Проект 16VT - UPDATE 21.10.2005

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Сря 12 окт 2005 23:10


prj57 написа:Изпускателния се разделя за да може да се изпозват пулсацийте на изгорелите газове като напуснат цилиндрите, така се подобрява работата на двигателя и турбината работи по ефикасно.....

при режим на работа на 4 цилиндров двигател като в случая със запалване 1-4-3-2, когато 1 цилиндър изпусне газовете и затвори, 2 цилиндър е с отворен/и изпускателни клапани и газовете от 1 влизат във 2 цилиндър...... дига се температурата, налягането и се намалява ефикасността на работа

за това на такъв двигател се комбинират изпускателните тръби на 1 и 4 както на 2 и 3, и са разделени при фланеца т.е. 1 и 4 нямат достъп до трабите на 2 и 3 и обратното....

:wink:

тва имах и аз предвид макара че са му достатъчно дълги рънерите преди турбото. Но не е фатално че не са разделени!!




yzf
Мнения: 2
Регистриран на: Пет 14 окт 2005 13:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: софия

Мнениеот yzf » Пет 14 окт 2005 13:46


а главата с каква обработка е


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Пет 14 окт 2005 13:58


yzf написа:а главата с каква обработка е


Аз правя турбо мотор (мотор с принудително пълнене) а не атмосферка...
Не е нужно да се обработва . Никой не го прави.

Само леглата на клапаните са обработени .

РАСО


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Съб 15 окт 2005 2:30


РАСО, еи за тва ти говорех!
Изображение
Изображение


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Съб 15 окт 2005 14:53


Ама това е от 318TDS нали???

РАСО


Потребителски аватар
gti
Мнения: 1793
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:47
Автомобил: MK4 R32
Двигател: BFH 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот gti » Съб 15 окт 2005 15:25


525 TDS е,незнам дали е същия като на 318.


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Съб 15 окт 2005 15:51


gti написа:525 TDS е,незнам дали е същия като на 318.

318тдс и 325тдс и 525тдс са с един и същи кулер !!!
а да маи и омега с 2.5 тдс е с този


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Съб 15 окт 2005 21:33


KILLER GTI написа:
gti написа:525 TDS е,незнам дали е същия като на 318.

318тдс и 325тдс и 525тдс са с един и същи кулер !!!
а да маи и омега с 2.5 тдс е с този


Днес ми донесоха кулер от 525 кат си мислех, че е кат тоя горе ама няма нищо общо. Много по-нисък е и оригинално седи под водня радиатор.
Значи тоя горе е от 318 или 325. Така излиза...

Точно такъв кулер търся ама за сега не го намирам.

Помагайте :help:

РАСО


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Нед 16 окт 2005 21:21


ми то и на 318тдс кулера седи под водния радиатор, но за размера не съм сигорен!
пробваи в БМВ форума, или направо питаи Явор от форума той ще ти намери!
bmwpower-bg.net


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Сря 19 окт 2005 21:39


Днес намерих и интеркулер от СААБ 9000 16V turbo 8)

Ако го сравня с тоя от 325TDS мога да кажа само, че е ОГРОМЕН :shock:

Снимки утре щот пристига от Монтана.

РАСО


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Пет 21 окт 2005 13:20


Ето и снимки на интеркулера.

Почти монтиран... с тел :lol:

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Не е ли огромен а... :twisted:

РАСО


Потребителски аватар
gti
Мнения: 1793
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:47
Автомобил: MK4 R32
Двигател: BFH 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот gti » Пет 21 окт 2005 13:35


Доста е лош mhihi mhihi


Потребителски аватар
nii
Незабравим член
Мнения: 4204
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
Автомобил: Golf 2 Automatic
Двигател: RP
Местоположение: кръчмата
Контакти:

Мнениеот nii » Пет 21 окт 2005 13:52


ъъъъъ абе кво е тва бе :shock: ? радиатор от КРАЗ?
ми ти воден имаш ли къде да събереш? или в багажника ще го мушнеш?


Потребителски аватар
aga
Мнения: 170
Регистриран на: Съб 27 ное 2004 2:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот aga » Пет 21 окт 2005 14:33


браво PACO кефиш ме,страхотна кола си направил bowdown bowdown


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Пет 21 окт 2005 15:12


Доста е голяма площ е, но за сметка на това е и доста тънак!!!
с кулер от ТДС нещата са почти на кантар.
По-принцип имаш сметка да е по малък но по дебел !
Ама и този ще ти свърши добра работа



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта