турбо на обикновен бензинов мотор
- vesellin
- Мнения: 1290
- Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:27
- Автомобил: Mitsubishi ASX
- Двигател: 4N14
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
турбо на обикновен бензинов мотор
как става операцията .. и възможно ли е на РП мотор например да се монтира една турбинка (за двигател 1400-2000кубика)Естествено се интересувам от цената за "екстрата" и предимства/недостатъци
-
- Мнения: 2189
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София, Лондон
- Контакти:
Ми трябват ви:
турбо, колектори изпускателни, интеркулер (ако искате, мене ако питате задължително), да подобрите изпускателната система и електроника (било чип за турбо, друго ЕКУ или stand alone EMS), трябва да смъкнете компресията на мотора за да не се пръсне и по натам за по висок бууст трябва да се сменят бутала, биели, колянов вал и прочие....
На оригинален двигател с нискокомпресионна гарнитура само не съветвам повече от 0.4-0.5 бара МАКС......
турбо, колектори изпускателни, интеркулер (ако искате, мене ако питате задължително), да подобрите изпускателната система и електроника (било чип за турбо, друго ЕКУ или stand alone EMS), трябва да смъкнете компресията на мотора за да не се пръсне и по натам за по висок бууст трябва да се сменят бутала, биели, колянов вал и прочие....
На оригинален двигател с нискокомпресионна гарнитура само не съветвам повече от 0.4-0.5 бара МАКС......
-
- Мнения: 2189
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София, Лондон
- Контакти:
Ще докара някъде към 180-196 коня на 1.8 при 0.54 бара.... тествал съм симулация и толкоз излиза, НО..... си е играчка виж колегата расо колко време прави неговата.... и ще ти струва поне 1000 лв според мен, не знам как са цените на този вид части в БГ но комплект без кулер навън е не по малко от 1500$
- VW_FEN
- Мнения: 1859
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Ако е така, значи има реален шанс да се направи... а двигателя няма ли да се сбъгяса много бързо? Или си зависи от начина на каране... Мисълта ми е да си го карам нормално и да го ръчкам само когато трябва да се фукам... Тоест дали като се направи ще има ресурс на ползване още поне 150000 км? Ако се кра нормално...
- VW_FEN
- Мнения: 1859
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Е няма значене, аз не искам 500 коня... само 150-180р колкото да късам разни баварци по светофарите и да ме гледат после озадачено... примигвайки с опулени очички... И същвременно да мога да разчитам на променения двигател, както разчитам на този - да не ме остави някъде на път... и да си го карам нормално - 2000-4000 оборота без ръчка.
Но сигурно ще трябва да сменям спирачките, скоростите, компютър...!?!?
Но сигурно ще трябва да сменям спирачките, скоростите, компютър...!?!?
-
- Мнения: 2189
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София, Лондон
- Контакти:
Спирачките задължително трябва да се по направят малко, а като се слагат големи дискове трябват и по големи джанти
Компютъра няма как да не го смениш, нали някаой трябва да се грижи за работатат на двигателя + турбото....
150 коня няма да са ти проблем, най добре за 1.8 ще е Т3 турбо с 60 или супер 60 трим.....
Компютъра няма как да не го смениш, нали някаой трябва да се грижи за работатат на двигателя + турбото....
150 коня няма да са ти проблем, най добре за 1.8 ще е Т3 турбо с 60 или супер 60 трим.....
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 129 госта