Здравейте, започвам нов проект.
Както се досещате от заглавието проекта, ще е този път атмосферен.
Колата ще се стяга за time attack, платформата ми всички я знаете, а именно жълтата ми двойка.
АБФ блок
АБФ биели / бутала
КР портната и полирана глава / АБФ валове
Карбове на 42 мм
Мегаскуирт
Къстъм хедърс колектор
Максимално сгъстен и олекотен
8000 + оборота (както доста хора си спомнят от предишните ми атмосферки оборотите ги въртях до 8400 )
Та сега по темата, трябва ми колянов вал без тригер за датчик, насочил съм се към 2Е или АGG
Някой има ли си на идея за номера на тези валове ?
В вотекс преди време четох,че 2Е вала ( предполагам и AGG/ADY ползват същия) е по лек от този на ABF(предполагам,защото е без тригер)
В този ред на мисли вал-а от 9А е чист без тригери без глупости и е еднакъв с АБФ-ския.
В този случай наистина ли 2Е,АГГ,АДЙ вала е по-лек или да не се занимавам и да слагам този от 9А-то ?
New Project ABF/ 42 carbs
- DUDEto
- Мнения: 105
- Регистриран на: Чет 22 ное 2007 18:41
- Автомобил: Golf 2 GTI 16v ITB 1990
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: New Project ABF/ 42 carbs
До къде стигна с проекта? Ще го видим ли на събора?
- stefan4o
- Мнения: 19164
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: New Project ABF/ 42 carbs
Колега, тоя мегаскуирт само за запалителната система ли смяташ да го ползваш Каква му е функцията при карбураторна кола ?
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: New Project ABF/ 42 carbs
Намери си едни хубави валове и остави тия филми с тригер колелото. Колко мислиш че тежи, и какво ще доведе до липсата му?!
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: New Project ABF/ 42 carbs
А как мегата ще чете обороти. От делкото ли? Мисля не е удачен вариант. Махни делкото и му сложи една бубина или 4-ри самостоятелни.
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: New Project ABF/ 42 carbs
Jouzev94 написа:...
Та сега по темата, трябва ми колянов вал без тригер за датчик, насочил съм се към 2Е или АGG
Някой има ли си на идея за номера на тези валове ?
В вотекс преди време четох,че 2Е вала ( предполагам и AGG/ADY ползват същия) е по лек от този на ABF(предполагам,защото е без тригер)
В този ред на мисли вал-а от 9А е чист без тригери без глупости и е еднакъв с АБФ-ския.
В този случай наистина ли 2Е,АГГ,АДЙ вала е по-лек или да не се занимавам и да слагам този от 9А-то ?
Слагай 9А и не го мисли.
leonardo_vd написа:А как мегата ще чете обороти. От делкото ли? Мисля не е удачен вариант. Махни делкото и му сложи една бубина или 4-ри самостоятелни.
Няма проблем да чете хол датчика на делкото. В крайна сметка ползва мегата за аванс контолер, което е нищо работа. Правил съм го на 1.8 16vT и работи без проблем. Иначе се пуска в филм, къде да монтира тригер колело, как да закрепи датчика и прочие.
- caro
- Мнения: 559
- Регистриран на: Чет 04 окт 2007 20:14
- Автомобил: Golf 2- Audi Coupe -Audi 80 Avant
- Двигател: MH-1988 ACE-1994- 1Z-1994
- Местоположение: Шумен
Re: New Project ABF/ 42 carbs
Пацо с това няма ли да е по-удачно:
http://www.dek.bg/main.php?action=tuning&topic=ignition&pid=atc
ама ми се струва предварението малко само +25 градуса.По спомен трябва да е около +35 -38градуса при 4000 об\мин.
http://www.dek.bg/main.php?action=tuning&topic=ignition&pid=atc
ама ми се струва предварението малко само +25 градуса.По спомен трябва да е около +35 -38градуса при 4000 об\мин.
- stefan4o
- Мнения: 19164
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: New Project ABF/ 42 carbs
Адванс-контролерът добавя ДО 25 градуса над заложеното в ЕКУ или механиката на делкото предварение.Т.е. ако даден автомобил при 4000 работи без контролера с предварение около 40, то с него може да се коригира в рамките на 40-65гр. Не мисля, че ще са му нужни повече.
- caro
- Мнения: 559
- Регистриран на: Чет 04 окт 2007 20:14
- Автомобил: Golf 2- Audi Coupe -Audi 80 Avant
- Двигател: MH-1988 ACE-1994- 1Z-1994
- Местоположение: Шумен
Re: New Project ABF/ 42 carbs
Да ама треа да ползва делко от 1.3 с центробежен и вакуум регулатор,че на ABF и 9А са празни.
- stefan4o
- Мнения: 19164
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: New Project ABF/ 42 carbs
Мегата не може ли да управлява предварението? Аз доколкото знам - може. За какво са му вакууми и центробежни
Ако говорим за по-евтин вариант БЕЗ мега (да ползва само адванс процесор) - да, тогава си прав
Ако говорим за по-евтин вариант БЕЗ мега (да ползва само адванс процесор) - да, тогава си прав
- caro
- Мнения: 559
- Регистриран на: Чет 04 окт 2007 20:14
- Автомобил: Golf 2- Audi Coupe -Audi 80 Avant
- Двигател: MH-1988 ACE-1994- 1Z-1994
- Местоположение: Шумен
Re: New Project ABF/ 42 carbs
Точно за по-евтиния вариянт си мислех.Ама карбове и писта нещо не ми се връзват нещата.Нали знаете ,че карбовете си менкат смесите по завоите.Не случайно Боби е с дросели т.е. Йоско ,ако ще я движи по писта двигателя трябва да е инжекшън.
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: New Project ABF/ 42 carbs
Като чета, ДЕК ползват аванс процесора след стандартно ЕКУ. Ако нещо даде дефект, има още едно неизвестно в уравнението, което хич не ми се нрави. Предпочитам Мега , поне с запалване и аванс се справя чудесно.
Преди години, когато изхвърлих механичната инжекция на KR-a и сложих карбуратори Dellorto 40mm, оставих стандартния компютър с закачен вакуум (МАП). Колата вървеше много прилично с лека корекция на аванса от делкото.
Някъде през 2004/2005-та...
Преди години, когато изхвърлих механичната инжекция на KR-a и сложих карбуратори Dellorto 40mm, оставих стандартния компютър с закачен вакуум (МАП). Колата вървеше много прилично с лека корекция на аванса от делкото.
Някъде през 2004/2005-та...
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: New Project ABF/ 42 carbs
А стига ве, сайта от който свалих DOS програмата през 2005-та за настройка на карбовете още е жив!!!
Заповядайте
Dave Andrews Home Page
Заповядайте
Dave Andrews Home Page
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта