турбо на обикновен бензинов мотор

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
VW_FEN
Мнения: 1859
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VW_FEN » Пон 14 ное 2005 22:57


Абе живот и здраве по-натам във времето (незнайно кога), като ми хрумне да сменям тази и да додавам още пари за нов пасат, по-добре ще е май да и направя на сегашната един основен ремонт (да се разбира смяна на всички консумативи) и да сложим турбо, та да живне малко тая кобилка... Не искам да се състезавам, просто мощността да си дойде на мястото - 150 коня са супер за това купе според мен както казва prj57. И пак ще отидат по-малко от 3000 за абсолютно всичко. А иначе трябва да събирам много повече ако например искам да взема един Б5. Пък и като знам с какви алуминиеви окачвания са - много хора казват, че ремонтът им е скъп. За това се запалих по тази идея. И щом е осъществима, защо не ;)
Ей, мечтииии... :wink: Той Васко шъ прай всичко, аз само шъ си свирукам отстрани и шъ гледам ;)




prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Вто 15 ное 2005 22:01


VW_FEN написа:А преди това трябва ли да стане от 8 клапана на 16? Или може спокойно да си кара с тея клапани... спортен вал? и други такива глезотийки...


Трябва да е поне обикновенна инжекция 8 клапана 4 дюзи.....на моноинжекцион не става....разбери че много параметри първо трябва да ти станат ясни и да ги разбереш кое на кое как влиае..... след това идва момента да се изчисли всичко това и пак не си 100% сигурен че ще стане на практика......

Слагането на турбото на мотора и системата като цяло е най лесното от цялото занимание :wink:


Потребителски аватар
VW_FEN
Мнения: 1859
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VW_FEN » Сря 16 ное 2005 12:57


Значи кат гледам така, май по-добре да намеря отнякъде един 2.0 16v дето си е 150 коне (тея на голф 3 може и да станат сигурно...) и тогава да се правят доработки... начи тая моно инжекция най-куция двигател от всички бе да му се не види... ;)


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Сря 16 ное 2005 13:12


в подфорум "тунинг" po въпрос относно турбо-to има изписани цели дисертации.
дискутирано е много.
заключвам и премествам от "направи си сам"в"тунинг за VW"



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта