турбо на обикновен бензинов мотор

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
vesellin
Мнения: 1290
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:27
Автомобил: Mitsubishi ASX
Двигател: 4N14
Местоположение: Бургас
Контакти:

турбо на обикновен бензинов мотор

Мнениеот vesellin » Пет 11 ное 2005 12:21


как става операцията .. и възможно ли е на РП мотор например да се монтира една турбинка (за двигател 1400-2000кубика)Естествено се интересувам от цената за "екстрата" и предимства/недостатъци




prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Пет 11 ное 2005 17:23


Прочети в "Полезни връзки и Статии" една тема за турбо и работа на двигатели, аз съм я писал....

Ще намериш много отговори там....


Потребителски аватар
VW_FEN
Мнения: 1859
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VW_FEN » Пет 11 ное 2005 17:47


Прочели сме всичко, кажи ся може ли да се монтира и какво трябва да се направи по въпроса... ;)


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Пет 11 ное 2005 17:53


Ми трябват ви:
турбо, колектори изпускателни, интеркулер (ако искате, мене ако питате задължително), да подобрите изпускателната система и електроника (било чип за турбо, друго ЕКУ или stand alone EMS), трябва да смъкнете компресията на мотора за да не се пръсне и по натам за по висок бууст трябва да се сменят бутала, биели, колянов вал и прочие....

На оригинален двигател с нискокомпресионна гарнитура само не съветвам повече от 0.4-0.5 бара МАКС......


Потребителски аватар
VW_FEN
Мнения: 1859
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VW_FEN » Пет 11 ное 2005 17:59


ОК, за колко пари да се направи? И колко коне може да се изцедят по този начин от 1.8 Mi... Но има едно голямо НО... доста работа е явно, няма никой да иска да се наеме да го прави...


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Пет 11 ное 2005 18:09


Ще докара някъде към 180-196 коня на 1.8 при 0.54 бара.... тествал съм симулация и толкоз излиза, НО..... си е играчка виж колегата расо колко време прави неговата.... и ще ти струва поне 1000 лв според мен, не знам как са цените на този вид части в БГ но комплект без кулер навън е не по малко от 1500$

Изображение


Потребителски аватар
VW_FEN
Мнения: 1859
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VW_FEN » Пет 11 ное 2005 19:48


Ако е така, значи има реален шанс да се направи... а двигателя няма ли да се сбъгяса много бързо? Или си зависи от начина на каране... Мисълта ми е да си го карам нормално и да го ръчкам само когато трябва да се фукам... ;) Тоест дали като се направи ще има ресурс на ползване още поне 150000 км? Ако се кра нормално...


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Пет 11 ное 2005 22:04


Ще има но с по малко бууст => по малко коне


Потребителски аватар
VW_FEN
Мнения: 1859
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VW_FEN » Пет 11 ное 2005 23:58


Е няма значене, аз не искам 500 коня... само 150-180р колкото да късам разни баварци по светофарите и да ме гледат после озадачено... примигвайки с опулени очички... :D И същвременно да мога да разчитам на променения двигател, както разчитам на този - да не ме остави някъде на път... и да си го карам нормално - 2000-4000 оборота без ръчка.
Но сигурно ще трябва да сменям спирачките, скоростите, компютър...!?!?


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Нед 13 ное 2005 0:28


Спирачките задължително трябва да се по направят малко, а като се слагат големи дискове трябват и по големи джанти :wink:

Компютъра няма как да не го смениш, нали някаой трябва да се грижи за работатат на двигателя + турбото....

150 коня няма да са ти проблем, най добре за 1.8 ще е Т3 турбо с 60 или супер 60 трим.....


Потребителски аватар
VW_FEN
Мнения: 1859
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VW_FEN » Пон 14 ное 2005 11:15


А преди това трябва ли да стане от 8 клапана на 16? Или може спокойно да си кара с тея клапани... спортен вал? и други такива глезотийки...


Потребителски аватар
doktora
Мнения: 813
Регистриран на: Нед 27 фев 2005 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр.Лясковец,обл.В.Търново, PASSAT B4, COMBI,1.8Mi, ADZ , 94г, LPG BRC
Контакти:

Мнениеот doktora » Пон 14 ное 2005 14:11


Баси, вие ще смените цялата кола и накрая само за 1000 лв :shock: :shock: :shock:


Потребителски аватар
Boxer
Мнения: 151
Регистриран на: Нед 06 мар 2005 0:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Boxer » Пон 14 ное 2005 16:08


За 1000 лв може турбо ама само насън :wink:


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17178
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Пон 14 ное 2005 16:16


doktora написа:Баси, вие ще смените цялата кола и накрая само за 1000 лв :shock: :shock: :shock:

Остави ги хората да се накефят бре, сега им се е паднало... mhihi mhihi mhihi


Потребителски аватар
POLOver
Мнения: 228
Регистриран на: Чет 25 авг 2005 21:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот POLOver » Пон 14 ное 2005 16:30


Става ве.
Сичко става, стига кинтуш да има :lol:
Ей го моя (мокър) TURBOOooooo дрийм



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 129 госта