Проект 16VT - UPDATE 21.10.2005

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Чет 06 окт 2005 14:37


/////Alpine написа:... и да не забравя любимите ми голфови стопове.
УСПЕХ


Изображение
Изображение


РАСО




Потребителски аватар
alpine
wheels dealer
Мнения: 3020
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
Автомобил: L-Es
Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот alpine » Чет 06 окт 2005 18:01


за тях говорих;)страшни са.


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Нед 09 окт 2005 19:08


Изпускателните колектори за турбото са вече факт! 8)

Вчера ги оплетох ама снимки утре , че съм на друго PC и нямам подходящ ресизер.

РАСО


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Нед 09 окт 2005 19:24


Колега, а да те питам, MegaSquirt-a как ще го врезваш?

Към оригиналните кабели ли ще го закачиш или как, щото седя и умувам кво да го правя, остава ли си оригиналното ЕКУ? :wink:


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Нед 09 окт 2005 22:52


prj57 написа:Колега, а да те питам, MegaSquirt-a как ще го врезваш?

Към оригиналните кабели ли ще го закачиш или как, щото седя и умувам кво да го правя, остава ли си оригиналното ЕКУ? :wink:


Идеяте е да се комбинира Мегаскуирт с запалителна система ЕДИС4 от Форд. Делкото на КР-а се маха и се затапва. :shock:
На шайбата на коляновия вал се монтира назъвен венец от Сйера или от Ескорт. До него се монтира и холд датчик, които чете и по този начин може да се контролира и изпреварването .

Изображение

Изображение

http://www.megasquirt.info/ms2/EDIS.htm

Те хората са го измислили :wink:

РАСО


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Нед 09 окт 2005 23:03


еи тука си пише за MS
http://www.megasquirt.info/
то той лесно се връзва ама аз да попитам кои ще го настройва после???


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Нед 09 окт 2005 23:24


KILLER GTI написа:еи тука си пише за MS
http://www.megasquirt.info/
то той лесно се връзва ама аз да попитам кои ще го настройва после???


Има купища инфо за тва там.

Форума в сайта им е просто препълнен....

РАСО

Последна промяна от paco на Пон 10 окт 2005 13:07, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Пон 10 окт 2005 13:04


Ето и снимки на колектора.
Има да се обработва още малко , но като цяло е готов. Със сигурност е правен и по-хубав ама като за сефте... :lol:

Кат се полират ще станат GOOD-LOOKING 8)

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение


Те тоя индивид е заварчика...мноо готин тип. :arrow: ОРЛИН

Изображение

Скоро и смукателния ще е готов.

РАСО


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Пон 10 окт 2005 23:37


paco написа:
KILLER GTI написа:еи тука си пише за MS
http://www.megasquirt.info/
то той лесно се връзва ама аз да попитам кои ще го настройва после???


Има купища инфо за тва там.

Форума в сайта им е просто препълнен....

РАСО

знам че има мноо инфо там изчел сум го почти целия саит и форум ама нали знаеш че от двигател до двигател има мноо голяма разлика!!!
но дано да ти помогне на теб инфото което има там!
колектора с какво го заварявахте??? че заварките ми изглеждат мноо зле и според мен ще имаш много проблеми с този колектор! няма да издуржи на високата температура!
А малкият фланец към турбото защо не го разделихте на две части? не че е мноо голяма загуба.
е за тва иде реч,
това е колектор на Интегралена един мой познат !
Изображение


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Вто 11 окт 2005 12:46


[quote="KILLER GTI]...колектора с какво го заварявахте??? че заварките ми изглеждат мноо зле и според мен ще имаш много проблеми с този колектор! няма да издуржи на високата температура!
А малкият фланец към турбото защо не го разделихте на две части? не че е мноо голяма загуба.[/quote]

Заварките са правени с телоподаващо (с неръждавейка тел). И просто не са обработени с флекс и шлайф. Пари за аргон не ми се дават...сори. В ЦУНАМИ искат 500лв. за изработка с техни мателяки а на мен това ми излиза както го виждаш за 150лв с матерялите. 12бр. колена от неръждавейка и метър траба от която съм ползвал 15см.
А как разбра , че няма да издържат на висока температура? Идея си нямам, какво те кара да мислиш така.

Малкия фланеца се разделя обикнивено, когато се използва турбо с променлива геометрия.

Снимката дето си я пуснал ако не се лъжа скоро я видях в един немски сайт gruebel


Тогава за какво иде реч???


Потребителски аватар
MK2
Мнения: 424
Регистриран на: Пон 06 сеп 2004 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот MK2 » Вто 11 окт 2005 16:00


Само можем да се наслаждаваме и възхищаваме на paco .Това хедерси ли са на снимката по-горе?


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Вто 11 окт 2005 21:51


Този пост , а и предишните не са с цел да се заяждам с теб ако това си си помислил, далеч сум от тази мисъл!!!!
по въпроса...
има много хора които са патили от правени колектори за това така мисля , че доста често ще ти се пукат заварките!!!А според мен евтиното излиза винаги по скъпо, на заварки с аргон цените са доста по високи от тези с телоподаващо но за сметка на това са поне 20 пъти по здрави, но както казваш ти за цената която ти е излязло можеш да си го заваряваш колкото пъти искаш!!! нали знеш каква е температурата в колектора близо 850 - 900 градуса при добре настроен мотор , а при обедняване на сместа тем. се покачва няма да казвам какво става след това щот предполагам знаеш!!! а и не е по темата в момента.
за фланеца не е задължително да се слага турбо с променлива геометрия за да се направи фланеца двуканален, на мен друга ми беше мисълта но явно не си я схванал!
а за колектора си се объркал малко ама аиде!
ето тук има инфо за колектора които е за турбо от ЕВО 8, и за моя колектор на голфа и за човека които ги е правил
http://snimka.bg/search.php?q=%EA%EE%EB ... x%5B4%5D=1


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Сря 12 окт 2005 0:52


Изпускателния се разделя за да може да се изпозват пулсацийте на изгорелите газове като напуснат цилиндрите, така се подобрява работата на двигателя и турбината работи по ефикасно.....

при режим на работа на 4 цилиндров двигател като в случая със запалване 1-4-3-2, когато 1 цилиндър изпусне газовете и затвори, 2 цилиндър е с отворен/и изпускателни клапани и газовете от 1 влизат във 2 цилиндър...... дига се температурата, налягането и се намалява ефикасността на работа

за това на такъв двигател се комбинират изпускателните тръби на 1 и 4 както на 2 и 3, и са разделени при фланеца т.е. 1 и 4 нямат достъп до трабите на 2 и 3 и обратното....

:wink:


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Сря 12 окт 2005 12:59


KILLER GTI написа:...


Без коментар :oops:

Грешката е моя и не мисля, че се заяждаш.

Как да се свържа най-бързо с тоя фен дет е правил хедерсите и колектора. Евала... ДОБРА РАБОТА!
В линка видях само E-mail.

PACO


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Сря 12 окт 2005 22:59


Ми звънни ми на мен аз ще те заведа при него, а единия колектор може да се види на моита кола!
0888332123 Емо



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта