Проект Jetta mk2-превръщане в електромобил.(update -10 стр.)

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Stoi
Вечен БАН
Мнения: 2115
Регистриран на: Пон 03 окт 2005 21:02
Автомобил: Golf2EJettaMk2coupeZZR600
Двигател:
Местоположение: Кричим
Контакти:

Re: Проект Jetta mk2-превръщане в електромобил.(update - 5 стр.)

Мнениеот Stoi » Чет 22 апр 2010 10:57


radi_nrj написа:
Stoi написа:Причината този проект да се забави толкова е само една: батериите.

С нашенци говори ли? Гледам май си се отказал от 6V AGM на Монбат. Аз поне за нея мога да гарантирам, че е читава батерия и се ползва точно за това приложение (макар и в електрокари). За литиевите и NiMH батерии предполагам си на ясно под товар какви температури правят.

С оловни акумулатори ще стане най-просто и можеби това е причината голф единицата на предната страница да е точно с такива.


http://www.auto88.cz/_info/Tests/GWL-Po ... vs-LFP.xls Lead acid Vs Lithium




Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: Проект Jetta mk2-превръщане в електромобил.(update - 5 стр.)

Мнениеот radi_nrj » Чет 22 апр 2010 14:54


Stoi написа:http://www.auto88.cz/_info/Tests/GWL-Power-SLA-vs-LFP.xls Lead acid Vs Lithium


Дам като се замисля че, я гласиш за драг нещата за оловно-киселите батерии не изглеждат никак добре.

Осоженно внушително е сравнението при товар 480А товар - 1080Wh за оловната срещу 2585Wh за литиевата. Ама зхаеш ли разликата в цената каква е? (аз не знам и ми е много интересно).


Потребителски аватар
Stoi
Вечен БАН
Мнения: 2115
Регистриран на: Пон 03 окт 2005 21:02
Автомобил: Golf2EJettaMk2coupeZZR600
Двигател:
Местоположение: Кричим
Контакти:

Re: Проект Jetta mk2-превръщане в електромобил.(update - 5 стр.)

Мнениеот Stoi » Пет 23 апр 2010 9:35


radi_nrj написа:
Stoi написа:http://www.auto88.cz/_info/Tests/GWL-Power-SLA-vs-LFP.xls Lead acid Vs Lithium


Дам като се замисля че, я гласиш за драг нещата за оловно-киселите батерии не изглеждат никак добре.

Осоженно внушително е сравнението при товар 480А товар - 1080Wh за оловната срещу 2585Wh за литиевата. Ама зхаеш ли разликата в цената каква е? (аз не знам и ми е много интересно).


общо взето цените на добрите литиевите батерии се движат между 1$ и 2$ за Ah. (3.3 V клетка)


Потребителски аватар
moimoimoi
Мнения: 2418
Регистриран на: Сря 21 мар 2007 21:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: В голф2 VR6 турбо

Re: Проект Jetta mk2-превръщане в електромобил.(update - 5 стр.)

Мнениеот moimoimoi » Нед 25 апр 2010 17:44


колега погледни тази тема: http://www.napravisam.bg/forum/viewtopi ... E%EB%F2%E0
бмв с електромотор и фиат с електромотор в движение :bowdown
http://www.youtube.com/watch?v=jiNtPZCV7z0

http://vbox7.com/play:258bebbb


Потребителски аватар
Stoi
Вечен БАН
Мнения: 2115
Регистриран на: Пон 03 окт 2005 21:02
Автомобил: Golf2EJettaMk2coupeZZR600
Двигател:
Местоположение: Кричим
Контакти:

Re: Проект Jetta mk2-превръщане в електромобил.(update - 5 стр.)

Мнениеот Stoi » Сря 28 апр 2010 19:50


Най-накрая съвсем пресни играчки от Китай :)

Жълтата батерия е 3.3V 40ah при С1 режим. Максимален постоянен ток от 3С (120 А). Живот 2000 цикъла при DOD80%
Зелената батерия е 3.3V 8ah при C1 режим. Максимален постоянен ток от 30С (240A). Максимален ток за 10 секунди 480А. Живот 4000 цикъла при DOD80% и 1000 цикъла при DODT100% и 10C ток.
Тези дни ще има данни и от реалните тестове :)
Прикачени файлове
DSC00034.JPG
DSC00035.JPG
DSC00036.JPG
DSC00037.JPG
DSC00039.JPG


Потребителски аватар
yodacorp
Мнения: 31
Регистриран на: Вто 08 сеп 2009 10:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проект Jetta mk2-превръщане в електромобил.(update - 5 стр.)

Мнениеот yodacorp » Съб 01 май 2010 22:47


върви ли?
имаш ли реална представа колко тежи колата с всичката карантия?


Потребителски аватар
staraplanina
Мнения: 114
Регистриран на: Пон 02 фев 2009 14:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Проект Jetta mk2-превръщане в електромобил.(update - 5 стр.)

Мнениеот staraplanina » Сря 06 окт 2010 23:34


От личен опит мисля че колата на колегата Stoi ще тежи с няколко десетки килограма по малко от оригинала :)
Моята с пълен бензинов резервоар я дават 880кг май и отгоре... а след конвесията я измерих 860 кг. със всичко - и батериите за 70-80км преход :Mr Green Fun


Потребителски аватар
nikson85
Мнения: 1721
Регистриран на: Пет 07 май 2010 20:02
Автомобил:
Двигател:

Re: Проект Jetta mk2-превръщане в електромобил.(update - 5 стр.)

Мнениеот nikson85 » Пон 08 ное 2010 10:39


Kолега имам една умна идея, може да слогиш допълнителен генератор за зареждане на батериите и още един генератор за осветление и отоплението на купето.


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проект Jetta mk2-превръщане в електромобил.(update - 5 стр.)

Мнениеот Tinko » Пон 08 ное 2010 17:17


nikson85 написа:Kолега имам една умна идея, може да слогиш допълнителен генератор за зареждане на батериите и още един генератор за осветление и отоплението на купето.

:screwy mhihi


Потребителски аватар
nikson85
Мнения: 1721
Регистриран на: Пет 07 май 2010 20:02
Автомобил:
Двигател:

Re: Проект Jetta mk2-превръщане в електромобил.(update - 5 стр.)

Мнениеот nikson85 » Пон 08 ное 2010 22:25


Tinko написа:
nikson85 написа:Kолега имам една умна идея, може да слогиш допълнителен генератор за зареждане на батериите и още един генератор за осветление и отоплението на купето.

:screwy mhihi

Kaкво нека дам малко идеи ,макар и да сам малко простичак ако може да се измисли нещо което да не е със батерии ще бъде доста по интересно , но това с регулирането на подаваното електричество не ми е ясно как става. Значи по този начин има повече генератори и не е само един за електро двигателя и всеки от тях испълнява различна функция но основния генератор е за задвижване на електродвигателя а допълнителните генератори служат за затопляне и осветлението на купето , може да се стартира с допълнително електро моторче (стартер) което да завърти генератора и да започне да захранва основния електромотор на движението на шасито, всичко може да бъде обидинено посредством ремък или верига , както при двигателите с вътрешно горене затова може да има батерия акумулаторна например и естествено да се зарежда от едно от допълнителните генератори. Та мисалта ми е че може и без батериите за 60 км пробег а за безкрайна енергия ( докато се повреди основния генератор) на това му се вика свободна енергия и почти без пари. :D


Потребителски аватар
Vento
Мнения: 2876
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
Двигател: ABS+ABF+ABV
Местоположение: Пловдив

Re: Проект Jetta mk2-превръщане в електромобил.(update - 5 стр.)

Мнениеот Vento » Пон 08 ное 2010 22:30


ъъъъ - 1 брЪз въпрос ша мое ли да ти забия? Откъде аджиба виждаш да взема движение тоз генератор (алтеранатор, ма туй друга тема)? На полуоската ли да го свърже? :roll:


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19142
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Проект Jetta mk2-превръщане в електромобил.(update - 5 стр.)

Мнениеот stefan4o » Пон 08 ное 2010 22:34


Да не говорим, че идеята да превърнеш ел. енергия в механична и после от това да изкараш пак ел.енергия е меко казано голяма глупост и може да донесе само загуби и нищо друго mhihi :Mr Green Fun


Потребителски аватар
Vento
Мнения: 2876
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
Двигател: ABS+ABF+ABV
Местоположение: Пловдив

Re: Проект Jetta mk2-превръщане в електромобил.(update - 5 стр.)

Мнениеот Vento » Пон 08 ное 2010 22:35


Глупости! Това е перпетуум-мобиле, как никой не се е сетил :063:
Единствено ефективно е да се превръща енергията от спирането в електрическа, BMW го имат в новите модели.


Потребителски аватар
staraplanina
Мнения: 114
Регистриран на: Пон 02 фев 2009 14:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Проект Jetta mk2-превръщане в електромобил.(update - 5 стр.)

Мнениеот staraplanina » Пон 08 ное 2010 23:14


Vento написа:Единствено ефективно е да се превръща енергията от спирането в електрическа, BMW го имат в новите модели.


Не само BMW го имат mhihi mhihi mhihi


Потребителски аватар
nikson85
Мнения: 1721
Регистриран на: Пет 07 май 2010 20:02
Автомобил:
Двигател:

Re: Проект Jetta mk2-превръщане в електромобил.(update - 5 стр.)

Мнениеот nikson85 » Вто 09 ное 2010 1:23


stefan4o написа:Да не говорим, че идеята да превърнеш ел. енергия в механична и после от това да изкараш пак ел.енергия е меко казано голяма глупост и може да донесе само загуби и нищо друго mhihi :Mr Green Fun

Тъй ли прегледай колега тези сайтове прослушай ги ако трябва за да се обидиш че всичко е възможно и виж дали е само един източника на прозсвотсво на електроенергия ,защо само с един генератор мислиш че става ами ако са повече от два генератора проблема ти е решен.
http://www.google.com/webhp?hl=bg#hl=bg ... 75fdaddeba
http://www.youtube.com/watch?v=T8WZD11a ... re=related
хората не спят mhihi mhihi mhihi за сега най големия проблем се явява регулирането на мощноста на тока който трябва да се уцелва псредством трансформатори ако си правиш сам такава жижавка.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта