Идеята е следната: на този Голф турбинката нали тръгва след около 2500 оборота. Има ли вариант да се смени с такава която бачка от 0 или примерно от 1000 оборота. Ако има възможност каква по-точно турбинка трябва да търся /марка, модел и т.н. или от каква кола/.
При евентуална смяна какво да очаквам с разхода и евентуално ще скъси ли живота на двигателя това което съм намислил.
Упгрейд на турбинка на Голф 1.6 ТД/SB мотор/
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Дай си пощата да то паратя едни снимки, и ако имаш възможност може да ги постнеш
Автомобила е на едно момче от Сливница. Колата е Г2 1.6ТД, незнам с каква турбина, но има интеркулер от Ивеко, дискови спирачки отзад и се опъва на някой ГТИ-та.
Собственика е колега на мой много добър приятел.
Колата е продадена, и джантите и интеркулера са свалени от нея, но определено е станала добре и си заслужава да видиш снимките.
Автомобила е на едно момче от Сливница. Колата е Г2 1.6ТД, незнам с каква турбина, но има интеркулер от Ивеко, дискови спирачки отзад и се опъва на някой ГТИ-та.
Собственика е колега на мой много добър приятел.
Колата е продадена, и джантите и интеркулера са свалени от нея, но определено е станала добре и си заслужава да видиш снимките.
- Sachko
- Мнения: 643
- Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Bansko/Sofia
- Контакти:
!
на ТДИ клапаните (не тия в главата ) се оправляват от ЕКУ-то , но на 1.6ТД Г2 клапана си е механи4ен (а и няма ЕКУ) ... за това от колко по4ва да надува мисля 4е влиаят други неща ... като размер на турбото (малко или голямо)
На 1.9 ТДИ турбото е 2 пати по малко от на 1.6ТД и е много по паргаво....
...много по4нах да говора нещо
ааа и преди да сам забравил една тема която преди време беше пусната в форума от brabus мисля ... която може да служи за вдахновение ...http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=1964259
На 1.9 ТДИ турбото е 2 пати по малко от на 1.6ТД и е много по паргаво....
...много по4нах да говора нещо
ааа и преди да сам забравил една тема която преди време беше пусната в форума от brabus мисля ... която може да служи за вдахновение ...http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=1964259
- tatenceto
- Мнения: 781
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Упгрейд на турбинка на Голф 1.6 ТД/SB мотор/
аз съм със същия мотор и моята тръгва около 2200 ремонтирах я и маистора спомена че може дасе регулират да отваря и по рано но аз не съм голям фен на скоростите и не се заинтересувах°niksi° написа:Идеята е следната: на този Голф турбинката нали тръгва след около 2500 оборота. Има ли вариант да се смени с такава която бачка от 0 или примерно от 1000 оборота. Ако има възможност каква по-точно турбинка трябва да търся /марка, модел и т.н. или от каква кола/.
При евентуална смяна какво да очаквам с разхода и евентуално ще скъси ли живота на двигателя това което съм намислил.
- rusty
- Мнения: 437
- Регистриран на: Чет 23 дек 2004 22:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Oldenburg
Аз карам моя 1,7Д (KY) с турбина от 1,9 ТДИ и интеркулер от Паджеро. Развърта се от 1000 оборота някъде. Другият вариант е турбина с променлива геометрия на перките, тя дърпа от 0 теоретично но трябва да и мислиш блоу офф. Проблема и при двете е че не стават на колекторите, трябва или колекторите да се преправят или както аз направих да се направи преходник. Иначе наистина има огромна разлика... буса върви с подходящите скорости 150 (Т3 Бус)
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта