аватар
Nova
Мнения: 806
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 0:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Nova » Сря 25 авг 2004 11:40


Смени антифриза! Разликата е огромна - особено в температурите и бързината с която загрява! Щом е на 2 + незнае се на колко години ужас... И на мен ми протече в началото, но след месец спря - да съм изгубил максимум 200гр. Щом е внасяна от Италия е нормално на по висока температура да се включва датчика и вентилатора. Антифриза има смазващи и антикорозионни деиствия. Помпата ми скърцаше яко, след като го смених сега е съвсем слабо. Смяната на антифриза ти подсигурява липсата на по-нататъшни и скъпи ремонти.
Да ти дам и една насока, като го сменяш, или ако отидеш да го сменят - НЕ ИМ ДАВАЙ ДА РЪЧКАТ МАРКУЧИТЕ С ТЕСЛАТА ИЛИ С ЧУКА.
Вярно че са клеясали и трудно се вадят, но моя радиатор протече точно заради това - трябва малко по леко и нежно. Другият вариант е да срежеш маркуча при снадката, ако е малко по дълъг, внимателно да махнеш после остатъка прикрипен към радиатора и после да го закрепиш отново, това ти спестява доста блъскане и дърпане.

Пу защо нямаше кой да ми го каже на мен това.. секи вика доливай вода и после кво.. чайче! :lol:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: buller, dtony, railfan и 261 госта