Всичко за спирачките при VW

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8447
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот samo_pechka » Вто 17 май 2016 21:54


polovera_9n3 написа:Имам питане относно смяна на предни дискове и накладки на поло 6н2 1.4тди амф на един приятел. Какви инструменти ще са нужни за смяната? Досега не съм пипал спирачки на ФВ.

Един стандартен лот от инструменти ( всяко едно куфарче с набор ключета глухи и гаечни). И една дърводелска стяга ( може и без нея ) . Не съм разглобявал точно на такова поло, но нищо по-различно от другите.




Потребителски аватар
polovera_9n3
Мнения: 1916
Регистриран на: Съб 17 авг 2013 22:39
Автомобил: VW POLO TDI
Двигател: BNM 2007
Местоположение: Кърджали

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот polovera_9n3 » Вто 17 май 2016 22:20


Незнам какви са болтовете на спирачните апарати- с тия вътрешните лимбуси/шестограми ли са, или са с обикновени глави- 17- 19 или колкото са? Това не знам. Другото ясно. Хем преди месец му сменяхме тая голямата буксата дето е за управлението на перката на радиатора- там висяхме половин час под колата и не обърнах внимание... да са е*а :dummy


Потребителски аватар
kiro rachnata
Мнения: 558
Регистриран на: Съб 16 фев 2008 18:44
Автомобил: vw
Двигател: бензинов
Местоположение: в средата на България

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот kiro rachnata » Вто 24 май 2016 21:38


А колко трябва да е вакума на серовото?


Потребителски аватар
hvp800
Мнения: 4626
Регистриран на: Вто 29 яну 2013 19:46
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот hvp800 » Пон 06 юни 2016 19:28


Малко инфо ако някой реши да слага АТЕ57 от Пасат на Голф 4, накладките са същите като на АТЕ54 , а маркучите от Ланча Либра ( а може би и Фиат Мареа но не съм съвсем сигурен ) са с продуктов номер 6T 46690 LPR. Без този номер обикалянето по магазините за авточасти се превръща в истинско наказание :)
Благодарности за съдействието на Tipsi и Morfei


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8447
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот samo_pechka » Пет 17 юни 2016 21:17


Мина малко време докато сложа новите дискове отпред и отзад. Както и накладките ( Текстар и за отпред и отзад ) . Бях опекъл старите след едно кофти спиране и ...бях позабравил какво е да имаш хубави спирачки :). Засега съм много доволен, че си сложих и малко по-големи дискове отпред. Спира чудесно. Но нека се окалъпят след няколко стотин км, предполагам тогава ще е ясно напълно. Вече който иска още малко подобрение, ще трябва да си купи и друг вакуумен усилвател ( двойно серво ) . Аз се оглеждам , ако си намеря хубав бих купил един такъв :)
Става въпрос за А6 с АФН. ( същото е и за пасат Б5 вс. мотори, както и А4 Б5 )


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8447
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот samo_pechka » Пет 17 юни 2016 21:18


kiro rachnata написа:А колко трябва да е вакума на серовото?

0.6 поне.


Aleksiev777
Мнения: 393
Регистриран на: Пон 10 юни 2013 17:39
Автомобил: VW BORA
Двигател: 1.6 SR

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот Aleksiev777 » Пет 17 юни 2016 21:56


Здравейте , колеги.
Искам да попитам на колко време трябва да се сменя спирачната течност. Както и какви са възможните причини при спиране да ми тресе волана ? Сменил съм 3 чифта дискове + накладки. Криве винаги десния диск(преден). Окачването е гледано , както и джантите.
Мисля да започна с рециклиране на десния апарат.
Дайте съвет , моля вии !


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8447
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот samo_pechka » Пет 17 юни 2016 22:17


Спирачната течност се сменя на около 2 до 3 години. Аз я сменям на три . А кола която се кара всекидневно - на две.
А за кривенето, да видиш как е главината на проблемното колело. Ако задържа апаратчето , може да е проблема и в маркуч. Но би трябвало и точно той да износва по-екстремно накладките. Ако не задържа/работи нормално аз бих погледнал главината как е


Aleksiev777
Мнения: 393
Регистриран на: Пон 10 юни 2013 17:39
Автомобил: VW BORA
Двигател: 1.6 SR

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот Aleksiev777 » Пет 17 юни 2016 23:14


А в какъв смисъл плоблем в маркуч? Само да кажа че имам колята от почти 3 години и не съм сменял течността.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8447
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот samo_pechka » Съб 18 юни 2016 15:32


Разлагат/отлепят се отвътре. И пускат налягането в едната посока, а е затруднено връщането на спир.течност и оттам задържане на буталцето в апаратчето. При теб едва ли е това , щото щеше да грее диска яко и да свършват за нула време накладките. Погледни си главината за биене.


Aleksiev777
Мнения: 393
Регистриран на: Пон 10 юни 2013 17:39
Автомобил: VW BORA
Двигател: 1.6 SR

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот Aleksiev777 » Съб 18 юни 2016 20:28


Накладките имят още доста хляб в тях , а са на над 4к км. Диска само се криви. Когато е без дэантата и го завъртам много дабре се вижда къде е крив и къде се трие диска. Има ли вариант да разбера дали главината е крива ?


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8447
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот samo_pechka » Съб 18 юни 2016 22:20


Да, с индикаторна стойка и индикаторен часовник. Ако е ръждиво леглото на главината там дето ляга диска трябва се почисти много добре. Може да е прав диска, а да не ляга добре.
Ако няма отде да се намери такава стойка и индикатор: размени местата на двата предни диска и виж дали бият пак без джантата . За да е правилна проверката купи два къси болта от железарията ( обикновени, но със същата стъпка резба ) стегни добре диска за главината и виж как са нещата.


IRRITATING
Мнения: 2102
Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
Автомобил: VW Passat
Двигател: AVF
Местоположение: София

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот IRRITATING » Съб 25 юни 2016 13:59


Някой може ли да ми каже дали има Голф5 1.9 ТДИ с 280мм дискове и апарати FS ||| ,че нещо влязох в размисли? :rolleyes


Потребителски аватар
w_smith
Мнения: 2201
Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
Автомобил: Skoda Octavia 1U_Golf 3
Двигател: ALH 2005_AHU 1997
Местоположение: София
Контакти:

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот w_smith » Сря 29 юни 2016 21:03


Има даже и голф 7 с ФС3 ако не се лъжа (поне има Октавия 3).


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12857
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот Zdravko Zankov » Чет 30 юни 2016 6:16


Aleksiev777 написа:Дайте съвет , моля вии !

Може да погледнеш задните тампони на предните носачи.
Като се разлуфтят почва едно тресене,направо си е е... м....та.
Вчера ми демонстрираха колко са зле моите,тия дни я вкарвам в бокса.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта