Това, че ти поднася задницата не е нормално за твоята кола и най-вероятно означава, че имаш лоши гуми, меко окачване или изпуснали амортисьори отзад Помисли над тия три неща преди да почнеш да местиш акумулатори и т.н.
prj57 Разпределение 50:50 не въобще хубаво защото колата губи управление, освен ако не е 4x4 както е Субаруто, но и то не е баш 50:50....
Ти ми обърна представите за автомибилите 50:50 е идеалното към което се стремят всички останалото е компромис... Именно заради това, че доста голяма част от теглото на колите с предно е на предния мост, те имат такава ясно изразена тенденция да недозавиват. Обратното ако има по-голяма част от теглото на задния мост -> презавиване. Всички знаем старите шкодички, че имат пътно поведение на сапун... По принцип всички коли за улична употреба се настройват на леко недозавиване, защото е по-интуитивно за шофьорите и много малко хора се чувстват комфортно когато задницата им тръгне да ги изпреварва. При състезателните коли е обратно леко към презавиване за да може да се коригира траекторията на колата в завоя в случай на грешка...
А за left foot braking - Прилага се на коли с предно предаване, когато колата недозавива и излизаш от завоя. Единствената възможност е да накараш колата да презавие и да я върнеш обратно. Как? -> като поднесеш задницата както обясни някой по-горе. Въртящия момент на двигателя преодолява спирачките отпред, но задните колела блокират и колата се връща към правилната траектория...
Очевидно тука не е това проблема. А и ако се зачетете в поста на Венто в темата за пружините, той споменава за прословутата мека задница на едноименните WV, която в същност ме накара да намразя Golf 3 като цяло ...
KILLER GTI написа:абе кво да ви кажа с тоя прът дето го има за заден мост голф 2 и 3 , спасение от това явление (поднасяне) няма освен ако не се премине на мост от г4 но трябват много промени!!!
Аз като го видях това нещо за първи път и останах потресен...