Въпрос за предварение?

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
iliq_p
Мнения: 9
Регистриран на: Вто 15 ное 2005 18:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Въпрос за предварение?

Мнениеот iliq_p » Чет 01 дек 2005 20:11


някой знае ли на 1,3 налягане и 7,6 степен на сгъстяване колко градуса предварение трябва.Имаше някаква таблица за смятане .

Преместено от Vlad777




Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Въпрос за предварение?

Мнениеот BuGmaN » Чет 01 дек 2005 22:42


iliq_p написа:някой знае ли на 1,3 налягане и 7,6 степен на сгъстяване колко градуса предварение трябва.Имаше някаква таблица за смятане .

Преместено от Vlad777


Каква ще е тая таблица бе градски? Дай повечко подробности на какво е това предварение и мое да измислим нещо... :roll:
Добре дошъл! :wink:

Абе колега Vlad777, дали пича сега ще успее да си открие мнението, не видя ли, че му е първо бре, пущай аванти отвреме, навреме де? :wink:


iliq_p
Мнения: 9
Регистриран на: Вто 15 ное 2005 18:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот iliq_p » Пет 02 дек 2005 18:13


Е открих си темата :dance: Става въпрос за един проект за Голф 1,8 KR мотор, със сменени бутала. Степента ми е 7,6, а турбината е на 1,3 бара- обаче към 5 000 оборота получавам тапа. Предварението ми стига до 30 градуса, но мисля че ми е малко. За това питам колко трябва да е предварението при тази степен и това налягане.


Потребителски аватар
gti
Мнения: 1793
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:47
Автомобил: MK4 R32
Двигател: BFH 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот gti » Пет 02 дек 2005 20:31


С какви бутала е голфа?


iliq_p
Мнения: 9
Регистриран на: Вто 15 ное 2005 18:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот iliq_p » Пет 02 дек 2005 20:52


Някой беше писал, че има таблица, според която с всяка единица под 1 бар, предварението се намаля с 1 единица, а над 1 бар на турбината предварението се намаля с две единици, но не съм сигурен дали е така


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот BuGmaN » Съб 03 дек 2005 0:52


Щом си със сменени бутала, работата май отива на тестване, аз карам на 32 градуса, ма нямам турбо, това с бензин 95 - с 92 неще, но двигателя съм го изчислявал за 95 щото беше за 77 :lol: , пробвай на 28, но това сгъстяване ми се вижда малко за съвременните горива (нищо, че е турбо)- мисля, че мотора ти ще се чивства най-добре с 92 :rol. А данеби палеца ти да е сменен и да исключва на 5000... :)


Потребителски аватар
xarpun
Мнения: 68
Регистриран на: Съб 26 ное 2005 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот xarpun » Съб 03 дек 2005 1:17


iliq_p написа:Е открих си темата :dance: Става въпрос за един проект за Голф 1,8 KR мотор, със сменени бутала. Степента ми е 7,6, а турбината е на 1,3 бара- обаче към 5 000 оборота получавам тапа. Предварението ми стига до 30 градуса, но мисля че ми е малко. За това питам колко трябва да е предварението при тази степен и това налягане.

с каква електроника ти е голфа?


iliq_p
Мнения: 9
Регистриран на: Вто 15 ное 2005 18:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот iliq_p » Съб 03 дек 2005 17:41


каква е твойта кола та на 77 бензин я дават да работи?Сега ще обясня какво съм направил.КР мотор със сменени бутала степента ми е 7,6. Първо бях сложил турбо с променлива геометрия на лопатките- мисля, че беше К27 и нямах никакви проблеми- колата се изстрелваше като самолет, но беше без гърнета. Направих десетина старта и отворих мотора, за да видя за поражения. Пича от който взех турбината си я поиска и намерих една К24 без променлива геометрия- сложих я и започнаха проблемите (колата е с турбо изпарител на газ). Започна да ми прави таван на оборотите. Делкото е от KRр но не е свързано към компютъра. Интересното е, че като намаля предварението и ми прави тапа на по- ниски обороти- някъде към 4-4500, а на 30 градуса между 5- 5500. Сятам да взема делко от голф 1,3 с центробежния регулатор и да го сложа, за това ме интересува на какви градуси горе- долу трябва да работи при тази степен и това налягане.


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Нед 04 дек 2005 22:36


Първия ти и най голям проблем е - К24 е малко за този двигател!!!!

Ти се опитваш да оперираш турбото извън диапазона му на работа, е няма да се случи за тва се замисли за малко по голямо турбо, К26 или К27 са по добри в случая щото могат да работят на това налягане което си пуснал....

К24 е вече извън диапазона на около 1-1.1 бара и 5000-5500 обороат ще са му предела, в които може да праи нещо..... Аз те съветвам да спреш колата от движени или не я ръчкай въобще защото турборо ти вече е тръгнало.....вервай ми!!!!


Да добавя малко:

Защо въобще си се захванал с ККК турбини, мани ги не са много добре а и вече ги купиха други и отдавна не се занимават с това и не са това което бяха преди....

Бих ти препоръчал Гарет Т04Е - 50trim, но не знам колко ти е консумацията на въздух, ако можеш да си я сметнеш или имаш някви данни драсни и бих ти помогнал да намериш точното турбо за двигателя си и посел да се мъчиш да решиш страничните ефекти....


iliq_p
Мнения: 9
Регистриран на: Вто 15 ное 2005 18:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот iliq_p » Вто 06 дек 2005 17:59


ами аз смених сложих к26 но пак са6тата работа .проблема ми на мен идва от това 4е по4ти ни6то не ми е нправено както триабва в смисал 4е колата бе6е на гас с турбо испарител и биах слогил турбо от тези с променлижа геометриа на лопатките и нимах никакв проблем смених е и запо4наха .НО нали и на по ниско налиагане триабва да си ваврви а тиа ми прави тапа .имам една турбина ланча 1,6 турбо тиа по добре ли ще е как смята6.щтот сега сам с к26 предниа охлюв а задниа си ми е от к24


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Вто 06 дек 2005 21:27


Ти си хибридно турбо ли си, щото ако турбината ти е много голяма ще има голям лаг, а компресора ти е малък ако той е К24 и работи на предела даже е извън режима на работа, а и 1.3 за него са много.....

И каква е тая газ на турбо, излагаш се, само от нея цялата ти система се побърква, щото е на друг принцип....

Какво е турбото от тая Ланчиа, щото и то може да е малко имайки предвид че ти си 1.8.....

Какви са ти дюзите, щото може и да работиш на бедна смес, а това е опасно.... ма чакай ти си на газ, еми братле без инжекцион не те виждам.....


Потребителски аватар
CyberBlade
Мнения: 426
Регистриран на: Съб 08 яну 2005 11:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот CyberBlade » Сря 07 дек 2005 0:22


Предпразнична интервенция :)

JetSpark 2 не би ли помогнал с настройката на двигателя :)


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Сря 07 дек 2005 0:31


Мога да говоря по темата ако колата се лиши от газовата система, не съм запознат с Jetspark 2, но не съм видял досега двигател на газ и с турбо в същото време.....

Хем сила, хем икономия е не става така....


iliq_p
Мнения: 9
Регистриран на: Вто 15 ное 2005 18:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот iliq_p » Сря 07 дек 2005 20:35


сега ще я правя на бензин.имам една турбина от алфа 75 2.0тд К24 една от ивеко К26 една от ланча 1.6двувалката коя 6те ми пасне наи добре или нито една от тези ниама да ми свар6и работа


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Сря 07 дек 2005 21:32


K26 има поне два варианта за К24 да не говоря, а пък тая от Ланчията въобще нищо не ми говори....

Дай инфо за турбините и двигателя си и какво налягане искаш и може и да стане...



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 11 госта