...
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Чет 20 яну 2011 15:02, променено общо 1 път.
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Чет 20 яну 2011 15:02, променено общо 1 път.
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Чет 20 яну 2011 15:02, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 379
- Регистриран на: Пон 27 сеп 2004 18:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
За карбуратора нямам представа как стоят работите.
За блока наистина Golf 2 1.6 и 1.8 имат еднакви блокове, разликата е в коляновия вал и в разпределителния вал. Даже по параметри и буталата са еднакви. Говоря за 1,6 и 1,8 двигателите с карбуратор и механични повдигачи т.е. EZ и GU двигателите.
Имам също 1,6 карб. и "уж" съм разучил как стоят раоботите даже съм си мислил дали да се мъча да го правя това... ама нещо не ми са занимава пък и нямам нито възможности (инструменти) нито познати с гаражи и т.н. засега се задоволявам само с теорията.
За блока наистина Golf 2 1.6 и 1.8 имат еднакви блокове, разликата е в коляновия вал и в разпределителния вал. Даже по параметри и буталата са еднакви. Говоря за 1,6 и 1,8 двигателите с карбуратор и механични повдигачи т.е. EZ и GU двигателите.
Имам също 1,6 карб. и "уж" съм разучил как стоят раоботите даже съм си мислил дали да се мъча да го правя това... ама нещо не ми са занимава пък и нямам нито възможности (инструменти) нито познати с гаражи и т.н. засега се задоволявам само с теорията.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта