Проект Jetta mk2-превръщане в електромобил.(update -10 стр.)

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Vento
Мнения: 2876
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
Двигател: ABS+ABF+ABV
Местоположение: Пловдив

Re: Проект Jetta mk2-превръщане в електромобил.(update - 5 стр.)

Мнениеот Vento » Вто 09 ное 2010 8:16


Колега, не ми отговори къде точно го виждаш да е монтиран и откъде взема движение тоя генератор? :shock :roll:




Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19133
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Проект Jetta mk2-превръщане в електромобил.(update - 5 стр.)

Мнениеот stefan4o » Вто 09 ное 2010 8:31


Аз в тия линкове на първо четене не открих как работи това чудо. Явно само изобретателят си знае и си го пази mhihi


Потребителски аватар
Vento
Мнения: 2876
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
Двигател: ABS+ABF+ABV
Местоположение: Пловдив

Re: Проект Jetta mk2-превръщане в електромобил.(update - 5 стр.)

Мнениеот Vento » Вто 09 ное 2010 8:57


Теорията с магнитите и магнитното поле е известна от доста години. Правят се опити дори за левитиране посредством това.
НО засега никой не може да се пребори с основния проблем на всички видове движещи се механики - а именно ТРИЕНЕТО. Затова и не е открито перпетуум мобиле (вечният двигател). Защото колкото и малка част да отива за триене, винаги намалява енергията в системата и тя рано или късно свършва.
Но не мисля, че това е по тази тема.


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: Проект Jetta mk2-превръщане в електромобил.(update - 5 стр.)

Мнениеот radi_nrj » Вто 09 ное 2010 9:26


nikson85 написа:
stefan4o написа:Да не говорим, че идеята да превърнеш ел. енергия в механична и после от това да изкараш пак ел.енергия е меко казано голяма глупост и може да донесе само загуби и нищо друго mhihi :Mr Green Fun

Тъй ли прегледай колега тези сайтове прослушай ги ако трябва за да се обидиш че всичко е възможно и виж дали е само един източника на прозсвотсво на електроенергия ,защо само с един генератор мислиш че става ами ако са повече от два генератора проблема ти е решен.
http://www.google.com/webhp?hl=bg#hl=bg ... 75fdaddeba
http://www.youtube.com/watch?v=T8WZD11a ... re=related
хората не спят mhihi mhihi mhihi за сега най големия проблем се явява регулирането на мощноста на тока който трябва да се уцелва псредством трансформатори ако си правиш сам такава жижавка.


Аз като човек, който има някакво понятие от материята ще ти дам пример, който се надявам да схванеш.

Цялата кола се захранва от пакет батерии, които захранват контролер, който захранва и управя електро мотора. Контролера има някакъв процент топлинни загуби, които зависат от типа и качеството на изработка, но за примера ще кажем, че са 5%, Електромотора има високо КПД около 90%, но пак не са 100% => тук има още 10% загуби. Тук вече сме загубили 15% от подаваната енергия, а ти искаш тук да вържем генератор, който и той има КПД около 0.9, който да захранва отоплението и осветлението на автомобила.
Та да те питам защо да си правим труда да захранваме печката от генератор след, който вече са се загубили 25% от енегията на батериите като можем да я захраним директно от тях. Единствения смисъл от генератор е да зарежда батериите при спиране и пускане по енерция, но и това не е толкова просто колкото звучи.

Така, че ти предлагам следващия път преди да пишеш простотии да прегледаш учебника по електрически машини, най-добре преди него да погледнеш и тоя по електротехника.


Потребителски аватар
nikson85
Мнения: 1721
Регистриран на: Пет 07 май 2010 20:02
Автомобил:
Двигател:

Re: Проект Jetta mk2-превръщане в електромобил.(update - 5 стр.)

Мнениеот nikson85 » Вто 09 ное 2010 11:50


stefan4o написа:Аз в тия линкове на първо четене не открих как работи това чудо. Явно само изобретателят си знае и си го пази mhihi

и аз незнам как работи, но като го гледам ми се преиска да си направя такова устройство за каравана например или като ида на почивка да го ползвам за енергия.
Перпентум мобиле ама не се знае колко му е производителноста , сегашните домашни уреди изискват 220 волта , такув им е стандарта, докато тази техника незнам каква и е производителноста , неможе да навлезе мащабно ей така и хоп имаш си във вас генератор перпентум мобиле. :screwy :roll: :beer


Потребителски аватар
enigma79
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 3268
Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Проект Jetta mk2-превръщане в електромобил.(update - 5 стр.)

Мнениеот enigma79 » Вто 09 ное 2010 13:00


Един въпрос и от мен,ясно е и се ползва връщането на част от електричеството посредством естествените наклони,или тогава когато колата се задвижва от гравитацията.Толкова ли е трудно да се направи това?


Потребителски аватар
nikson85
Мнения: 1721
Регистриран на: Пет 07 май 2010 20:02
Автомобил:
Двигател:

Re: Проект Jetta mk2-превръщане в електромобил.(update - 5 стр.)

Мнениеот nikson85 » Вто 09 ное 2010 14:49


enigma79 написа:Един въпрос и от мен,ясно е и се ползва връщането на част от електричеството посредством естествените наклони,или тогава когато колата се задвижва от гравитацията.Толкова ли е трудно да се направи това?

Колега не разбрах какво точно имаш предвид, изясни го с елементите които участват в веригата?


Потребителски аватар
nikson85
Мнения: 1721
Регистриран на: Пет 07 май 2010 20:02
Автомобил:
Двигател:

Re: Проект Jetta mk2-превръщане в електромобил.(update - 5 стр.)

Мнениеот nikson85 » Вто 09 ное 2010 14:54


и аз незнам как точно тоя напреви ето това чудо че да кара независимо без да зарежда http://www.youtube.com/watch?v=T8WZD11a ... re=related може ли някой да обисни това истина ли е , или просто измислица на някой??????? :screwy :screwy :screwy :screwy :screwy :screwy :screwy :screwy :screwy


Потребителски аватар
nikson85
Мнения: 1721
Регистриран на: Пет 07 май 2010 20:02
Автомобил:
Двигател:

Re: Проект Jetta mk2-превръщане в електромобил.(update - 5 стр.)

Мнениеот nikson85 » Вто 09 ное 2010 14:57


а този мотор с какво се предвижва не ми е ясно http://www.youtube.com/watch?v=trws3k9v ... re=related? :screwy :screwy :screwy :screwy
и то ей така от нищото????????? :screwy :screwy :screwy
баси тея ше кажеш че се движат без пари ли????????? :screwy :screwy :screwy


Потребителски аватар
enigma79
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 3268
Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Проект Jetta mk2-превръщане в електромобил.(update - 5 стр.)

Мнениеот enigma79 » Вто 09 ное 2010 15:02


nikson85 написа:
enigma79 написа:Един въпрос и от мен,ясно е и се ползва връщането на част от електричеството посредством естествените наклони,или тогава когато колата се задвижва от гравитацията.Толкова ли е трудно да се направи това?

Колега не разбрах какво точно имаш предвид, изясни го с елементите които участват в веригата?

Значи освен задвижва електромотора,може и да отдава електричество.Примерен тест е на стръмен наклон,не е нужно да се предвижва колата тъй като гравитацията я тласка в посока на наклона,в този момент електродвигателя може да произвежда електричество,която да отива в батериите.Така ще се връща част от изразходваната енергия,може и да е малко,но все пак е нещо :talk:


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: Проект Jetta mk2-превръщане в електромобил.(update - 5 стр.)

Мнениеот radi_nrj » Вто 09 ное 2010 15:27


nikson85 написа:баси тея ше кажеш че се движат без пари ли????????? :screwy :screwy :screwy


Що? Яд ли те е? Крайно време е да спреш да продаваш на краставичарите краставици защото твоите мнения не помагат с нищо за темата.

Няма ли някой мод да разчисти като може да почне от този пост :roll:


Потребителски аватар
nikson85
Мнения: 1721
Регистриран на: Пет 07 май 2010 20:02
Автомобил:
Двигател:

Re: Проект Jetta mk2-превръщане в електромобил.(update - 5 стр.)

Мнениеот nikson85 » Вто 09 ное 2010 16:16


radi_nrj написа:
nikson85 написа:баси тея ше кажеш че се движат без пари ли????????? :screwy :screwy :screwy


Що? Яд ли те е? Крайно време е да спреш да продаваш на краставичарите краставици защото твоите мнения не помагат с нищо за темата.

Няма ли някой мод да разчисти като може да почне от този пост :roll:

ok :да: извинете ме аз просто исках да споеля не на празно създателя на тази тема е написал че е за електромобили и просто посочвам идеите за новостите в задвижването нали за това е форума. :да:


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19133
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Проект Jetta mk2-превръщане в електромобил.(update - 5 стр.)

Мнениеот stefan4o » Вто 09 ное 2010 18:39


Новости, които не са внедрени серийно и са със съмнителен ефект и КПД как изобщо може да се коментират? Няма смисъл да коментираме научна фантастика, която може и да стане факт ама да речем след 10-15 години, предлагам да съсредоточим усилията си върху продуктите на пазара, вместо да спамим по темата.


Потребителски аватар
nikson85
Мнения: 1721
Регистриран на: Пет 07 май 2010 20:02
Автомобил:
Двигател:

Re: Проект Jetta mk2-превръщане в електромобил.(update - 5 стр.)

Мнениеот nikson85 » Вто 09 ное 2010 20:58


Литиево-ьонната батерия си остава най-добрата за сега :да:


Потребителски аватар
yarek
Мнения: 2312
Регистриран на: Пет 24 апр 2009 18:41
Автомобил: Passat B5
Двигател: AJM 2000
Местоположение: Габрово - Daugavpils

Re: Проект Jetta mk2-превръщане в електромобил.(update - 5 стр.)

Мнениеот yarek » Вто 09 ное 2010 21:26


Какво стана колега? Как е проекта?



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта