ABF мотор на Golf II KR ?
- MK2
- Мнения: 424
- Регистриран на: Пон 06 сеп 2004 17:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
ABF мотор на Golf II KR ?
Възможна ли е подмяна на моторите?ABF на мястото на KR.Дали скоростите ще съвпаднат,тампони на двигателя.Изобщо всичко необходимо за да се направи подмяната.Кои неща съвпадат и кои задължително трябва да сменят.По ел.инсталацията ще възникнат ли проблеми? Ако има някой по-компетентен ще е добре да сподели!
- KILLER GTI
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
gti написа:А варианта да му се насади глава и инжекция от АБФ дали ще има резултат?Доколко знам и бутала от 2,0 кубика стават на КР.
Хода на буталата е различен. Ще има ефект но той няма да е от главата а от валовете. Пробвали сме на PL с валове от ABF и вървеше добре. Направихме сверка с добре вървящ KR и PL биеше но си беше с неговия инжекцон, можеби с ABF инжекциона ще баде по добре.
- KILLER GTI
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- KILLER GTI
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
абе аз маи сум осе обуркал нещо още в пшурвият ми пост в темата ама както и да е !!
на АБФ и КР Дифа има е мноо дълаг 3,67 а от там имат големи проблеми , има една кутия на пасат ама не и помна кода тя е със съшите предавки като на DPA до 4та включително само пета е малко по дулга и дифа и е по къс 3.94
на АБФ и КР Дифа има е мноо дълаг 3,67 а от там имат големи проблеми , има една кутия на пасат ама не и помна кода тя е със съшите предавки като на DPA до 4та включително само пета е малко по дулга и дифа и е по къс 3.94
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Всичко опира до пари...
Аз бих оставил КР мотора и скоростите, но да се модифицират "малко".
На двигателя се заменят буталата с такива от RS2 като за целта ще е нужно разстъргване щото буталата са по-широки от оригиналните 81мм на КР. Разпределителните валове от АБФ. На скоростите се сменя единствено 4-та - 5-та предавка с такива от Г60 скорости.
Инжекцията е от АБФ, но със сменен чип.
Мапването е задължително.
ми това е....мисля
РАСО
Аз бих оставил КР мотора и скоростите, но да се модифицират "малко".
На двигателя се заменят буталата с такива от RS2 като за целта ще е нужно разстъргване щото буталата са по-широки от оригиналните 81мм на КР. Разпределителните валове от АБФ. На скоростите се сменя единствено 4-та - 5-та предавка с такива от Г60 скорости.
Инжекцията е от АБФ, но със сменен чип.
Мапването е задължително.
ми това е....мисля
РАСО
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Механичния инжекцион го изхвърлих с такъв кеф , че дето се вика "Хвърли го зад гръб да не видиш къде пада ". За мен от него нищо не става. Естествено има хора дето са супер доволни , но това е друго.
Скоростите на КР-а (2Y код) не са с жила и по принцип са къси за тоя мотор . Затова предложих да се сменят само 4-та 5-та което става сравнително лесно. Аз на моя 16VT смятам да съм така.
АБФ като цяло не го харесвам 2.0 ама нещо хич го няма , но КР-а се е доказал с здравина и носи на модификаций.
РАСО
Скоростите на КР-а (2Y код) не са с жила и по принцип са къси за тоя мотор . Затова предложих да се сменят само 4-та 5-та което става сравнително лесно. Аз на моя 16VT смятам да съм така.
АБФ като цяло не го харесвам 2.0 ама нещо хич го няма , но КР-а се е доказал с здравина и носи на модификаций.
РАСО
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 128 госта