vagman написа:Браво ! Колата ти върви радващо. Леко даже ти завиждам. Моите бегли впечатления от ЕМУ електрониката са, че въобще не е лоша. За съотношението цена (от местния дилър) и това, което предлага мисля, на пазара няма да намериш по-добро. Спирам до тук с хвалебствията обаче. Лично аз намирам някои неща направени по странен и по-неразбираем/неинтуитивен начин. Хелп файловете/описанията са недостатъчни и непълни. Аз не съм доволен и от съпорта във форума им, защото се оказа първо, че имаха някакъв проблем с Уиндоуса (отне 2-3 седмици), а после, че никой освен авторите не е наясно как да се свържат бобините на 8 цил двигател, а тях трябваше да ги чакам по 1-2 седмици да отговорят (а това еку се продава, като управляващо и 8 цил двг). Аз тогава вдигнах ръце и се отказах да помагам на приятеля с пускането на двигателя му. Да не споменавам, че пускането на двата "ваноса" да въртят двата всмукателни вала според карта бе възможно, чак след като лично поляците настроиха ЕМУ-то чрез онлайн връзка през интернет. Всичко това отнема доста време и някой и друг нерв.
Ами аз съм с мегаскюрит 2 екстра и съм си я настройвал сам самичък с много четене. Слава богу още не съм счупил нищо и държа смеси към 11 в бууст 0,7. Имам още малко заигравки с енричмънтите на студен мотор, ама не ми се занимава да си играя. При много леко подаване на гас колата тъне, но при рязко няма ядове. В атмосферните режими съм на смеси 14,5. Остана буст контрола да го вържа през мегата че с това хоум мейд кранче не е работа. За постигнатото до тук от любител механик съм доволен. Може още, но с тези части толкова.... Таз година живот и здраве да идеме над 1 бар :)