Здравейте колеги!
Имам Голф 4 1.9 ТДИ АГР 90 к.с., но вече някък си ми се струват малко, искам да я позасиля малко, но без това да се отрази негативно на колата (ако това въобще е възможно?), целта ми за момента е около 120-130 к.с. (колко е реално вие ще кажете)
От нещата които четох, това което трябва да направя за да постигна това което искам е да сложа чип и да сменя дюзи, някой правил ли го е на АГР двигател и какви ще са крайните резултати?
Турбината на този двигател ще издържи ли?
Като цяло какви са нещата за които трябва да се подготвя, ако го направя, предполагам, че това ще доведе до по-бързо износване на съединителя (което е логично?), с колко мога да очаквам да му се съкрати живота? (някой друг компонент за който трябва да се притеснявам?)
Като цяло, това до какво ще доведе, като изключим по-голямото ускорение, ако примерно в момента със 140 км/ч съм на 3000 оборота, след тези интервенции това ще се промени ли, примерно(!) 2600? (не се хващайте за числата, въпросът е дали ще има такъв ефект като цяло или единствената разлика ще е в ускоряването и "респонса" на колата)
АГР засилване до 120-130 к.с.?
- Darkbound
- Мнения: 257
- Регистриран на: Сря 02 сеп 2015 13:10
- Автомобил: Golf 4 V6 204HP 4Motion
- Двигател: BDE
АГР засилване до 120-130 к.с.?
Последна промяна от Darkbound на Нед 19 юни 2016 14:42, променено общо 1 път.
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: АГР засилване до 120-130 к.с.?
Ако пазиш съединителя,т.е. не настъпваш педала на газта докрай в ниските(след 2000 оборота е по-безопасно),може и да не го съсипеш.Турбината,ако е читава,мисля че 0.1-0.2 бара няма да я счупят.Разликата в мощността се изразява предимно в това че високия въртящ момент идва по-рано и си тръгва малко по-късно.Мисля че ефекта ще ти хареса,колата като че ли поолеква.Споделям мнението си и не искам да се приема за 100 процента достоверна информация.
- Dani16v
- Мнения: 151
- Регистриран на: Вто 27 юли 2010 21:50
- Автомобил: Golf 3 GT TDI
- Двигател: 1z +
- Местоположение: Радомир
Re: АГР засилване до 120-130 к.с.?
С 205-ци разпръсквачи и чип ще изкараш около 130 коня и над 300 нм на мотора! Целта ти е напълно постижима. Колата става доста по-приятна за каране! За съединителя, Владо го е обяснил,но ако е 'тръгнал' след чипа ще се предаде.
- stefan4o
- Мнения: 19164
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: АГР засилване до 120-130 к.с.?
Darkbound написа:
Като цяло, това до какво ще доведе, като изключим по-голямото ускорение, ако примерно в момента със 140 км/ч съм на 3000 оборота, след тези интервенции това ще се промени ли, примерно(!) 2600? (не се хващайте за числата, въпросът е дали ще има такъв ефект като цяло или единствената разлика ще е в ускоряването и "респонса" на колата)
Няма да се промени. Ако искаш промяна обороти/скорост - сменяш скоростна кутия. По-мощните коли са съответно и с по-дълги предавки по дефолт.
- Darkbound
- Мнения: 257
- Регистриран на: Сря 02 сеп 2015 13:10
- Автомобил: Golf 4 V6 204HP 4Motion
- Двигател: BDE
Re: АГР засилване до 120-130 к.с.?
Да, като се замислих малко и аз стигнах до тоси извод на дледващия ден, просто ще имам повече мощност и колката ще е по 'responsive'
А освен съединител какво друго трябеа евентуално да ме притесни?
Стоковата турбина ще издържи ли на такава мощност, това са си почти 50 % отгоре?
А освен съединител какво друго трябеа евентуално да ме притесни?
Стоковата турбина ще издържи ли на такава мощност, това са си почти 50 % отгоре?
- kr1sh0
- Мнения: 202
- Регистриран на: Вто 21 юни 2011 11:39
- Автомобил: BMW
- Двигател: 335d
- Местоположение: София
Re: АГР засилване до 120-130 к.с.?
Турбото е без променлива геометрия и е доста здраво.. Съединителя трябва да ти е с твърд маховик, така че е здравичък, пък и да го хвърли не е скъпо. Разхода си остава същия горе долу при нормално каране, а колата приятна. Разликата в оборотите... ще е че ще пълниш километража и оборотомера доста бързо :))
Re: АГР засилване до 120-130 к.с.?
АГР е с ККК турбина а те не са известни с издръжливост, а в комбинация с повече гориво и повишено налягане ....
Маховика ( ако не е сменян ) си е демпфер но за целите дето гониш си е перфектен.
Маховика ( ако не е сменян ) си е демпфер но за целите дето гониш си е перфектен.
- kr1sh0
- Мнения: 202
- Регистриран на: Вто 21 юни 2011 11:39
- Автомобил: BMW
- Двигател: 335d
- Местоположение: София
Re: АГР засилване до 120-130 к.с.?
hvp800... В моргата имам 6 броя коли с AGR двигател, всичките са с твърд маховик и турбо Гарет Т15, така че не заблуждавай колегата...
За да е по темата, ако искаш малко повече да тръгне освен изброените неща помисли за колектор от 131, тръбата за въздух, заедно с кутията и хаузинга на дебитомера, както за рейспайп и даунпайп къстъм, също и за разпределителен вал от sdi
За да е по темата, ако искаш малко повече да тръгне освен изброените неща помисли за колектор от 131, тръбата за въздух, заедно с кутията и хаузинга на дебитомера, както за рейспайп и даунпайп къстъм, също и за разпределителен вал от sdi
Re: АГР засилване до 120-130 к.с.?
Кришо незнам какво и колко имаш в моргата ТИ но досега поне ,колкото пъти съм проверявал по номер за части на АГР все излиза и демпфер, и ККК. И става дума за повече от 6 броя ;).
А така като гледам май колегата ще си остане с питането и дотам.
А така като гледам май колегата ще си остане с питането и дотам.
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: АГР засилване до 120-130 к.с.?
Това е само с ремап
С тая настройка е почти невъзможно да и се даде газ на 1-ва и 2-ра без да превърти гуми. Колата е с демпферен маховик и вече е счупен. Явно това е причината повечето финиширали в морги да са с твърд защото е сменен.
С тая настройка е почти невъзможно да и се даде газ на 1-ва и 2-ра без да превърти гуми. Колата е с демпферен маховик и вече е счупен. Явно това е причината повечето финиширали в морги да са с твърд защото е сменен.
- Dani16v
- Мнения: 151
- Регистриран на: Вто 27 юли 2010 21:50
- Автомобил: Golf 3 GT TDI
- Двигател: 1z +
- Местоположение: Радомир
Re: АГР засилване до 120-130 к.с.?
ALH си е с демпфер заводско, а за AGR знам,че го има и в двата варианта, пак за заводски става въпрос! Първите AGR-и били с едномасов маховик.. Не претендирам за достоверност,някъде из форума съм го чел.
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: АГР засилване до 120-130 к.с.?
Мноу съм смотан, понеже с кума имаме 2 еднакви голфа (даже и на цвят са еднакви) и неговия е AGR, а моя ALH се побърках тотално. С ALH e лесно, само дюзи от 110 коня му трябват и двичо друго е готово за 140 коня. Имаме и едно AHU праевено при Богомил, което като резултати е почти 1:1 с AGR, но на диното е с кофти нафта. Модификациите са само изолиран EGR и ремап:
- Darkbound
- Мнения: 257
- Регистриран на: Сря 02 сеп 2015 13:10
- Автомобил: Golf 4 V6 204HP 4Motion
- Двигател: BDE
Re: АГР засилване до 120-130 к.с.?
Скоро не бях влизал и сега видях, че темата се е размърдала. Ами виждам, че целта ми е постижима, но за момента реших да пробвам да я продам тъй като съм си я стегнал доста, ако не успея да я продам в следващия 1 месец, тогава може и да се заиграя с нея :), иначе питах при TST-Racing в Варна и ми казаха, че ако и сложа чип и дюзи ще стане макс 115-120 к.с., а за да ми сложат турбо с променлива геометрия ми казаха, че ще отиде на 2000 лв, което няма особен смисъл да го правя.... ще видим, благодаря за коментарите, видеата бяха достатъчно красноречиви :)
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: Нед 30 сеп 2007 13:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: АГР засилване до 120-130 к.с.?
да запитам аз от ауди 100 2.5тди става ли турбината на тоя мотор и трябва ли някаква много голяма интервенция
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта