Megasquirt - тайни и загадки
-
- Мнения: 73
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 21:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: zarata
Re: Megasquirt - тайни и загадки
Може би малко глупав въпрос , но ако сложа Мс то без да правя промяна мо полата ще управлява ли сегашните ми уреди ?И ако има ще може ли примврно да се настрои така както аз искам?Или трябва пак да се сменят инжектори примерно и т.н.
Re: Megasquirt - тайни и загадки
resprom написа:Може би малко глупав въпрос , но ако сложа Мс то без да правя промяна По Колата ще управлява ли сегашните ми уреди ?И ако има ще може ли примврно да се настрои така както аз искам?Или трябва пак да се сменят инжектори примерно и т.н.
Един глупав отговор..... ПРОЧЕТИ ВСИЧКО ИЗПИСАНО НАВСЯКЪДЕ ЗА МЕГАСКУИРТА!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
задай по конкретен въпрос с .....
Каква е колата? Какъв е мотора? какво искаш да се случи? За какви уреди говориш?...... автоматичните въпроси произлизащи от твоя са много..... Също така прочети ми втория пост в темата..... и си помисли пак дали да не ползваш търсачката и да не зададеш въпроса на друго място!!!!!!!
- r_tuning
- Мнения: 237
- Регистриран на: Пон 21 мар 2005 21:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Megasquirt - тайни и загадки
а за6то ли Аprilia SR e инжекционh0nda написа:martineli написа:което е така така е
http://images.google.bg/imgres?imgurl=h ... 9%26sa%3DN
гледам че в лодките повече се използва 2-stroke fuel injection че даже и с компресори
а на скутерите гледам че и някви oil injection-и слагат
oil injection и injection са мн далеч, нямам как 2-тактов да е инжекцион по простата причина че при тях горивната смес настъпва когато буталото е в ГМТ и сгъстяването става под буталото или в картера и от там минава през преливни канали и отива над буталото и чак тогава се запалва сместа така че няма никакъв смисъл Zweitaktmotor да е с инжекция
oil injection е отделна система за омасляване на двигателя не да си играеш да наливаш в бензина масло а просто си наливаш в едно отделно резеорварче и после само си се смесва, което си има и свойте недостатаци, но както и да е да не продължавам със спама
- naneK
- Мнения: 770
- Регистриран на: Сря 23 авг 2006 13:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Провадия
Re: Megasquirt - тайни и загадки
Има ли дистрибутори в БГ на мега? Ако има - кои са те?
Дочух, че има хора тук в БГ които ги сглобявати съответно настройват, това така ли е?
Колко пари може да ми излезе да си поръчам МегаСкуирт?
Също така съм чувал, че са 2 вида (може и да греша)?
На единия вид от тях можело да се правят по финни настройки и съответно бил по скъп?
Колко пари (доло-горе) може да ми настроят мега-та към мотора (знам, че е мн. общо казано, но и аз очаквам общ отговор)?
Тия въпроси наистина ме вълнуват, ако някой е наясно ще съм му благодарен ако ме открехне.
1Ох.
Дочух, че има хора тук в БГ които ги сглобявати съответно настройват, това така ли е?
Колко пари може да ми излезе да си поръчам МегаСкуирт?
Също така съм чувал, че са 2 вида (може и да греша)?
На единия вид от тях можело да се правят по финни настройки и съответно бил по скъп?
Колко пари (доло-горе) може да ми настроят мега-та към мотора (знам, че е мн. общо казано, но и аз очаквам общ отговор)?
Тия въпроси наистина ме вълнуват, ако някой е наясно ще съм му благодарен ако ме открехне.
1Ох.
- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
Re: Megasquirt - тайни и загадки
Намерих примерна ел.схема на Megasquirt,може да е полезна:
- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11926
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Megasquirt - тайни и загадки
Той колегата disk е почнал темата преди 6-7 месеца и за лаици като мен взе да става разбираемо, обаче после яко объркващо става с линковете на чужди езици. Та конкретно двигателя от тоя линк горе май е РВ или РF щото много прилича на моя а той е PF, та в тоя ред на мисли и съобразно първото мнение с информация в темата си мисля за следното:
Имам тоя двигател PF който си има или поне така си мисля всичко необходимо за МС май с изключение на открития датчик за въздуха /може и да има вътре в дебитомера ма не съм сигурен/ и не съм сигурен също какъв точно тип е датчика за положението на дроселовата клапа, иначе датчик на хол, датчик за температурата на охл течност, инжектори /май на 15 ома някъде работят/, ламбда сонда /за настройката ще трябва друга, но доколкото разбрах с тая може да се кара после/.
Та въпроса ми е с мегаскуирт какво може да се очаква като развитие и подобрение в работата на двигателя като основно това се цели, не мисля за никакви турбинирания и валове и състезателни настройки в последствие, а да речем повишаване на мощността в разумни граници като същевременно и разхода на гориво остава в тия граници, щото ако отиде да речем на 15л на 100км на дълго вече не е нормална граница.
И някаква приблизителна сума за цялото нещо, монтаж и настройка, примерно 500 до 700 лв или 800 до 1000л. Точни цифри с и без ДДС не искам, но поне нещо приблизително.
Предварително Благодаря за отговорите!
Последна промяна от К.Одаджийски на Съб 13 юни 2009 10:05, променено общо 1 път.
- disc
- Мнения: 146
- Регистриран на: Пет 09 дек 2005 19:49
- Автомобил: Karmann Ghia x2
- Двигател:
- Местоположение: провинцията
- Контакти:
Re: Megasquirt - тайни и загадки
Темата е обновена, виж първото мнение в темата.
Re: Megasquirt - тайни и загадки
Подочух, че МС-а може да управлява и газови дюзи, сиреч - да се ползва като газов инжекцион. Някой да има да спомене нещо по въпроса?
- kiro rachnata
- Мнения: 558
- Регистриран на: Съб 16 фев 2008 18:44
- Автомобил: vw
- Двигател: бензинов
- Местоположение: в средата на България
Re: Megasquirt - тайни и загадки
Да мегата може да управлява ГИ.
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Megasquirt - тайни и загадки
Също така може да управява и совалка, но дали?!?!
РАСО
РАСО
- stangero
- Мнения: 548
- Регистриран на: Чет 02 дек 2010 19:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: lozen
Re: Megasquirt - тайни и загадки
vr_mk2 написа:Подочух, че МС-а може да управлява и газови дюзи, сиреч - да се ползва като газов инжекцион. Някой да има да спомене нещо по въпроса?
дватрима познати карас меги с две карти дето управляват и газови инжекжиони и то не само дюзите а и аванси и сичко може да се променя спрямо двете горива
- GOLF 2 GTI16v
- Мнения: 155
- Регистриран на: Вто 24 юни 2008 20:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Megasquirt - тайни и загадки
недостатъците са че мегата не следи налягането и температурата на гаста но като цяло става аз карам така на 1 бар полвин година
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Megasquirt - тайни и загадки
Прави се малка магария - датчика за температура на въздуха в колектора се мести на газовата рейка. И така имаш доста по-добър контрол на смесите. Налягането на газовата рейка можеш да го игнорираш - при читав изпарител нещата се отконролират доста бързо и няма проблеми. От там нататък доизкосуряване на смесите се прави с ламбдата.
При турбо мотор и липса на IAT сензор се прави настройка в най-горещите дни и се счита, че при по-студени ще е безопастно. Аз така ще карам на нисък бууст даже без кулер . Или другият вариант е да допишеш софтуера на мегата и да добавиш още един вход (то има 2 свободни до колкото видях) за датчик и корекционна карта за него. Не знам само дали тази карта ще можеш да я добавиш през megatune-а или ще се наложиш да я забиеш статична в софтуера.
Аз така си карам витарата. Ползвам мегата да управлява газовите дюзи и авансите. Колата е само на газ (тия дни ще махам и бензионовия резервоар). Измислихме малко врътки за студените дни (изпарена газ от бутилката докато подгрее леко) и даже зимата ще си я карам без проблеми. Настройвана е при Ради от Горубляне и за сега съм много доволен .
Обмислям само как да добавя функция за engine check лампа. Да следи разни датчици ако излезнат от норми и да ми съобщава навреме. Най-вече за ламбда содната и за температурните датчици на мотора. В последствие и за извънредни ситуации с бууста .
При турбо мотор и липса на IAT сензор се прави настройка в най-горещите дни и се счита, че при по-студени ще е безопастно. Аз така ще карам на нисък бууст даже без кулер . Или другият вариант е да допишеш софтуера на мегата и да добавиш още един вход (то има 2 свободни до колкото видях) за датчик и корекционна карта за него. Не знам само дали тази карта ще можеш да я добавиш през megatune-а или ще се наложиш да я забиеш статична в софтуера.
Аз така си карам витарата. Ползвам мегата да управлява газовите дюзи и авансите. Колата е само на газ (тия дни ще махам и бензионовия резервоар). Измислихме малко врътки за студените дни (изпарена газ от бутилката докато подгрее леко) и даже зимата ще си я карам без проблеми. Настройвана е при Ради от Горубляне и за сега съм много доволен .
Обмислям само как да добавя функция за engine check лампа. Да следи разни датчици ако излезнат от норми и да ми съобщава навреме. Най-вече за ламбда содната и за температурните датчици на мотора. В последствие и за извънредни ситуации с бууста .
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта