някой знае ли на 1,3 налягане и 7,6 степен на сгъстяване колко градуса предварение трябва.Имаше някаква таблица за смятане .
Преместено от Vlad777
Въпрос за предварение?
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Въпрос за предварение?
iliq_p написа:някой знае ли на 1,3 налягане и 7,6 степен на сгъстяване колко градуса предварение трябва.Имаше някаква таблица за смятане .
Преместено от Vlad777
Каква ще е тая таблица бе градски? Дай повечко подробности на какво е това предварение и мое да измислим нещо...
Добре дошъл!
Абе колега Vlad777, дали пича сега ще успее да си открие мнението, не видя ли, че му е първо бре, пущай аванти отвреме, навреме де?
Е открих си темата Става въпрос за един проект за Голф 1,8 KR мотор, със сменени бутала. Степента ми е 7,6, а турбината е на 1,3 бара- обаче към 5 000 оборота получавам тапа. Предварението ми стига до 30 градуса, но мисля че ми е малко. За това питам колко трябва да е предварението при тази степен и това налягане.
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Щом си със сменени бутала, работата май отива на тестване, аз карам на 32 градуса, ма нямам турбо, това с бензин 95 - с 92 неще, но двигателя съм го изчислявал за 95 щото беше за 77 , пробвай на 28, но това сгъстяване ми се вижда малко за съвременните горива (нищо, че е турбо)- мисля, че мотора ти ще се чивства най-добре с 92 :rol. А данеби палеца ти да е сменен и да исключва на 5000...
iliq_p написа:Е открих си темата Става въпрос за един проект за Голф 1,8 KR мотор, със сменени бутала. Степента ми е 7,6, а турбината е на 1,3 бара- обаче към 5 000 оборота получавам тапа. Предварението ми стига до 30 градуса, но мисля че ми е малко. За това питам колко трябва да е предварението при тази степен и това налягане.
с каква електроника ти е голфа?
каква е твойта кола та на 77 бензин я дават да работи?Сега ще обясня какво съм направил.КР мотор със сменени бутала степента ми е 7,6. Първо бях сложил турбо с променлива геометрия на лопатките- мисля, че беше К27 и нямах никакви проблеми- колата се изстрелваше като самолет, но беше без гърнета. Направих десетина старта и отворих мотора, за да видя за поражения. Пича от който взех турбината си я поиска и намерих една К24 без променлива геометрия- сложих я и започнаха проблемите (колата е с турбо изпарител на газ). Започна да ми прави таван на оборотите. Делкото е от KRр но не е свързано към компютъра. Интересното е, че като намаля предварението и ми прави тапа на по- ниски обороти- някъде към 4-4500, а на 30 градуса между 5- 5500. Сятам да взема делко от голф 1,3 с центробежния регулатор и да го сложа, за това ме интересува на какви градуси горе- долу трябва да работи при тази степен и това налягане.
-
- Мнения: 2189
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София, Лондон
- Контакти:
Първия ти и най голям проблем е - К24 е малко за този двигател!!!!
Ти се опитваш да оперираш турбото извън диапазона му на работа, е няма да се случи за тва се замисли за малко по голямо турбо, К26 или К27 са по добри в случая щото могат да работят на това налягане което си пуснал....
К24 е вече извън диапазона на около 1-1.1 бара и 5000-5500 обороат ще са му предела, в които може да праи нещо..... Аз те съветвам да спреш колата от движени или не я ръчкай въобще защото турборо ти вече е тръгнало.....вервай ми!!!!
Да добавя малко:
Защо въобще си се захванал с ККК турбини, мани ги не са много добре а и вече ги купиха други и отдавна не се занимават с това и не са това което бяха преди....
Бих ти препоръчал Гарет Т04Е - 50trim, но не знам колко ти е консумацията на въздух, ако можеш да си я сметнеш или имаш някви данни драсни и бих ти помогнал да намериш точното турбо за двигателя си и посел да се мъчиш да решиш страничните ефекти....
Ти се опитваш да оперираш турбото извън диапазона му на работа, е няма да се случи за тва се замисли за малко по голямо турбо, К26 или К27 са по добри в случая щото могат да работят на това налягане което си пуснал....
К24 е вече извън диапазона на около 1-1.1 бара и 5000-5500 обороат ще са му предела, в които може да праи нещо..... Аз те съветвам да спреш колата от движени или не я ръчкай въобще защото турборо ти вече е тръгнало.....вервай ми!!!!
Да добавя малко:
Защо въобще си се захванал с ККК турбини, мани ги не са много добре а и вече ги купиха други и отдавна не се занимават с това и не са това което бяха преди....
Бих ти препоръчал Гарет Т04Е - 50trim, но не знам колко ти е консумацията на въздух, ако можеш да си я сметнеш или имаш някви данни драсни и бих ти помогнал да намериш точното турбо за двигателя си и посел да се мъчиш да решиш страничните ефекти....
ами аз смених сложих к26 но пак са6тата работа .проблема ми на мен идва от това 4е по4ти ни6то не ми е нправено както триабва в смисал 4е колата бе6е на гас с турбо испарител и биах слогил турбо от тези с променлижа геометриа на лопатките и нимах никакв проблем смених е и запо4наха .НО нали и на по ниско налиагане триабва да си ваврви а тиа ми прави тапа .имам една турбина ланча 1,6 турбо тиа по добре ли ще е как смята6.щтот сега сам с к26 предниа охлюв а задниа си ми е от к24
-
- Мнения: 2189
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София, Лондон
- Контакти:
Ти си хибридно турбо ли си, щото ако турбината ти е много голяма ще има голям лаг, а компресора ти е малък ако той е К24 и работи на предела даже е извън режима на работа, а и 1.3 за него са много.....
И каква е тая газ на турбо, излагаш се, само от нея цялата ти система се побърква, щото е на друг принцип....
Какво е турбото от тая Ланчиа, щото и то може да е малко имайки предвид че ти си 1.8.....
Какви са ти дюзите, щото може и да работиш на бедна смес, а това е опасно.... ма чакай ти си на газ, еми братле без инжекцион не те виждам.....
И каква е тая газ на турбо, излагаш се, само от нея цялата ти система се побърква, щото е на друг принцип....
Какво е турбото от тая Ланчиа, щото и то може да е малко имайки предвид че ти си 1.8.....
Какви са ти дюзите, щото може и да работиш на бедна смес, а това е опасно.... ма чакай ти си на газ, еми братле без инжекцион не те виждам.....
- CyberBlade
- Мнения: 426
- Регистриран на: Съб 08 яну 2005 11:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 11 госта