Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност
- martineli
- Мнения: 1469
- Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност
ами един мой познат си правеще такива експерименти на голфа 1.3 и ми говореше че като смачкал газта и на 2-ра въртял гуми ама и разхода бил солиден та незнам но ми се струва с правилните настройки няма причина да не стане
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: Сря 05 май 2010 0:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Силистра
Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност
в тази "схема: разхода ми е проблема дава ми много голям разход а вържежа не е бог знае къкъв с 2 литра газ ми е изминал едвам 10 километра моля някой ако е правил тази "гимнастика" на голф 1.3 да публикува снимки да видя как го е направил пък може и да стане ясно къде ми е проблема
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: Сря 05 май 2010 0:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Силистра
Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност
Проблема при мен се реши много елегантно
Повторих плочката към колекторните тръби ( правиха ми я на лазер за да е прецизна ) и тапите които бяхме сложили ги махнах има си мощност няма глъхнехе проблема според мен е решен
та питането ми е следното има ли смисъл да я нося за настройка на газов анализатор или да я докарам от " око " и "ухо " ??
ако някой се интересува мога да му пратя снимка на това чудовище реве като звер с тоз карбуратор "ДААЗ "
та вече си имам голф 2 с ръчен смукач
само дето за момента не знам къкъв е разхода на газзззззззз
Повторих плочката към колекторните тръби ( правиха ми я на лазер за да е прецизна ) и тапите които бяхме сложили ги махнах има си мощност няма глъхнехе проблема според мен е решен
та питането ми е следното има ли смисъл да я нося за настройка на газов анализатор или да я докарам от " око " и "ухо " ??
ако някой се интересува мога да му пратя снимка на това чудовище реве като звер с тоз карбуратор "ДААЗ "
та вече си имам голф 2 с ръчен смукач
само дето за момента не знам къкъв е разхода на газзззззззз
- martineli
- Мнения: 1469
- Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност
ами ако работи добре и ако разхода на бензин е нормален .ако няма глъхнене и има мощност според мен няма сми от ходене не газ-анализатор.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност
Всичко ми е ясно без едно:
Що баш двукамерен слагате? Той е най - капризен за настройка на газ. Има разкошни еднокамерни карбуратори. На Поло и Голф съм слагал от Застава, той е половин жигулов и е железен, няма грешка. Най - много да се духа горивния за празен ход, който е на удобно място. Ладата от аватара ми е с карб от старото Ауди - 80 с ръчен смукач, еднокамерен. Свали разхода на газ.
Успех в присадките!
Що баш двукамерен слагате? Той е най - капризен за настройка на газ. Има разкошни еднокамерни карбуратори. На Поло и Голф съм слагал от Застава, той е половин жигулов и е железен, няма грешка. Най - много да се духа горивния за празен ход, който е на удобно място. Ладата от аватара ми е с карб от старото Ауди - 80 с ръчен смукач, еднокамерен. Свали разхода на газ.
Успех в присадките!
- stefan4o
- Мнения: 19164
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност
Добре де, свалил ти разхода, ама за сметка на кое? Вървежът не пострада ли поне една идейка? Щото то иначе защо ще слагат двукамерни?
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност
stefan4o написа:Добре де, свалил ти разхода, ама за сметка на кое? Вървежът не пострада ли поне една идейка? Щото то иначе защо ще слагат двукамерни?
................................................
Вървенето не пострада.
ДААЗ е добър за бензин, за газ не харесвам двукамерните. Темата е обширна и не ми се иска тук да я дъвчем. Добър като вървене е двукамерен от Форд със синхронно отваряне на клапите, ама не се намира вече.
- martineli
- Мнения: 1469
- Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност
да оставим пък колко им се чупят гребените на тия фордовите
- stefan4o
- Мнения: 19164
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност
muns61 написа:stefan4o написа:Добре де, свалил ти разхода, ама за сметка на кое? Вървежът не пострада ли поне една идейка? Щото то иначе защо ще слагат двукамерни?
................................................
Вървенето не пострада.
ДААЗ е добър за бензин, за газ не харесвам двукамерните. Темата е обширна и не ми се иска тук да я дъвчем. Добър като вървене е двукамерен от Форд със синхронно отваряне на клапите, ама не се намира вече.
Защо да не я дъвчем, смятам, че и на други колеги би им било интересно. Аз примерно съм с ABU двигател, с карбуратор 2е3 от 1.3 55 к.с. Пределно ми е ясно, че този карбуратор е недостатъчен за мотора и за да се навия да го сменя с такъв, който е по-подходящ ми е нужно да знам малко повече подробности и обяснения относно жигльори, камери и т.н. Ако имаш опит, сподели, не вярвам някой да се разсърди...
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: Сря 05 май 2010 0:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Силистра
Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност
сега да обясня защо я правя цялата "гимнастика"
1-во частите на "озона" се намират буквално на плод и зеленчук -а
2-ро много евтини са
3-то с "озона" колата върви далеч по-добре
4-то лесен е за настройка ( при правилен монтаж разбира се posting.php?mode=reply&f=52&t=25133#)
5-то всичко пасва като по учебник с леки доработки по жилото на газта и пружината за затваряне на клапите
6-то както писах в по-горният пост го купих за смешната цена от 15 лв ( проекта е ниско бюджетен )
това са причините да избера "озон" между другото "озон" е копиран от Weber така че не е толкова лош и може да се присъди на доста модели "западни" коли
един съвет мога да дам на тези които ще доработват голф 2/ 1.3 плочката която "присажда" озона към смукателният колетор трябва да е правена точно по гарнитурата на карбуратора на озона не правете моята грешка да слагате преходната плочка върху оригиналната гумена плочка на Pierburg-a плочката трябва да се прави директно карбуратор - колектор .
след тази смяна задължително на газ анализатор и цялостна пренастройка ( много работи не са като оригиналните с които съм свикнал и това много ме издразни ) след настройката всичко си е на мястото разхода е малко по-висок с около 1 литър на 100 км но за сметка на това колата се "изстрелва" което за мен в градски условия е екстра
разлика между бензин и газ се усеща за съжалени но на бензин не я карам тя е колкото да не ме дърпат до бензиностанцията
в заключение мога да кажа че съм довеолен от цялата доработка за по-малко от 100 лв вече си имам обслужваем и евтин карбуратор които е със ръчен смукач което при зимни условия е далеч по-добре
1-во частите на "озона" се намират буквално на плод и зеленчук -а
2-ро много евтини са
3-то с "озона" колата върви далеч по-добре
4-то лесен е за настройка ( при правилен монтаж разбира се posting.php?mode=reply&f=52&t=25133#)
5-то всичко пасва като по учебник с леки доработки по жилото на газта и пружината за затваряне на клапите
6-то както писах в по-горният пост го купих за смешната цена от 15 лв ( проекта е ниско бюджетен )
това са причините да избера "озон" между другото "озон" е копиран от Weber така че не е толкова лош и може да се присъди на доста модели "западни" коли
един съвет мога да дам на тези които ще доработват голф 2/ 1.3 плочката която "присажда" озона към смукателният колетор трябва да е правена точно по гарнитурата на карбуратора на озона не правете моята грешка да слагате преходната плочка върху оригиналната гумена плочка на Pierburg-a плочката трябва да се прави директно карбуратор - колектор .
след тази смяна задължително на газ анализатор и цялостна пренастройка ( много работи не са като оригиналните с които съм свикнал и това много ме издразни ) след настройката всичко си е на мястото разхода е малко по-висок с около 1 литър на 100 км но за сметка на това колата се "изстрелва" което за мен в градски условия е екстра
разлика между бензин и газ се усеща за съжалени но на бензин не я карам тя е колкото да не ме дърпат до бензиностанцията
в заключение мога да кажа че съм довеолен от цялата доработка за по-малко от 100 лв вече си имам обслужваем и евтин карбуратор които е със ръчен смукач което при зимни условия е далеч по-добре
- stefan4o
- Мнения: 19164
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност
А колко струва чисто нов такъв Озон? Не вярвам да е много скъп. А какви са разликите в жигльорите и дроселите сравнени със заводския 2е3 на Пиербург ?
Правило ми е впечатление, че при карбураторните EZ и GU се ползва карбуратор 2е2, който при двете версии е с различни жигльори. Интересното е, че при по-слабия мотор са по-големи. Ако изходя от тази логика и сравня 1.3 и 1.6 с 2е3 то тогава би следвало да намаля и моите Ама някак няма много логика, че съвсем ще умре колата
Ще призова колегата с ладата да хвърли малко светлина по въпроса като по-запознат и да не крие знанията само за себе си. Тук няма да му изядем хляба и занаята, може да е спокоен
Правило ми е впечатление, че при карбураторните EZ и GU се ползва карбуратор 2е2, който при двете версии е с различни жигльори. Интересното е, че при по-слабия мотор са по-големи. Ако изходя от тази логика и сравня 1.3 и 1.6 с 2е3 то тогава би следвало да намаля и моите Ама някак няма много логика, че съвсем ще умре колата
Ще призова колегата с ладата да хвърли малко светлина по въпроса като по-запознат и да не крие знанията само за себе си. Тук няма да му изядем хляба и занаята, може да е спокоен
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност
Просто ме мързи да пиша.
Тези карбуратори са добри за бензин. Модификациите са доста. Ако искате мощност, това е карб с механично отваряне на втора камера. За иконом каране са Озон. Има възможност за економайзер на принудителен празен ход.
На ладата от аватара ми, която е в движение, съм правил разход 6,2 с 4 степ кутия и каране до 120.
Това е с коригирана графика на вакуум регулатор и предварение.
За каране на газ двукамерния има голям недостатък - смесване на газовата фаза над дроселите. При отворен дросел на първа камера, през въздушната част на карба има засмукване от втората. Затова на празен ход оборотите се влияят и от винта на втора камера. Общата плочка за газ над карба е най - зле от всички решения. Затова ползвам еднокамерен за газ.
Инак за каране на бензин Вебер е супер. Няма толкова малки отвори като Солекс и Пиербург и е сравнително прост.
Мързи ме да пиша, пък и това е отдавна минал етап.
Тези карбуратори са добри за бензин. Модификациите са доста. Ако искате мощност, това е карб с механично отваряне на втора камера. За иконом каране са Озон. Има възможност за економайзер на принудителен празен ход.
На ладата от аватара ми, която е в движение, съм правил разход 6,2 с 4 степ кутия и каране до 120.
Това е с коригирана графика на вакуум регулатор и предварение.
За каране на газ двукамерния има голям недостатък - смесване на газовата фаза над дроселите. При отворен дросел на първа камера, през въздушната част на карба има засмукване от втората. Затова на празен ход оборотите се влияят и от винта на втора камера. Общата плочка за газ над карба е най - зле от всички решения. Затова ползвам еднокамерен за газ.
Инак за каране на бензин Вебер е супер. Няма толкова малки отвори като Солекс и Пиербург и е сравнително прост.
Мързи ме да пиша, пък и това е отдавна минал етап.
- Stenly
- Мнения: 1967
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност
Сподели какъв еднокамерен е добре да се сложи за икономично каране на газ. Става въпрос за жигула 1.2 , кара се САМО на газ но е с карбуратор с две клапи(оригиналния за модела).
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Карбуратор ДААЗ 2105 на Голф 2 - вече реалност
От Застава или Фиат.
Също Солекс.
Задължително ръчен смукач.
Също Солекс.
Задължително ръчен смукач.
Re: opa
Stoi написа:Бравос до тук Значи малко помощ да ти дам ! Трябва да подбереш всички жиглиори ! Сега лошото е че мойте ги забравих вече. ама ако искаш ще ги сваля да видя какви размери бяха ! За жилото мога да ти снимам как аз съм го направил също и въздушния филтър ! Абе ей ся ша ги снимам ! След 1 час са тук снимките ! И да знаеш на газ ако караш забрави за скорости над 120 Карането е възможно само на първа клапа ! Ката отвори втора и забива. Просто с тоя карб и ладовата плочка неможе да се получи нужния вакум за да работи и с двете отворени клапи ! А и друго , регулирай си хода на вакумната мембрана за втора клапа ! Затова забива . Ще видиш на снимките как ! Смукач не съм връзвал ! И друго се сетих . Много добре провери дали не ти смуче въздух между прехода. Взема ли дори малко въздух и се ебава мамата на всичко ! Купи си карбураторен спрей и с него пръскай навсякъде при работещ двигател. Ако загасне значи дърпа въздух от мястото където пръскаш !!!
Stoi виждам че и ти си го правил моля те дай ми някакъв снимков материал...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта