Ужасният завършек на един проект. Тунинг на Passat.

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
bartokomus
Мнения: 80
Регистриран на: Пет 28 яну 2005 23:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bartokomus » Нед 18 дек 2005 23:30


Благодаря за информацията. ок. разбрах че не трябва да се реже и приемам. В сряда я слагам и се надявам да петък да стане всичко... и по важното е - всичко да е наред.

А между другото инжекцията е МоТроник.

А това сгъстяване после няма как да се измери, като я сглобим, така ли?




Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Пон 19 дек 2005 2:19


ми така е,
принципно докато се зглобява се прави тази операция, инче после пак трябва да се сваля главата! следвай инструкцията която ти писах по горе и сичко ще е ОК.
щот така и така като свалиш главата трябва да се шлайфа , та тогава може да я намалиш още малко , но не много!!!


Потребителски аватар
bartokomus
Мнения: 80
Регистриран на: Пет 28 яну 2005 23:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bartokomus » Сря 21 дек 2005 17:20


какво мислите,
като се свали ангренажния ремък трябва ли а се сложи нов. Защото 4ух мнения 4е веднъж свален не може да се зацепи правилно ве4е


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Сря 21 дек 2005 21:14


bartokomus написа:какво мислите,
като се свали ангренажния ремък трябва ли а се сложи нов. Защото 4ух мнения 4е веднъж свален не може да се зацепи правилно ве4е

чул си неправилно!!!!
няма кво да му пречи да не мое да се зацепи отново!!!!
ама ако е стар и на мноо километри си смени ролката и ремъка задъсжително!


Потребителски аватар
bartokomus
Мнения: 80
Регистриран на: Пет 28 яну 2005 23:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bartokomus » Сря 21 дек 2005 21:37


Не не 100% така съм го 4ул, но и аз се у4удих. Замисъла е 4е е ве4е разтегнат и не можел добре да се натене, отпуснат демек! Ина4е ми е на 20000 и мисля 4е може поне още толкова, да не кажа и повев4е


Потребителски аватар
bartokomus
Мнения: 80
Регистриран на: Пет 28 яну 2005 23:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bartokomus » Сря 21 дек 2005 21:38


А какво масло препоръ4ва6 след тая преработка, като вискозитет. В момента я карам с Motul пълна синтетика


Потребителски аватар
bartokomus
Мнения: 80
Регистриран на: Пет 28 яну 2005 23:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bartokomus » Пет 23 дек 2005 22:54


Най-после е готово Пасат4ето! Днес сглобихме мотора, вси4ко пасна перфектно. С новия колектор колата реве доста страховито, но не и дразнещо. Не о4аквах колектора да промени звука 4естно казано.
Доста върви :D . Не е нещо супер оба4е. Не това което си мислех 4е би могло да се полу4и :cry: Но и от това съм доволен. От този мотор толкова. По4ва да върви наистина много от около 4000 оборот4ета, до около 8 я оставям.
Полу4ават се бумтежи, като я изфорсирам и пусна газта - бумти - това от какво се полу4ава? Не добро изгаряне ли?


Е, остана и последното не6то, което за сега не ми е толкова наложително, но някога сигурно и тва ще свърша. В момента си е с неговия инжекцион. Не знам до колко ограничава в момента вървенето, но не мисля 4е ще се постигне неще зна4ително пове4е от евентуална смяна.


Flatmo
Мнения: 379
Регистриран на: Пон 27 сеп 2004 18:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Flatmo » Съб 24 дек 2005 16:15


Можеш ли да систематизираш в едно мнение всичко което си сменял по двигателя?
Смяташ ли да му му направиш един дино тест да видиш какво точно се е получило?


Потребителски аватар
bartokomus
Мнения: 80
Регистриран на: Пет 28 яну 2005 23:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bartokomus » Съб 24 дек 2005 19:25


:D

Последна промяна от bartokomus на Съб 24 дек 2005 19:45, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
bartokomus
Мнения: 80
Регистриран на: Пет 28 яну 2005 23:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bartokomus » Съб 24 дек 2005 19:44


Ами следното:

- Глава- раз6ирени и полирани отвори, легла на клапаните, полирани клапани;
- Валове Schrick 268";
- Пружинки Schrick; (в момента я натискам до около 9000 оборота)
- Всмукателен колектор с по широк диаметър на тръбите, полирани от вътре;
- Филтър K&N;
- Изпускателен колектор Supersprint;
- Кайно гърне Supersprint (между тях само едно резонатор4е);

Ами това е общо взето, ако се сетя още нещо ще го допи6а, а и снимки 6те пусна на двигателя, защото и капака съм полирал и изглежда много готино отвън.

За дино теста................
Ами да ще го направя, но ме е страх 4е ще остана разо4арован. Такова усещане имам. Определено не е постигнала 190-те коня които си мислехме 4е ще стане. Но все пак ще го направя и ще пи6а.
Ина4е съм доволен като цяло, а ина4е като равносметка...... като направя динотеста ще кажа, но като цяло.... може би бих казал 4е това се оказва една доста скъпа прищявка, на цената на която можеше да се сложи турбина, и разултатите да са съвсем други..................


Потребителски аватар
1bar
Мнения: 200
Регистриран на: Сря 07 дек 2005 23:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот 1bar » Съб 24 дек 2005 23:01


Ужасно верен извод. Справилно подбрани компоненти колата на смешното налягане от 0,5 бара щеше да прескочи 200те. Ама и ти си един манекен суперспринт хедърс??? Много ясно че е било скъпо и тъпо!


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец
Контакти:

Мнениеот musura » Нед 25 дек 2005 4:37


bartokomus написа:Определено не е постигнала 190-те коня които си мислехме 4е ще стане.


Колега, не бъди сигурен, докато не провериш :) И аз си мислех, че ако колата е с 300кс. ще лети, но се оказа, че върви, но не е това което очаквах ... :) така че премери :) може да се окаже, че просто 190кс. са ти малко за крака :)


Потребителски аватар
1bar
Мнения: 200
Регистриран на: Сря 07 дек 2005 23:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот 1bar » Нед 25 дек 2005 13:05


Ти пък много голям го изади. 300 коня ли ти е голфа? Дядо коледа ли ти го донесе?


Потребителски аватар
bartokomus
Мнения: 80
Регистриран на: Пет 28 яну 2005 23:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bartokomus » Нед 25 дек 2005 16:33


дано да мога да се вредя до диното тая седмица, 4е там бая множко се 4ака май.......


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец
Контакти:

Мнениеот musura » Нед 25 дек 2005 16:46


1bar написа:Ти пък много голям го изади. 300 коня ли ти е голфа? Дядо коледа ли ти го донесе?


:) не :) голфето си е е сток, но карах едно alpina bmw 300 или 310 кончета беше и наистина много вървеше, но очакването ми беше, да е като самолет :) а то се оказа все пак автомобил :)

golf 2 gti 16v kr - 0-100 = 7.8 sek.
alpina bmw 3.0 - 0-100 = 5.5 sek.

има разлика, но не е примерно двойна, за двойните коне, затова ми беше мисълтта, че на колегата пасатора наистина може да е станал 190 кончрта, но просто той да е очаквал с тези коне колата да е изстребител :) Иначе нямам нищо против голфето да е 300кс :) само че съм наясно колко $$$ ще ми струва и затова всичко си остава само мечти :)



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта