Благодаря за информацията. ок. разбрах че не трябва да се реже и приемам. В сряда я слагам и се надявам да петък да стане всичко... и по важното е - всичко да е наред.
А между другото инжекцията е МоТроник.
А това сгъстяване после няма как да се измери, като я сглобим, така ли?
Ужасният завършек на един проект. Тунинг на Passat.
- bartokomus
- Мнения: 80
- Регистриран на: Пет 28 яну 2005 23:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- KILLER GTI
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- bartokomus
- Мнения: 80
- Регистриран на: Пет 28 яну 2005 23:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- KILLER GTI
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
bartokomus написа:какво мислите,
като се свали ангренажния ремък трябва ли а се сложи нов. Защото 4ух мнения 4е веднъж свален не може да се зацепи правилно ве4е
чул си неправилно!!!!
няма кво да му пречи да не мое да се зацепи отново!!!!
ама ако е стар и на мноо километри си смени ролката и ремъка задъсжително!
- bartokomus
- Мнения: 80
- Регистриран на: Пет 28 яну 2005 23:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- bartokomus
- Мнения: 80
- Регистриран на: Пет 28 яну 2005 23:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- bartokomus
- Мнения: 80
- Регистриран на: Пет 28 яну 2005 23:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Най-после е готово Пасат4ето! Днес сглобихме мотора, вси4ко пасна перфектно. С новия колектор колата реве доста страховито, но не и дразнещо. Не о4аквах колектора да промени звука 4естно казано.
Доста върви . Не е нещо супер оба4е. Не това което си мислех 4е би могло да се полу4и Но и от това съм доволен. От този мотор толкова. По4ва да върви наистина много от около 4000 оборот4ета, до около 8 я оставям.
Полу4ават се бумтежи, като я изфорсирам и пусна газта - бумти - това от какво се полу4ава? Не добро изгаряне ли?
Е, остана и последното не6то, което за сега не ми е толкова наложително, но някога сигурно и тва ще свърша. В момента си е с неговия инжекцион. Не знам до колко ограничава в момента вървенето, но не мисля 4е ще се постигне неще зна4ително пове4е от евентуална смяна.
Доста върви . Не е нещо супер оба4е. Не това което си мислех 4е би могло да се полу4и Но и от това съм доволен. От този мотор толкова. По4ва да върви наистина много от около 4000 оборот4ета, до около 8 я оставям.
Полу4ават се бумтежи, като я изфорсирам и пусна газта - бумти - това от какво се полу4ава? Не добро изгаряне ли?
Е, остана и последното не6то, което за сега не ми е толкова наложително, но някога сигурно и тва ще свърша. В момента си е с неговия инжекцион. Не знам до колко ограничава в момента вървенето, но не мисля 4е ще се постигне неще зна4ително пове4е от евентуална смяна.
- bartokomus
- Мнения: 80
- Регистриран на: Пет 28 яну 2005 23:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Последна промяна от bartokomus на Съб 24 дек 2005 19:45, променено общо 1 път.
- bartokomus
- Мнения: 80
- Регистриран на: Пет 28 яну 2005 23:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Ами следното:
- Глава- раз6ирени и полирани отвори, легла на клапаните, полирани клапани;
- Валове Schrick 268";
- Пружинки Schrick; (в момента я натискам до около 9000 оборота)
- Всмукателен колектор с по широк диаметър на тръбите, полирани от вътре;
- Филтър K&N;
- Изпускателен колектор Supersprint;
- Кайно гърне Supersprint (между тях само едно резонатор4е);
Ами това е общо взето, ако се сетя още нещо ще го допи6а, а и снимки 6те пусна на двигателя, защото и капака съм полирал и изглежда много готино отвън.
За дино теста................
Ами да ще го направя, но ме е страх 4е ще остана разо4арован. Такова усещане имам. Определено не е постигнала 190-те коня които си мислехме 4е ще стане. Но все пак ще го направя и ще пи6а.
Ина4е съм доволен като цяло, а ина4е като равносметка...... като направя динотеста ще кажа, но като цяло.... може би бих казал 4е това се оказва една доста скъпа прищявка, на цената на която можеше да се сложи турбина, и разултатите да са съвсем други..................
- Глава- раз6ирени и полирани отвори, легла на клапаните, полирани клапани;
- Валове Schrick 268";
- Пружинки Schrick; (в момента я натискам до около 9000 оборота)
- Всмукателен колектор с по широк диаметър на тръбите, полирани от вътре;
- Филтър K&N;
- Изпускателен колектор Supersprint;
- Кайно гърне Supersprint (между тях само едно резонатор4е);
Ами това е общо взето, ако се сетя още нещо ще го допи6а, а и снимки 6те пусна на двигателя, защото и капака съм полирал и изглежда много готино отвън.
За дино теста................
Ами да ще го направя, но ме е страх 4е ще остана разо4арован. Такова усещане имам. Определено не е постигнала 190-те коня които си мислехме 4е ще стане. Но все пак ще го направя и ще пи6а.
Ина4е съм доволен като цяло, а ина4е като равносметка...... като направя динотеста ще кажа, но като цяло.... може би бих казал 4е това се оказва една доста скъпа прищявка, на цената на която можеше да се сложи турбина, и разултатите да са съвсем други..................
- musura
- Сър
- Мнения: 7129
- Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голям Поровец
- Контакти:
bartokomus написа:Определено не е постигнала 190-те коня които си мислехме 4е ще стане.
Колега, не бъди сигурен, докато не провериш И аз си мислех, че ако колата е с 300кс. ще лети, но се оказа, че върви, но не е това което очаквах ... така че премери може да се окаже, че просто 190кс. са ти малко за крака
- bartokomus
- Мнения: 80
- Регистриран на: Пет 28 яну 2005 23:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- musura
- Сър
- Мнения: 7129
- Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голям Поровец
- Контакти:
1bar написа:Ти пък много голям го изади. 300 коня ли ти е голфа? Дядо коледа ли ти го донесе?
не голфето си е е сток, но карах едно alpina bmw 300 или 310 кончета беше и наистина много вървеше, но очакването ми беше, да е като самолет а то се оказа все пак автомобил
golf 2 gti 16v kr - 0-100 = 7.8 sek.
alpina bmw 3.0 - 0-100 = 5.5 sek.
има разлика, но не е примерно двойна, за двойните коне, затова ми беше мисълтта, че на колегата пасатора наистина може да е станал 190 кончрта, но просто той да е очаквал с тези коне колата да е изстребител Иначе нямам нищо против голфето да е 300кс само че съм наясно колко $$$ ще ми струва и затова всичко си остава само мечти
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта