Проект Jetta mk2-превръщане в електромобил.(update -10 стр.)

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
azrod
Мнения: 1178
Регистриран на: Сря 07 апр 2010 22:42
Автомобил: Passat B3 Variant
Двигател: 1.8mi AAM 1993
Местоположение: Асеновград/ Пловдив
Контакти:

Re: Проект Jetta mk2-превръщане в електромобил.(update -10 с

Мнениеот azrod » Сря 25 дек 2013 4:42


LORD_OF_PAIN написа:http://www.bulpower.net/products/details.php?filter=category&catID=12&prodID=174& имам предвид такова агрегатче

Само да вметна, че КПД-то ще падне много при самото конвертиране от 12 към 220В. Търси по-скоро агрегат за близък до номиналния волтаж на двигателите.




Потребителски аватар
LORD_OF_PAIN
Мнения: 134
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 22:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проект Jetta mk2-превръщане в електромобил.(update -10 с

Мнениеот LORD_OF_PAIN » Сря 25 дек 2013 13:24


да бъде само на агрегат без батерии ли имаш предвид? агрегат който направо 220 да дава


Потребителски аватар
relaxxx
Мнения: 1279
Регистриран на: Съб 19 юни 2004 11:28
Автомобил: 4x4
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проект Jetta mk2-превръщане в електромобил.(update -10 с

Мнениеот relaxxx » Съб 05 дек 2015 11:45


Колега, малко ти е стара темата, обаче дай ъпдейт.. какво стана направи ли зверчето?


Потребителски аватар
skydiver_pd
Мнения: 199
Регистриран на: Съб 17 дек 2011 14:47
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: 1z 95
Местоположение: София

Re: Проект Jetta mk2-превръщане в електромобил.(update -10 с

Мнениеот skydiver_pd » Сря 09 дек 2015 10:31


Над аватара на колегата пише "Вечен БАН", май е малко вероятно да отговори.


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Re: Проект Jetta mk2-превръщане в електромобил.(update -10 стр.)

Мнениеот emo-gar » Пет 26 фев 2016 10:35


Написал съм,още през 2009г.-батериите...батериите...ще спънат всичко!Технологично този проблем(ценови и екология) изобщо не е решен и в днешни дни.Вече сме свидетели на първите серийни ел.автомобили,какво ще кажете за цените?!Даже една ударена 'тесла" се продава ефтинко ...някакви си 99 хилки...,има разни MA4E..., Не е въпросът "как",а за "колко".


OttkO
Мнения: 22
Регистриран на: Пет 08 май 2015 22:33
Автомобил:
Двигател:

Re: Проект Jetta mk2-превръщане в електромобил.(update -10 стр.)

Мнениеот OttkO » Сря 13 апр 2016 17:05


Ето статия на преобразувано VW Lupo 3L в електромобил.
Всичко е обяснено. Направено е с научна цен от преподаватели и студенти от Технически Университет Айндохвен.
http://www.evs24.org/wevajournal/php/download.php?f=vol2/WEVJ5-1-003.pdf


Breaking_Bad
Мнения: 2
Регистриран на: Пет 01 май 2015 17:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Проект Jetta mk2-превръщане в електромобил.(update -10 стр.)

Мнениеот Breaking_Bad » Чет 14 апр 2016 12:17


Някой знае ли как стой въпроса с узаконяването, след такава интервенция. Колко трябва да се бръкне човек, за да мине технотест?


Потребителски аватар
pipetko
Мнения: 45
Регистриран на: Пет 13 май 2011 16:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Проект Jetta mk2-превръщане в електромобил.(update - 5 стр.)

Мнениеот pipetko » Пет 15 апр 2016 9:56


nikson85 написа:
moimoimoi написа:
nikson85 написа:Колега нямах предвид да вържем генератор, а да се монтира като отделна верига и да се задвижва от движението на мотора чрез ремък, верига. въртенето му ще е лесно ,леко без да затруднява мотора чрез ремък.

колега на теб май не ти е ясно че един генератор за да произведе примерно 1 киловат електроенергия е нужно да се вложи също 1 киловат механична енергия+ още малко енергия която се губи вид на топлина от триенето на лагерите
ти искаш от батериите да въртиш двигател,които "леко"да задвижва генератор и тоя генератор да зарежда батериите.................повярва че от цялата работа ще имаш само топлини загуби

а машината на която и подаваш 1 киловат а тя произвежда повече от 1 киловат се нарича перпетуум мобиле

За да стане това нещо трябва да се върже генератор от кораб , което неможе да стане. mhihi :beer
Безплатен обяд няма. maikomila


Не сте прави и всъщност е възможно. няма да връща на 100 процента енергия, но има начин, как да се уползотвори въртящия момент. Може да се добави допълнителен заряд, от слънчеви батерии на тавана и да се изпозлват въздушни турбини скрити в купето, има начини за всичко.


Потребителски аватар
pipetko
Мнения: 45
Регистриран на: Пет 13 май 2011 16:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Проект Jetta mk2-превръщане в електромобил.(update -10 стр.)

Мнениеот pipetko » Пет 15 апр 2016 9:58


emo-gar написа:Написал съм,още през 2009г.-батериите...батериите...ще спънат всичко!Технологично този проблем(ценови и екология) изобщо не е решен и в днешни дни.Вече сме свидетели на първите серийни ел.автомобили,какво ще кажете за цените?!Даже една ударена 'тесла" се продава ефтинко ...някакви си 99 хилки...,има разни MA4E..., Не е въпросът "как",а за "колко".

Китайчецата са евтини и с малко преработка ПАК евтина, може да се вдигне скоростта. освен това, както вече казах има начин да се добавят модификации за да зареждат акомулаторите в движение и следователно да се удължи изминатото разстояние :). А да да не забравя че измислиха вече и магнитния генератор, който е толкова просто устроен че няма накъде :)


Потребителски аватар
nikson85
Мнения: 1721
Регистриран на: Пет 07 май 2010 20:02
Автомобил:
Двигател:

Re: Проект Jetta mk2-превръщане в електромобил.(update - 5 стр.)

Мнениеот nikson85 » Пон 04 юли 2016 19:25


pipetko написа:
nikson85 написа:
moimoimoi написа:
nikson85 написа:Колега нямах предвид да вържем генератор, а да се монтира като отделна верига и да се задвижва от движението на мотора чрез ремък, верига. въртенето му ще е лесно ,леко без да затруднява мотора чрез ремък.

колега на теб май не ти е ясно че един генератор за да произведе примерно 1 киловат електроенергия е нужно да се вложи също 1 киловат механична енергия+ още малко енергия която се губи вид на топлина от триенето на лагерите
ти искаш от батериите да въртиш двигател,които "леко"да задвижва генератор и тоя генератор да зарежда батериите.................повярва че от цялата работа ще имаш само топлини загуби

а машината на която и подаваш 1 киловат а тя произвежда повече от 1 киловат се нарича перпетуум мобиле

За да стане това нещо трябва да се върже генератор от кораб , което неможе да стане. mhihi :beer
Безплатен обяд няма. maikomila


Не сте прави и всъщност е възможно. няма да връща на 100 процента енергия, но има начин, как да се уползотвори въртящия момент. Може да се добави допълнителен заряд, от слънчеви батерии на тавана и да се изпозлват въздушни турбини скрити в купето, има начини за всичко.


Възможно е, но няма да е на 100 процента.


Потребителски аватар
pipetko
Мнения: 45
Регистриран на: Пет 13 май 2011 16:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Проект Jetta mk2-превръщане в електромобил.(update - 5 стр.)

Мнениеот pipetko » Сря 20 юли 2016 1:04


nikson85 написа:
pipetko написа:
nikson85 написа:
moimoimoi написа:
nikson85 написа:Колега нямах предвид да вържем генератор, а да се монтира като отделна верига и да се задвижва от движението на мотора чрез ремък, верига. въртенето му ще е лесно ,леко без да затруднява мотора чрез ремък.

колега на теб май не ти е ясно че един генератор за да произведе примерно 1 киловат електроенергия е нужно да се вложи също 1 киловат механична енергия+ още малко енергия която се губи вид на топлина от триенето на лагерите
ти искаш от батериите да въртиш двигател,които "леко"да задвижва генератор и тоя генератор да зарежда батериите.................повярва че от цялата работа ще имаш само топлини загуби

а машината на която и подаваш 1 киловат а тя произвежда повече от 1 киловат се нарича перпетуум мобиле

За да стане това нещо трябва да се върже генератор от кораб , което неможе да стане. mhihi :beer
Безплатен обяд няма. maikomila


Не сте прави и всъщност е възможно. няма да връща на 100 процента енергия, но има начин, как да се уползотвори въртящия момент. Може да се добави допълнителен заряд, от слънчеви батерии на тавана и да се изпозлват въздушни турбини скрити в купето, има начини за всичко.


Възможно е, но няма да е на 100 процента.


Е ..естествено, че няма. Важното е, че ще удължи километрите :) Вместо 50, да мине 80...примерно :) ПС: Вече има и магнитни електро генератори.


Потребителски аватар
Panaiot0224
Мнения: 6
Регистриран на: Пон 02 яну 2017 20:59
Автомобил: vw golf 5
Двигател: BRU 2006 year old
Местоположение: Бургас,България

Re: Проект Jetta mk2-превръщане в електромобил.(update -10 стр.)

Мнениеот Panaiot0224 » Пон 09 яну 2017 19:02


добър проект си замислил, но времето за ускорение ми се вижда малко, защо искаш да и изкараш 120 коня като можеш да вложиш още малко пари и да изкараш поне 160-170к.с. не те разбирам, но ти си знаеш!



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 171 госта