Абе живот и здраве по-натам във времето (незнайно кога), като ми хрумне да сменям тази и да додавам още пари за нов пасат, по-добре ще е май да и направя на сегашната един основен ремонт (да се разбира смяна на всички консумативи) и да сложим турбо, та да живне малко тая кобилка... Не искам да се състезавам, просто мощността да си дойде на мястото - 150 коня са супер за това купе според мен както казва prj57. И пак ще отидат по-малко от 3000 за абсолютно всичко. А иначе трябва да събирам много повече ако например искам да взема един Б5. Пък и като знам с какви алуминиеви окачвания са - много хора казват, че ремонтът им е скъп. За това се запалих по тази идея. И щом е осъществима, защо не
Ей, мечтииии... Той Васко шъ прай всичко, аз само шъ си свирукам отстрани и шъ гледам
турбо на обикновен бензинов мотор
-
- Мнения: 2189
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София, Лондон
- Контакти:
VW_FEN написа:А преди това трябва ли да стане от 8 клапана на 16? Или може спокойно да си кара с тея клапани... спортен вал? и други такива глезотийки...
Трябва да е поне обикновенна инжекция 8 клапана 4 дюзи.....на моноинжекцион не става....разбери че много параметри първо трябва да ти станат ясни и да ги разбереш кое на кое как влиае..... след това идва момента да се изчисли всичко това и пак не си 100% сигурен че ще стане на практика......
Слагането на турбото на мотора и системата като цяло е най лесното от цялото занимание
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта