Проект 16VT - UPDATE 21.10.2005

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
00Cool
Мнения: 190
Регистриран на: Сря 23 ное 2005 13:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот 00Cool » Чет 24 ное 2005 22:11


и няма да откажа едно или пове4е рамена в поуки




Потребителски аватар
Selqatin
Мнения: 57
Регистриран на: Нед 27 фев 2005 11:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Selqatin » Пет 25 ное 2005 0:46


imam karta za gorivoto za atmosferen golf s 310cc ingektori:)
ako ti trebva kagi


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Пет 25 ное 2005 2:37


Selqatin написа:imam karta za gorivoto za atmosferen golf s 310cc ingektori:)
ako ti trebva kagi


Какъв е тоя map за атмосферен с 310 дюзи????? Те са много над нормалния дебит за атмосферен двигател.... Освен ако колата не е разпилена до немай си къде и компресията сигурно е 13:1


00Cool
Мнения: 190
Регистриран на: Сря 23 ное 2005 13:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот 00Cool » Пет 25 ное 2005 10:20


във момента събирам 4астите зна4и предполагам 4е единствения проблем които може да ме спуне е софтъера за управлението на турбото та ако няко мое да ме упъти в тази насока какво да правя много 6те сам му бглагодарен


Потребителски аватар
Boxer
Мнения: 151
Регистриран на: Нед 06 мар 2005 0:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Boxer » Пет 25 ное 2005 14:40


Аз пък скоро (след около 10-12 дни) ще разполагам с 16V ТУРБО софтуер за оригинален компютър Digifant от VW G60 за 330 сс дюзи ако някой го иска срещу скромна сума да свирка на лични ;)


Потребителски аватар
ivo16VTI
Мнения: 177
Регистриран на: Съб 12 фев 2005 21:40
Автомобил: Corrado-VR6T Golf 5 GTsport TDI
Двигател: AAA-1991
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ivo16VTI » Пет 25 ное 2005 15:00


Изображение Изображение Изображение Изображение Изображение Изображение :!: Има и още по нови :!: Пробата приключи!!! :lol:


00Cool
Мнения: 190
Регистриран на: Сря 23 ное 2005 13:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот 00Cool » Пет 25 ное 2005 17:03


еми като има даваи да ги видя та да го по4вам моя кофтор


Потребителски аватар
gti
Мнения: 1793
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:47
Автомобил: MK4 R32
Двигател: BFH 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот gti » Пет 25 ное 2005 18:17


ivo16v написа: Изображение


Кулера не можахте ли да го сложите отпред както е при Пацо?Там където е в момента дали ще се обдухва достатъчно?И какви са впечатления след пробата? :D


Потребителски аватар
r_tuning
Мнения: 237
Регистриран на: Пон 21 мар 2005 21:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот r_tuning » Пет 25 ное 2005 23:51


там не му е мястото изоб6то....кулера е толко важен,4е си няма6 на идея....сложил си го като на G60....НЕСТАВААА...махаи го от там а и е супер малак:)


Потребителски аватар
alpine
wheels dealer
Мнения: 3020
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
Автомобил: L-Es
Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот alpine » Пет 25 ное 2005 23:55


r_tuning написа:там не му е мястото изоб6то....кулера е толко важен,4е си няма6 на идея....сложил си го като на G60....НЕСТАВААА...махаи го от там а и е супер малак:)


отпред отпред му е мястото...да го духа яко...


Потребителски аватар
gti
Мнения: 1793
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:47
Автомобил: MK4 R32
Двигател: BFH 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот gti » Съб 26 ное 2005 1:07


Добре изстудения кулер е от голямо значение за турбо моторите,а този на Г60 много непрактично е измислен.


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Съб 26 ное 2005 1:47


Най добре е отпред.... там най много въздух ще има, а този на Г60-то според мен е малък и не е сложен много практично върху двигателя и има само един отвод дето го захранва с въздух....


Потребителски аватар
ivo16VTI
Мнения: 177
Регистриран на: Съб 12 фев 2005 21:40
Автомобил: Corrado-VR6T Golf 5 GTsport TDI
Двигател: AAA-1991
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ivo16VTI » Съб 26 ное 2005 3:32


Аиде не бьрзаите толкова! :!: Горе пише че това са стари снимки! :!: Голфа има нова турбина и не знаех дали ще може да пьлни още 1.5м трьба!Иначе кулера е с принудително охлаждане в този си вариант-не монтирано на снимката!!!Имаите предвид че колата се кара постоианно в центьра и самостоиателното охлаждане би било ТРУДНО :!: :!: :idea: Сега турбото помпа яко и минаваме на комбиниран вариант :!: :twisted: :idea:


Потребителски аватар
gti
Мнения: 1793
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:47
Автомобил: MK4 R32
Двигател: BFH 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот gti » Съб 26 ное 2005 13:23


Дай по-пресни снимки. :D


Потребителски аватар
xarpun
Мнения: 68
Регистриран на: Съб 26 ное 2005 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот xarpun » Съб 26 ное 2005 22:15


ivo16v написа:Аиде не бьрзаите толкова! :!: Горе пише че това са стари снимки! :!: Голфа има нова турбина и не знаех дали ще може да пьлни още 1.5м трьба!Иначе кулера е с принудително охлаждане в този си вариант-не монтирано на снимката!!!Имаите предвид че колата се кара постоианно в центьра и самостоиателното охлаждане би било ТРУДНО :!: :!: :idea: Сега турбото помпа яко и минаваме на комбиниран вариант :!: :twisted: :idea:

А тая траба дето си я сложил от клапите до кулера да не е много къса??? Ако кулера ти е отпред тая траба щте е по каса а другата щте подълга и щте е същто като далжина на тръбите но кулера щте ти е поголям тогава. И не се притесняваи за палненето. А лака идва от далеч по други нещта :lol:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта