Засилване на 2.8 (вече 2.9) 24V VR6 BDE, без турбо

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Darkbound
Мнения: 204
Регистриран на: Сря 02 сеп 2015 13:10
Автомобил: Golf 4 V6 204HP 4Motion
Двигател: BDE

Засилване на 2.8 (вече 2.9) 24V VR6 BDE, без турбо

Мнениеот Darkbound » Чет 04 яну 2018 0:16


Такаааа.... разбира се кончетата никога не стигат, но тъй като не ми се турбинира поне за сега... след като двигателят вече успешно премина основният ремонт (вече сме 2.9 ураааа) и разработката, имам следният план:

- Генерация от R32 - тук се чудя дали от R32 ще има "performance gains", със сигурност ще звучи добре, а и не са особенно скъпи, с доставката ще ми стъпи на около 400 лв, което по това което съм чувал като цяло за генерация не е много или е нормално... въпросът остава с "performance gains" и дали от тази гледна точка си струва или трябва да търся къстъм вариант.
- Някакъв Cold Air Intake kit
- Може би и инжектори (колебая се тук все още дали е нужно)
- Ремап

Та, надявам се от тия нещица да успея да изкарам най-малко 230 кончета, а оптимистично се надявам за 240, разбира се сметките си ги правя на база слухове и каквото съм чел...
На първо място увеличаването на обема, което ако само по себе си увеличава и мощността линейно, при "нормална" настройка това означава, че само от това трябва да сме на 210 кончета (обемът е увеличен с 3.5 %)
Слагам по 5 кончета за генерация и CAI, 220
Ремап 15 кончета (въпреки, че съм чувал, че на атмосферки се получават едни около 10тина % мощност, т.е. 22-25 кончета)
И до тук сметката е 235 кончета, като това е при минимален "gain", но дори и това сякаш ще е добро постижение, от тук нагоре го смятам за бонус:)

Като цяло почти всичко по механиката и ел системата на колата е чисто ново, за това и пренебрегвам възможни загуби от старост или износване на нещо си.

Какво мислите по въпроса?




Потребителски аватар
if4oo
Мнения: 319
Регистриран на: Съб 16 яну 2010 15:02
Автомобил: GOLF 3
Двигател: ABF
Местоположение: pleven

Re: Засилване на 2.8 (вече 2.9) 24V VR6 BDE, без турбо

Мнениеот if4oo » Чет 04 яну 2018 17:59


Много оптимистично ми звучат тия сметки.Защо не го замериш на дино преди интервенциите...и след това




Потребителски аватар
Darkbound
Мнения: 204
Регистриран на: Сря 02 сеп 2015 13:10
Автомобил: Golf 4 V6 204HP 4Motion
Двигател: BDE

Re: Засилване на 2.8 (вече 2.9) 24V VR6 BDE, без турбо

Мнениеот Darkbound » Чет 04 яну 2018 19:42


Да, това определено ще го направя тези дни, опит с тези неща нямам все още, и за това като ги правех тия сметки гледах да не се изхвърлям много много... така или иначе в крайна сметка не цифрата е важна, а усещането и как ще се промени поведението на колата след тези интервенции, не очаквам чудеса, искам просто да стане мааааалко по пъргава на по високите предавки, в ниските и сега е супер :)

Единственото което ми е под въпрос в момента, е относно генерацията, R32 ми изглежда като най-лесният вариант, просто не знам дали е по-добре Р32 или да ходя някъде да правят къстъм...

Последна промяна от IvanMan на Чет 04 яну 2018 21:16, променено общо 1 път.
Причина: Не е необходимо да цитираш предишното мнение. Използвай бутон "нов отговор".





Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта