Пипани 1.8 ABS?

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
vwg3
Мнения: 538
Регистриран на: Пет 07 окт 2005 19:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Пипани 1.8 ABS?

Мнениеот vwg3 » Пон 06 мар 2006 20:02


Нека ако има колеги с голфчета 3-ки с двг- 1.8abs ,който са "пипани"да пишат тук като дадат малко повече инфо какво са правили,извинявам се ако темата е разисквана ,а май е щот много хора казват че по тоя мотор почти няма какво да се пипа...........ама пусто желание за вървене :lol: между другото извинявам се за тъпото питане но за тоя мотор - 90 на 2-ра в 5800min-1 как ви се струва - слабо,нормално или сте правили и повече? Не си мислете че така нарам просто го пробвах веднъж двг-то беше в нормална раб. t -ра




Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5449
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Пон 06 мар 2006 20:22


Освен да си сложиш чип тунинг и да пилнеш главата за друго не се сещам :dontknow:


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Пон 06 мар 2006 20:46


Този двигател не позволява много да се пипа по него...

Моя Голф е стакъв двигател само че е синхро, за 90 на 2ра не знам дали може и да става въпрос....

Та от "направи си сам" какво съм слагал....

-Спортен филтър с тръба, топлинен щит за изолация на филтъра и рязан калник до филтъра за да влиза директно при него.

-Филтър за картерните газове

-Плазмен катализатор (за по силна искра на свещите)

-Махнат кат


Всичко това доведе до макс скорост от 200км/ч и температура на работа на двигателя 75-80 градуса. За 400 метра не говорим, там е скръб... ускорение не съм засичал 8)


Потребителски аватар
vwg3
Мнения: 538
Регистриран на: Пет 07 окт 2005 19:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vwg3 » Пон 06 мар 2006 20:56


А защо не може да става въпрос за 90 на втора - мислиш че е невъзможно или......


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Пон 06 мар 2006 21:12


Може да му се тури глава от Голф МК2 ГТИ 8клапана (във форума имаше едно момче - аватара ми е едно зелено или черно корадо та той е правил такава трансплантация дано да види темата и да сподели нещо), мотора се води PB и е 112коня. В Хеед-911 има за 200евро спотрни разпределителни валове, генерацията може да смени, абе с две думи има хляб в тоя мотор, ако му се присади друга глава и се махне моното.
С чип, филтър, катализатор, хубави свещи и кабели пак, ще има приятен ефект и редполагам ще стане малко над 100коня да речем 103к.с, а въртящия момент ще е над 160Нм (нормално е 146Нм).
По дросела знам, че може да се пипне нещо, също така знам, че няма как да го накараш моното да пуска повече бензин ->ама за това не съм много сигурен дали е така. Тая есен съм решил да го отпуша малко моя АБС и ще пиша:
Планирал съм следните неща:
1. Вал 270градуса
2. Пружини за клапаните двойни
3. Раздвижно колело
4. Денсо Иридиум
5. Хубави кабели
6. Тая или другата седмица му махам катализатора
7. Тиква от PB, на която ще се монтират нещата, порт и полиш на главата и това е.

Иначе моя и сега си върви горе долу приятно, разни дизелчета от рода на Корола Д4Д ги дърпа с по един калник - питай vastop :Mr Green Fun. Да се каже, че е мъртвец е пресилено, че не върви като хората е ясно, но за града е перфектен. Днес на околовръсното на Бояна направих 160км/ч без много зор.

Прж57 я кажи какво време даваш на 1/4миля, а си мисля, че синхрото трябва е по-бавно от модела с предно, просто е по тежко и има по голяма загуба на мощност до като тя стигне до колела ->това го казвам по пътя на логиката, нямам наблюдения и не съм каръл синхро.


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Пон 06 мар 2006 21:14


vwg3 написа:А защо не може да става въпрос за 90 на втора - мислиш че е невъзможно или......


Аз съм правил 90на 2-ра предавка няма никакъв проблем (даже може и малко повече, не съм го вкарвал никога до прекъсвач). Като го ръчкам на 1ва го карам до към 40 след това 2ра 90км/ч и трета 130км/ч след трета скорост и 130км/ч почва да набира много бавно, но все пак набира.


Потребителски аватар
vwg3
Мнения: 538
Регистриран на: Пет 07 окт 2005 19:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vwg3 » Пон 06 мар 2006 23:14


КОЛЕГА много благодаря за изчепателния отговор!Ще се радвам ако оповестяваш за манипулациите който смяташ да извършиш,особено това с главата от РВ,иначе за набирането си е точно ама точно така след 130/140 става мъка.... ама такива са си ни машинките :D Ние пък може и да им помогнем малко с мерак и желание :twisted: е и с доста кинти за жалост,но.... няма начин!


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Пон 06 мар 2006 23:22


Имах предвид че зарад синхрото трудно ще докара 90 на 2ра, има най късите скорости от серията...

По повод времето, последното което си спомням беше на леко мокро и даде 19.01


Потребителски аватар
niki7878
Мнения: 474
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niki7878 » Вто 07 мар 2006 1:34


Хора, не го ли дъвкахме вече достатъчно туй моторче,а!?!?!??!


Потребителски аватар
asskoGTI
Мнения: 778
Регистриран на: Нед 05 юни 2005 18:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот asskoGTI » Вто 07 мар 2006 2:31


niikoo_1 написа:...Иначе моя и сега си върви горе долу приятно, разни дизелчета от рода на Корола Д4Д ги дърпа с по един калник....


:lool хаааахахахахаа :deal D4D mhihi ДИЗЕЛ :applause: :applause: :applause:


Потребителски аватар
zemon_C4455XP
Мнения: 1171
Регистриран на: Вто 23 авг 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот zemon_C4455XP » Вто 07 мар 2006 9:15


assko написа:
niikoo_1 написа:...Иначе моя и сега си върви горе долу приятно, разни дизелчета от рода на Корола Д4Д ги дърпа с по един калник....


:lool хаааахахахахаа :deal D4D mhihi ДИЗЕЛ :applause: :applause: :applause:

така D4D на Королата е много спънат двигател,и един колега на последната среща точно със такъв Голф 1.8 АБС го потвърди,пък и аз съм се гонил с такава и освен задния ми номер и стоповете едва ли видя нящо повече от колата : vw fen


Потребителски аватар
niki7878
Мнения: 474
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niki7878 » Вто 07 мар 2006 11:14


Ако няма вече какво смислено да кажете ще удрям катанеца...


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Вто 07 мар 2006 11:31


niki127 написа:Ако няма вече какво смислено да кажете ще удрям катанеца...

Удряй... mhihi


Потребителски аватар
niki7878
Мнения: 474
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niki7878 » Вто 07 мар 2006 11:33


:търсачкаа



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта