тунинг на Голф 2 1.8 карбуратор

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
losa
Мнения: 6
Регистриран на: Пон 10 окт 2005 15:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

тунинг на Голф 2 1.8 карбуратор

Мнениеот losa » Пон 10 окт 2005 15:36


Хора какво трябва да се направи на Голф 2 1.8 карбуратор да стане някъде към 115-130 кончета по то точно какви части да си купя
:?: :?: :?: :?: :?:




Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: тунинг на Голф 2 1.8 карбуратор

Мнениеот paco » Пон 10 окт 2005 16:00


losa написа:Хора какво трябва да се направи на Голф 2 1.8 карбуратор да стане някъде към 115-130 кончета по то точно какви части да си купя
:?: :?: :?: :?: :?:




Глава от ГТИ 16В и два карбуратора Делорто или Вебер 40мм.

Изображение

PACO


mam4eto.1
Мнения: 10
Регистриран на: Пон 03 окт 2005 18:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pazardik

Мнениеот mam4eto.1 » Пон 10 окт 2005 18:41


Добре дошъл и успех с начинанието.Ако обичаш кажи дали не си намерил някъде бенц на стари цени,защото иначе..... :shock:


Потребителски аватар
landwarrior
Мнения: 1943
Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: land of the free,home of the brave

Re: тунинг на Голф 2 1.8 карбуратор

Мнениеот landwarrior » Пон 10 окт 2005 19:04


Без глупости!!!!


losa
Мнения: 6
Регистриран на: Пон 10 окт 2005 15:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: тунинг на Голф 2 1.8 карбуратор

Мнениеот losa » Вто 11 окт 2005 9:12


Глава от ГТИ 16В и два карбуратора Делорто или Вебер 40мм.

Изображение

PACO[/quote] PACO мерси за отговора но не можели да се сложи инжекцион имам предвид да е малко по икономична или става много сложно


Потребителски аватар
nii
Незабравим член
Мнения: 4204
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
Автомобил: Golf 2 Automatic
Двигател: RP
Местоположение: кръчмата
Контакти:

Мнениеот nii » Вто 11 окт 2005 9:52


е как хем да е 130кс хем да е икономична...
купи си едно тди 130кс то е икономично...


losa
Мнения: 6
Регистриран на: Пон 10 окт 2005 15:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот losa » Вто 11 окт 2005 10:28


nii написа:е как хем да е 130кс хем да е икономична...
купи си едно тди 130кс то е икономично...
маи си прав а да те питам бронята как се захвашта за гредата че маи я счупих от ляват страна се е откачила до рег. номер и незнам как да я закача предлагат ми с тези КОЛАРСКИ болтове но мисля 4е щте е доста грозно даи няква идея


Потребителски аватар
CyberBlade
Мнения: 426
Регистриран на: Съб 08 яну 2005 11:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот CyberBlade » Вто 11 окт 2005 11:05


Това си е за друга тема. Моля те малко попрочети правилата.


losa
Мнения: 6
Регистриран на: Пон 10 окт 2005 15:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот losa » Вто 11 окт 2005 11:18


CyberBlade написа:Това си е за друга тема. Моля те малко попрочети правилата.
Е нали сам новобранец 1грешка надявам се да свикна сажалявам но ништичко не сам чел и сега щте почета малко


Потребителски аватар
landwarrior
Мнения: 1943
Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: land of the free,home of the brave

11

Мнениеот landwarrior » Вто 11 окт 2005 14:43


losa написа:
CyberBlade написа:Това си е за друга тема. Моля те малко попрочети правилата.
Е нали сам новобранец 1грешка надявам се да свикна сажалявам но ништичко не сам чел и сега щте почета малко

като си новобранец вземи да кажеш с какви средства разполагаш ,???защото paco ти показва нещо което е плод на много $$$ ,познания ,труд и време посветено на тази идея а така както гледам някои от тези компоненти ти липсват на теб


losa
Мнения: 6
Регистриран на: Пон 10 окт 2005 15:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: 11

Мнениеот losa » Сря 12 окт 2005 10:23


www.arenabg.com Пако е готин тип които разбира доста евала му правя само мога да се уча от него а за средства има някви но всичко с времето си няма да стане за месец два.Почвам да сабирам информация и малко по малко мисля да реализирам проекта си но ще ми трябва помощ а в БГ са останали малко хора които обичат професията си за сажаление щте ми отнеме доста време за тарсене на кадърни хора на които мога да се доверя за цена-качество но няма начин сам няма да се справя .




Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Сря 12 окт 2005 13:24


Аз за каквото мога ще помогна. Стига време да имам , че с тея дечурлига в нас :lol: .

Ако решиш да правиш това дето ти показах горе. (то е от първия ми проект и снимката е от моята кола).

Карбураторите ги продадох мноо бързо , но запазих най-ценното.
Смукателните тръби м/у карбураторите и главата. На мераклия бих ги продал (за цената ще се разберем).

Така ... да си говорим в цифри.

Карбуратори--> 100-140лв. Делорто или Вебер 40мм. но с 45мм е още по-добре. За Вебер има по-голям набор от жигльори и го препоръчвам.

Глава от ГТИ 16В --> 200-250лв. обурудвана.

Изработка на подходящ еар бокс пред карбураторите или тромпетчета за секо по отделно с филтър--> 50-110лв.

така като гледам към ~500лв. + - 100лв. ще те оправят.

Разхода на гориво: Като се кара кротко е 10л. на 100км
Като се кара както трябва :twisted: е 18л на 100км


Това е!

РАСО


Потребителски аватар
nii
Незабравим член
Мнения: 4204
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
Автомобил: Golf 2 Automatic
Двигател: RP
Местоположение: кръчмата
Контакти:

Мнениеот nii » Сря 12 окт 2005 13:40


http://www.knobloch-sport.de/katalog.htm

кликаш на Tuning Kits VW

и виждаш: VW 1.8 l Zwei Weber 40 DCOE incl. Nockenwelle und Zylinderkopfbearbeitung

демек 2 Вебера , разпр. вал и разпилване на главата
ако си бил 90кс досега ставаш 150
ако си бил 115кс ставаш 154

само дето 2500 евро....


Потребителски аватар
ickata
Мнения: 594
Регистриран на: Пон 08 ное 2004 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ickata » Сря 12 окт 2005 15:06


spam Да се вметна, с АЕК ГТ може ли нещо да се направи?


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Сря 12 окт 2005 18:18


paco написа:Аз за каквото мога ще помогна. Стига време да имам , че с тея дечурлига в нас :lol: .

Ако решиш да правиш това дето ти показах горе. (то е от първия ми проект и снимката е от моята кола).

Карбураторите ги продадох мноо бързо , но запазих най-ценното.
Смукателните тръби м/у карбураторите и главата. На мераклия бих ги продал (за цената ще се разберем).

Така ... да си говорим в цифри.

Карбуратори--> 100-140лв. Делорто или Вебер 40мм. но с 45мм е още по-добре. За Вебер има по-голям набор от жигльори и го препоръчвам.

Глава от ГТИ 16В --> 200-250лв. обурудвана.

Изработка на подходящ еар бокс пред карбураторите или тромпетчета за секо по отделно с филтър--> 50-110лв.

така като гледам към ~500лв. + - 100лв. ще те оправят.

Разхода на гориво: Като се кара кротко е 10л. на 100км
Като се кара както трябва :twisted: е 18л на 100км


Това е!

РАСО

Доста обнадеждаваща информация :kissy: mhihi
Но веднага в съзнанието ми изникват няколко въпроса, на които не мога да намеря отговор :cry:
1.Как ще се контролира запалването, нали на КР делкото му е на главата :?
2.Предполагам, че ще е нужен регулатор на налягането на горивото.Как да съчетая помпите с карбураторите ако реша да се захвана с това начинание като имам необходимите средства :?:
3.Как стои въпроса с буталата, ще издържат ли :(
А ако се сложи глава от АБФ, няма ли да е по-добре или има пречки :?:
Ето малко сравнителна информация:
Differences between the ABF (Golf mk3 16v) and KR/PL (Golff mk2 16v)

Rods are 15mm longer (159mm vs. 144mm)
Block is 16mm taller (236mm vs. 220mm)
Different cams
Narrower intake ports on ABF/9A than KR/PL
Better exhaust ports on ABF/9A than KR/PL
ABF uses 35mm long valve guides, KR/PL uses 38mm
ABF uses different inlet and exhaust valves (95,5mm and 97,95mm long) than KR/PL (95,5mm and 98,2 mm long)
ABF uses same spring retainers as VR6
Longer cambelt for the 16.5mm higher block
ABF uses a welded tube exhaust manifold, KR/PL uses cast exhaust manifold br>



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 123 госта