Пипани 1.8 ABS?
Пипани 1.8 ABS?
Нека ако има колеги с голфчета 3-ки с двг- 1.8abs ,който са "пипани"да пишат тук като дадат малко повече инфо какво са правили,извинявам се ако темата е разисквана ,а май е щот много хора казват че по тоя мотор почти няма какво да се пипа...........ама пусто желание за вървене между другото извинявам се за тъпото питане но за тоя мотор - 90 на 2-ра в 5800min-1 как ви се струва - слабо,нормално или сте правили и повече? Не си мислете че така нарам просто го пробвах веднъж двг-то беше в нормална раб. t -ра
-
- Мнения: 2189
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София, Лондон
- Контакти:
Този двигател не позволява много да се пипа по него...
Моя Голф е стакъв двигател само че е синхро, за 90 на 2ра не знам дали може и да става въпрос....
Та от "направи си сам" какво съм слагал....
-Спортен филтър с тръба, топлинен щит за изолация на филтъра и рязан калник до филтъра за да влиза директно при него.
-Филтър за картерните газове
-Плазмен катализатор (за по силна искра на свещите)
-Махнат кат
Всичко това доведе до макс скорост от 200км/ч и температура на работа на двигателя 75-80 градуса. За 400 метра не говорим, там е скръб... ускорение не съм засичал
Моя Голф е стакъв двигател само че е синхро, за 90 на 2ра не знам дали може и да става въпрос....
Та от "направи си сам" какво съм слагал....
-Спортен филтър с тръба, топлинен щит за изолация на филтъра и рязан калник до филтъра за да влиза директно при него.
-Филтър за картерните газове
-Плазмен катализатор (за по силна искра на свещите)
-Махнат кат
Всичко това доведе до макс скорост от 200км/ч и температура на работа на двигателя 75-80 градуса. За 400 метра не говорим, там е скръб... ускорение не съм засичал
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Може да му се тури глава от Голф МК2 ГТИ 8клапана (във форума имаше едно момче - аватара ми е едно зелено или черно корадо та той е правил такава трансплантация дано да види темата и да сподели нещо), мотора се води PB и е 112коня. В Хеед-911 има за 200евро спотрни разпределителни валове, генерацията може да смени, абе с две думи има хляб в тоя мотор, ако му се присади друга глава и се махне моното.
С чип, филтър, катализатор, хубави свещи и кабели пак, ще има приятен ефект и редполагам ще стане малко над 100коня да речем 103к.с, а въртящия момент ще е над 160Нм (нормално е 146Нм).
По дросела знам, че може да се пипне нещо, също така знам, че няма как да го накараш моното да пуска повече бензин ->ама за това не съм много сигурен дали е така. Тая есен съм решил да го отпуша малко моя АБС и ще пиша:
Планирал съм следните неща:
1. Вал 270градуса
2. Пружини за клапаните двойни
3. Раздвижно колело
4. Денсо Иридиум
5. Хубави кабели
6. Тая или другата седмица му махам катализатора
7. Тиква от PB, на която ще се монтират нещата, порт и полиш на главата и това е.
Иначе моя и сега си върви горе долу приятно, разни дизелчета от рода на Корола Д4Д ги дърпа с по един калник - питай vastop . Да се каже, че е мъртвец е пресилено, че не върви като хората е ясно, но за града е перфектен. Днес на околовръсното на Бояна направих 160км/ч без много зор.
Прж57 я кажи какво време даваш на 1/4миля, а си мисля, че синхрото трябва е по-бавно от модела с предно, просто е по тежко и има по голяма загуба на мощност до като тя стигне до колела ->това го казвам по пътя на логиката, нямам наблюдения и не съм каръл синхро.
С чип, филтър, катализатор, хубави свещи и кабели пак, ще има приятен ефект и редполагам ще стане малко над 100коня да речем 103к.с, а въртящия момент ще е над 160Нм (нормално е 146Нм).
По дросела знам, че може да се пипне нещо, също така знам, че няма как да го накараш моното да пуска повече бензин ->ама за това не съм много сигурен дали е така. Тая есен съм решил да го отпуша малко моя АБС и ще пиша:
Планирал съм следните неща:
1. Вал 270градуса
2. Пружини за клапаните двойни
3. Раздвижно колело
4. Денсо Иридиум
5. Хубави кабели
6. Тая или другата седмица му махам катализатора
7. Тиква от PB, на която ще се монтират нещата, порт и полиш на главата и това е.
Иначе моя и сега си върви горе долу приятно, разни дизелчета от рода на Корола Д4Д ги дърпа с по един калник - питай vastop . Да се каже, че е мъртвец е пресилено, че не върви като хората е ясно, но за града е перфектен. Днес на околовръсното на Бояна направих 160км/ч без много зор.
Прж57 я кажи какво време даваш на 1/4миля, а си мисля, че синхрото трябва е по-бавно от модела с предно, просто е по тежко и има по голяма загуба на мощност до като тя стигне до колела ->това го казвам по пътя на логиката, нямам наблюдения и не съм каръл синхро.
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
vwg3 написа:А защо не може да става въпрос за 90 на втора - мислиш че е невъзможно или......
Аз съм правил 90на 2-ра предавка няма никакъв проблем (даже може и малко повече, не съм го вкарвал никога до прекъсвач). Като го ръчкам на 1ва го карам до към 40 след това 2ра 90км/ч и трета 130км/ч след трета скорост и 130км/ч почва да набира много бавно, но все пак набира.
КОЛЕГА много благодаря за изчепателния отговор!Ще се радвам ако оповестяваш за манипулациите който смяташ да извършиш,особено това с главата от РВ,иначе за набирането си е точно ама точно така след 130/140 става мъка.... ама такива са си ни машинките Ние пък може и да им помогнем малко с мерак и желание е и с доста кинти за жалост,но.... няма начин!
- zemon_C4455XP
- Мнения: 1171
- Регистриран на: Вто 23 авг 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
assko написа:niikoo_1 написа:...Иначе моя и сега си върви горе долу приятно, разни дизелчета от рода на Корола Д4Д ги дърпа с по един калник....
хаааахахахахаа D4D ДИЗЕЛ
така D4D на Королата е много спънат двигател,и един колега на последната среща точно със такъв Голф 1.8 АБС го потвърди,пък и аз съм се гонил с такава и освен задния ми номер и стоповете едва ли видя нящо повече от колата
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта