Газово устройство и тунинг

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
rado_mit
Мнения: 945
Регистриран на: Сря 30 юни 2004 13:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот rado_mit » Сря 05 окт 2005 20:18


zaio_baio написа: ... само че струваше майка си и баща си - някъде 3500Евро ..

.. точно .. газовия инжекцион на Viale .. те единствени пръскат газта течна .. системата им 100% припокрива съвременните /MPFI/ бензинови инжекциони .. та .. на темата .. при впръскването на газта /LPG/ в течна фаза се наблюдава доста сериозен "интеркулер" ефект :wink: .. от там и сериозно подобрения по разните му там диаграми .. и т.н.
... сега тва малко наизуст .. ама се споменаваше за 5% повишаване на мощности и т.н. .. и то за атмосферен мотор .. не ми се гадае какви ще са показателите при турбо двигател .. :heavymetal:




Потребителски аватар
Sunny
Дезертьор
Мнения: 3605
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Sunny » Сря 05 окт 2005 21:04


Вярно е че са невероятни по показатели ама и по цена са така тези уредби. Ето графика показваща, че наистина повишава мощността с 5%
Изображение
а ето какво представлява и самата система:
Изображение
За съжаление нямат споразумение със Фолксваген за разработка на система
И все пак ако на някой му е интересно какво представлява системата, принципа и на работа и т.н. нека погледне ТУК


Потребителски аватар
ALiGaToR
Мнения: 407
Регистриран на: Чет 28 юли 2005 10:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ALiGaToR » Вто 15 ное 2005 16:18


golfer написа:
zaio_baio написа:очевидно на мотори с карбуратори не може да се монтира ...

зададох този риторичен въпрос за да те насоча в същността на питането на aligator./от други негови постове съм стигнал до извода,че кара карбурация/

а за другото......."мене жокер ми не требе"mhihi mhihi

Да верно карбуратор карам. Но на мен въпроса ми е принципен не за моята кола точно.
Постнах тази тема защото знам, че на газта и трябва повече въздух от бензина, но има и друго нещо, че газта има по-голяма калоричност от бензина. Затова ви питам.


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Вто 15 ное 2005 23:22


ALiGaToR написа:Постнах тази тема защото знам, че на газта и трябва повече въздух от бензина, но има и друго нещо, че газта има по-голяма калоричност от бензина. Затова ви питам.


Не съм съгласен, че на газта й трябва повече въздух - сигурно така си решил, защото като се запуши въздушния филтър и започва да ти гори повече газ :wink:
Също така газта не е по-калорична от бензина, но е по-устойчива на детонационно горене(има по-високо октаново число), ако беше по-калорична от бензина автомобилите щяха да имат повече мощност на газ!


Потребителски аватар
zmej
Мнения: 1510
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:35
Автомобил: Audi 8D5 Quattro
Двигател: AJL
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zmej » Сря 16 ное 2005 13:28


Li4o написа:Също така газта не е по-калорична от бензина, но е по-устойчива на детонационно горене(има по-високо октаново число), ако беше по-калорична от бензина автомобилите щяха да имат повече мощност на газ!


Калоричността се гледа като енергията, получена от единица маса на определено вещество. LPG e по-калорична от бензина. Проблемът е, че зареждаме в литри, а не в килограми. Щото един литър бензин е около 0.7-0.75 (не си спомням точно) кг, а литър газ е около 0.5-0.55кг.


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Сря 16 ное 2005 19:41


zmej написа:Калоричността се гледа като енергията, получена от единица маса на определено вещество. LPG e по-калорична от бензина. Проблемът е, че зареждаме в литри, а не в килограми. Щото един литър бензин е около 0.7-0.75 (не си спомням точно) кг, а литър газ е около 0.5-0.55кг.

Мисля, че се бъркаш...трябва да потърся малко инфо, за да видя кое как беше....:wink:


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец
Контакти:

Мнениеот musura » Сря 16 ное 2005 23:16


zmei е прав донякъде :) газта е по-калорична и с това си свойство се отделя по-висока температура при изгарянето и.
А при бензиновият двигател основния показател на горивото е октановото число, а на газта е по-ниско от хубав бензин.


Потребителски аватар
zmej
Мнения: 1510
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 15:35
Автомобил: Audi 8D5 Quattro
Двигател: AJL
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zmej » Чет 17 ное 2005 11:03


Амчи то инфото си го имаме и тук (нищо, че е на руски) - http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... 963#106963
Относно октановото число на газта - около 100-105 е... Затова на газ се дава по-голямо предварение...


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Чет 17 ное 2005 20:38


Ами инфото от линка показва, че горе-долу правилно съм се ориентирал:

3. Для бензина:
Теплотворная способность 10572 ккал/кг.

Плотность 0,73 кг/л.

Энергия единицы обьема (соотнесенная к л) составляет 7718 ккал/л.

4. Пропан-бутановая смесь летняя (50х50)

Теплотворная способность 11872 ккал/кг.

Плотность 0,545 кг/л.

Энергия единицы обьема (соотнесенная к л) составляет 6470 ккал/л.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 146 госта