Питане за тунинг на Г3 ГТИ 115 к.с.

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
DIABLO 666
Мнения: 1106
Регистриран на: Пон 26 сеп 2005 11:10
Автомобил: daewoo racer - citroen xsara
Двигател:
Местоположение: София

Питане за тунинг на Г3 ГТИ 115 к.с.

Мнениеот DIABLO 666 » Пон 05 дек 2005 11:32


може ли голф 3 гти 115 к.с дасе направи да върви задоволително че едно приател4е си взе исе чудеше дали може

Корекция на заглавието: °niksi°




Потребителски аватар
landwarrior
Мнения: 1943
Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: land of the free,home of the brave

Re: питане

Мнениеот landwarrior » Пон 05 дек 2005 11:46


Golf-klas-3 написа:може ли голф 3 гти 115 к.с дасе направи да върви задоволително че едно приател4е си взе исе чудеше дали може
зависи колко пари иска да хвърли по него и какво иска да постигне като резултат ,въпроса след това е дали е дали си заслужава.Ако иска кола с голям потенциал му трябва 2000/16

Иначе мое да сложи чипче ,филтер,свещи,генерацията да смении ще усети разлика


Потребителски аватар
zemon_C4455XP
Мнения: 1171
Регистриран на: Вто 23 авг 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот zemon_C4455XP » Пон 05 дек 2005 11:49


колегата е прав трябват малко пари за тая работа имаче няма как,но ако му сложи чип ще усети разликата и тава най-бързо се слага


Потребителски аватар
gti
Мнения: 1793
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:47
Автомобил: MK4 R32
Двигател: BFH 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот gti » Вто 06 дек 2005 23:54


ГТИ-то на един приятел с порше джантите,идвал е с мен на срещи,има спортен филтър,права тръба с Ремус накрая,вал 266° [AKA 270°] 223° duration @ .050", .448" Lift, 112° с по-яки пружини,раздвижно колело,главата е сгъстявана и колата е мапвана на диното в проспиид.След тези интервенции колата показа 115 коня на гумите,крайната сума е горе долу 4000 лева,наистина голфчето тръгна доста добре,но не може да бие 16-ка,та за мен лично в този двигател не си струва да се наливат пари.


Потребителски аватар
r_tuning
Мнения: 237
Регистриран на: Пон 21 мар 2005 21:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот r_tuning » Сря 07 дек 2005 0:26


gti написа:ГТИ-то на един приятел с порше джантите,идвал е с мен на срещи,има спортен филтър,права тръба с Ремус накрая,вал 266° [AKA 270°] 223° duration @ .050", .448" Lift, 112° с по-яки пружини,раздвижно колело,главата е сгъстявана и колата е мапвана на диното в проспиид.След тези интервенции колата показа 115 коня на гумите,крайната сума е горе долу 4000 лева,наистина голфчето тръгна доста добре,но не може да бие 16-ка,та за мен лично в този двигател не си струва да се наливат пари.
a така..а ти представя6 ли си 20коня от 4ип?..:)


Потребителски аватар
xarpun
Мнения: 68
Регистриран на: Съб 26 ное 2005 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот xarpun » Сря 07 дек 2005 20:55


искам и аз такъв чип :lol:


Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Сря 07 дек 2005 21:46


gti написа:ГТИ-то на един приятел с порше джантите,идвал е с мен на срещи,има спортен филтър,права тръба с Ремус накрая,вал 266° [AKA 270°] 223° duration @ .050", .448" Lift, 112° с по-яки пружини,раздвижно колело,главата е сгъстявана и колата е мапвана на диното в проспиид.След тези интервенции колата показа 115 коня на гумите,крайната сума е горе долу 4000 лева,наистина голфчето тръгна доста добре,но не може да бие 16-ка,та за мен лично в този двигател не си струва да се наливат пари.

Добре а данните по каталог на вала ли са или на колелата???


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец
Контакти:

Мнениеот musura » Сря 07 дек 2005 22:16


каталожните данни са за двигателя, без да се смятат загубите по трансмисията (поне доколкото съм чувал), май има разлика и по каква система се мери DIN бяха едните и има още някаква система (европейска и щатска). Та при едните се мери гол двигател, а при другите с разни джунджурии по него (генератор, филтри)

да ме прощават разбиращите, за тъпото обяснение ... лаик съм все пак :)



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 160 госта