Турбиниране на АБФ, запазвайки стоковата карантия.

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
N1C3
Мнения: 19
Регистриран на: Чет 11 фев 2016 10:20
Автомобил: GOLF MK3 GTI
Двигател: ABF

Турбиниране на АБФ, запазвайки стоковата карантия.

Мнениеот N1C3 » Пет 17 ное 2017 13:48


Здравейте колеги,
искам да постигна 240-270 к.с. от АБФ-ката. Идеята ми е, разбира се, да турбинирам, запазвайки стоковата карантия на мотора. Доколкото останах убеден, стоковите железа, безпроблемно издържат на 0.8 бара.

Отново казвам, искам от колата да е по отзивчива, с повечко вървеж, а не драгаджийка с 600 магарета. След провеждане на проучване (за мен такова), разбрах, че ще имам нужда от компнентите изброени по долу. Разбира се, идва и моментът за вашия съвет, относно частите, от къде как защо и т.н.
Направил съм следния списък: (интервенцията ще включва ревезия на главата)

-Турбина т3-т4,
-Интеркулер
-Тубо пътища и силиконови съединения
-разтоварващ клапан
-маслени магистрали
-Водни силиконови съединения
-Изпускателен колектор
-преработен или афтър маркет всмукателен колектор
-дюзи 440 бош
-бензинова помпа
-допълнително резервоарче за бензина
-разреждане с две железни гарнитури на 'чичо виктор' :mhihi
-радиаторче за маслото
-електроника (мега-за по-евтинко)
-генерация 4-1 ф60
-спортен филтър
-датчици/сензорчета
-керамичен съединител
-олекотен маховик
-филтърчета и други дреболийки

Ако нещо изпускам, моля да добавите. Питането ми е дали си заслужава и всякакви вид съвети относно; на какво да обърна внимание, откъде да намеря чарколяците/без значение дали втора ръка, какъв бюджет да подготвя (чувал съм за от 2,000 до 3,500 за подобен проект) и т.н.

ОТНОВО! Не търся 600 магарета а 240-270 за ежедневка.

Блаодаря.

Последна промяна от N1C3 на Пон 20 ное 2017 10:43, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
BS
Мнения: 604
Регистриран на: Пон 05 май 2008 16:46
Автомобил: Audi A4 1.8T+
Двигател: APU
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Турбиниране на АБФ, запазвайки стоковата карантия.

Мнениеот BS » Пет 17 ное 2017 23:18


Всичко е ОК, ама тази генерация 4-2-1 за какво ти е ?




N1C3
Мнения: 19
Регистриран на: Чет 11 фев 2016 10:20
Автомобил: GOLF MK3 GTI
Двигател: ABF

Re: Турбиниране на АБФ, запазвайки стоковата карантия.

Мнениеот N1C3 » Пон 20 ное 2017 10:43


BS написа:Всичко е ОК, ама тази генерация 4-2-1 за какво ти е ?


Объркал съм се колега от бързането. Имах в предвид, че от 4-2-1 ще премина към 4-1 :mhihi .




Потребителски аватар
metojoor
Мнения: 157
Регистриран на: Съб 30 май 2009 12:37
Автомобил: scirocco mk2 polo 6N
Двигател: AGU AEX T
Местоположение: София,Кривина

Re: Турбиниране на АБФ, запазвайки стоковата карантия.

Мнениеот metojoor » Вто 21 ное 2017 20:46


най сигурната електроника при ниско налягане е СМТ хем колата си работи с оригиналния комп хем не.Смт ти гарантира сигурен страт и по малка вероятност да се счупи двигателя.Единствения минус за мен е втория ред дюзи за нея




srmsvetli
Мнения: 40
Регистриран на: Пон 17 фев 2014 11:44
Автомобил: Passat B5
Двигател: TDI 1.9 110 hp
Местоположение: Kyustendil
Контакти:

Re: Турбиниране на АБФ, запазвайки стоковата карантия.

Мнениеот srmsvetli » Вто 21 ное 2017 21:56


Да за СМТ то съм измислил теория по която ще работи без втори ред дюзи(имам 2 СМТ -та 6тица и 8мица) та теорията е следната:слагаш по голямо дюзи от колкото са ти нужни,демек за едно и също време ще имаш повече гориво от колкото ти е необходимо ,СМТ то взима началния сигнал от компа и го прекъсва по рано демек ако компа пуска 10мс ти имаш по голям дебит значи примерно СМТ то трябва да прекъсне сигнала към дюзата да речем на 8-Мата мс и така.....управляваш само един ред дюзи.Това е само теория и трябва да се пробва но още не съм стигнал до там.




Потребителски аватар
metojoor
Мнения: 157
Регистриран на: Съб 30 май 2009 12:37
Автомобил: scirocco mk2 polo 6N
Двигател: AGU AEX T
Местоположение: София,Кривина

Re: Турбиниране на АБФ, запазвайки стоковата карантия.

Мнениеот metojoor » Сря 22 ное 2017 19:12


смт то неработи така,то пуска втория ред дюзи при засичане на налягане.




srmsvetli
Мнения: 40
Регистриран на: Пон 17 фев 2014 11:44
Автомобил: Passat B5
Двигател: TDI 1.9 110 hp
Местоположение: Kyustendil
Контакти:

Re: Турбиниране на АБФ, запазвайки стоковата карантия.

Мнениеот srmsvetli » Чет 23 ное 2017 19:26


Е зависи как го настроиш , по налягане по дросел по ланда сонда а иначе може да обслужва целия диапазон и да прави корекция по налягане и тн.. да не спамим повече човека ще слага мега.Дали мегата е добър избор нека споделят колегите , иначе имам приятел с фят пунто турбо който сложи мега и не е доволен и ще си ремапне оригиналния комп.

За главата и разреждане аз изкопах главата и си сложих нормална метална гарнитура.На снимките по доло.Изкопах я с 1.5мм след това шлайф 0.2 и стандартната метална гарнитура и излезе около 8.3:1.Идеята ми дойде от главата на пунтото 1.4гт само че там е копната оригинално 2мм,за да съм сигурен че тази на vw ще издържи отрязах една глава да видя колко хляб има и се оказа че това дето съм отрязъл е пълнеж и е дебел 8мм така че 1.5мм минус не му е проблем поне за сега.
Прикачени файлове
IMG_1699.JPG
IMG_1698.JPG
IMG_1697.JPG
IMG_1696.JPG
IMG_1695.JPG




srmsvetli
Мнения: 40
Регистриран на: Пон 17 фев 2014 11:44
Автомобил: Passat B5
Двигател: TDI 1.9 110 hp
Местоположение: Kyustendil
Контакти:

Re: Турбиниране на АБФ, запазвайки стоковата карантия.

Мнениеот srmsvetli » Чет 23 ное 2017 19:33


Забравих да спомена че аз карам 1.6 101кс AFT турбо и това колко съм изкопал е за този мотор за АВФ-а ще трябва да се направи друга сметка.





Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост