Разпределение на тежестта между предни и задни колела(голф2)

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
[steeN]
Мнения: 44
Регистриран на: Пет 01 юли 2005 13:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: там някъде

Мнениеот [steeN] » Чет 08 дек 2005 3:41


MK2
Това, че ти поднася задницата не е нормално за твоята кола и най-вероятно означава, че имаш лоши гуми, меко окачване или изпуснали амортисьори отзад :idea: Помисли над тия три неща преди да почнеш да местиш акумулатори и т.н.

prj57 Разпределение 50:50 не въобще хубаво защото колата губи управление, освен ако не е 4x4 както е Субаруто, но и то не е баш 50:50....


Ти ми обърна представите за автомибилите ;) 50:50 е идеалното към което се стремят всички :idea: останалото е компромис... Именно заради това, че доста голяма част от теглото на колите с предно е на предния мост, те имат такава ясно изразена тенденция да недозавиват. Обратното ако има по-голяма част от теглото на задния мост -> презавиване. Всички знаем старите шкодички, че имат пътно поведение на сапун... По принцип всички коли за улична употреба се настройват на леко недозавиване, защото е по-интуитивно за шофьорите и много малко хора се чувстват комфортно когато задницата им тръгне да ги изпреварва. При състезателните коли е обратно леко към презавиване за да може да се коригира траекторията на колата в завоя в случай на грешка...

А за left foot braking - Прилага се на коли с предно предаване, когато колата недозавива и излизаш от завоя. Единствената възможност е да накараш колата да презавие и да я върнеш обратно. Как? -> като поднесеш задницата както обясни някой по-горе. Въртящия момент на двигателя преодолява спирачките отпред, но задните колела блокират и колата се връща към правилната траектория...

Очевидно тука не е това проблема. А и ако се зачетете в поста на Венто в темата за пружините, той споменава за прословутата мека задница на едноименните WV, която в същност ме накара да намразя Golf 3 като цяло ...

KILLER GTI написа:абе кво да ви кажа с тоя прът дето го има за заден мост голф 2 и 3 , спасение от това явление (поднасяне) няма освен ако не се премине на мост от г4 но трябват много промени!!!


Аз като го видях това нещо за първи път и останах потресен...




Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Чет 08 дек 2005 13:36


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Съб 22 яну 2011 15:40, променено общо 1 път.


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Чет 08 дек 2005 20:58


Ми аз не се оплаквам от мойта 3ка, ма е синхро и може би се държи по различно от нормалния вариант.....

Но е доста стабилна на поднасяне....


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот BuGmaN » Чет 08 дек 2005 22:39


Колега не знам за другите, но Г3 е доста зле в завоите със задницата, едва ли може да се реши нещо кардинално с едно акумулаторче, по скоро май ти трябва една метанова уредба, чувал съм бутилките и празни си тежат(мое да минеш и само с тях :wink: ). Но каквото и да се прави колата си е по скоро джип, отколкото автомобил - толкова е висок центъра на тежестта, че едва ли има накъде повече, остава ни само да проумеем, че Голфа си е една малка, градска количка и е направена де е лесна за управление и удобна за пътуване(въпреки, че можеше още малко дунапрен в седалките), колите дето са стабилни в завоите са друг клас и им личи дори в тъмното и не могат да возят като Г3 :lol: :wink:
А старите Шкодички не е вярно, че са паянти, много са си стабилни даже, като исключим на сняг, където Голфа ги бие отвсякъде :lol: :wink:


Потребителски аватар
gti
Мнения: 1793
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:47
Автомобил: MK4 R32
Двигател: BFH 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот gti » Пет 09 дек 2005 0:24


BuGmaN написа:...........


Колегата дето е пуснал темата пита за голф 2,той такъв кара. :wink:


Потребителски аватар
rado_mit
Мнения: 945
Регистриран на: Сря 30 юни 2004 13:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот rado_mit » Пет 09 дек 2005 13:39


prj57 написа:...Разпределение 50:50 не въобще хубаво защото колата губи управление, освен ако не е 4x4 както е Субаруто, но и то не е баш 50:50....

... сега при Субаруто 50:50 е съотношението за разпределение на мощноста на преден/заден мост само .. тежеста е съвсем друга работа .. и ако можеше да се коригира лесно .. нямаше да се налага на пройзводители като Ферари напр. да правят коли с централно разположен двигател .. което повярвайте ми .. създава мнооого неудобства ...
.. иначе за Субару .. и поведението на 4х4 .. /prj57 не се засягай .. ама Синхрото е на светлинни години дори и от Куатрото на Ауди/ .. може доста да се напише .. работата е там че всеки производител има собствени решения на "неудобствата" на предаването 4х4 .. или за да сме по точни .. AWD .. 4WD .. 4 матик .. куатро и т.н. системи за двойно предаване .. от там .. различия в поведението .. реакциите на автомобила .. и т.н. .. само за пример .. Субару със VDC и без .. разликата е огромна ... не чак колкото м/у предно и задно предаване .. но достатъчна за да направиш "голяма беля" .. :wink:
..колицата "за командировки" .. или за дълъг път ми е едно Легаси 8)


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Пет 09 дек 2005 20:11


Извинявам се, моя грешка......

Пишех и си мислех друго......наистина съм говорел за разпределение на преден заден мост за 4 по 4 системата....

За "синхрото" не се засягам :wink: знам си го и знам колко е по лошо от другите системи..... но дори и да вземеш Голф 2 и Голф 2 синхро, ще имат голяма разлика във поведението на колата......

трето, колите с централно разположени двигатели, са перфектни за писта но не и за хлъзгане, центъра на тежестта им е много нисък и има голямо натоварване на задните колела ( Хонда NSX например) много е трудно при тях да накараш задницата да поднесе, но има момент когато като поднесе и колата си хваща посока и няма управление.... за тва са опасни...


Потребителски аватар
[steeN]
Мнения: 44
Регистриран на: Пет 01 юли 2005 13:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: там някъде

Мнениеот [steeN] » Съб 31 дек 2005 4:34


vw_golf_2_Memphis написа:
[steeN] написа:Ти ми обърна представите за автомибилите ;) 50:50 е идеалното към което се стремят всички :idea: останалото е компромис...


Е36 :P :wink: :wink:


за сега Е30 :twisted:

как се разви случая с поднасянето?

а за хондата точно ниския център на тежеста и централно разположеният двигател я правят перфектна за дрифтове ;) натоварването на задните колела няма нищо общо, важно е съотношението преден/заден мост :D


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Съб 31 дек 2005 14:17


Напротив, Хонда NSX, например не е хич перфектна за дрифт....много е стабилна и трудно поднасят задните колела, тя е правена за писта да се състезава и гони стабилност в завоите, нещо което гледаш да загубиш на дрифта :wink:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 171 госта