Дали могат или не могат стендовете в МЕИ да покажат, това е друга тема... А ти между другото виждал ли си ги и знаеш ли как работят?
Те до колкото знам не могат да отчетат включени фарове поради това, че там двигателят е гол и единствените електрически устройства са алтернатора (за да опъва ремъка) и акумулатора, фарове няма
Принципно аз си мисля, че ако прекъсва "колата", то това е неизправност и не виждам подобно сравнение за уместно, т.е. ако прекъсва с нормалното запалване, но с това на Бъчваров не прекъсва, то това ни най-малко не означава, че когато се отстрани неизправността (поради която прекъсва) ще има този ефект, за който се говори.
Все пак понеже всеки потребител има право да избере какво да си купи и най-вече защо да си го купи, то добре би било ако има информация от повече места. Аз понеже не видях никой да пише скептично, затова реших да споделя един факт, а вече всеки може да си го интерпретира както намери за добре.
Още веднъж фактът - при установени работни режими (фиксирани обороти и положение на газта) ефектът от плазмения катализатор на Бъчваров е нищожен, което ще рече невъзможен за регистриране на най-прецизните в страната стендове за измерване на мощност. Това е!
На неустановени режими не е изпитван, защото няма такива възможности никъде в България (освен новия диностенд в Просийд), съответно не може да се каже какъв е ефекта, но предпоставки за положителен ефект категорично има.
Който иска да вярва, който не иска - да не вярва, на мен ми е все едно, аз така или иначе не бих си купил тази машинка.
Ако все пак някой има намерение да ми показва колко много греша, нека го прави с аргументи и факти, а не с въпроси и то е желателно да ме оборва за фактите, а не по принцип. Т.е. ако някой сега излезе и каже ами аз бях там докато го тестваха и даде 10% повече мощност, това го признавам...
Поздрави
P.S. Заинтригувах се малко като каза за фаровете и реших да попитам каква е чувствителността на тези стендове. Оказва се, че тя много зависи от оборотите на двигателя.
Фор екзампъл:
- на 800 об/мин, което отговаря в общи линии на празен ход, ако мощността се промени с 0,016 КВ (16 Вата), стрелката на силомера се отмества с едно деление, което е 0,02 кг (20 грама) Струва ми се, че човешкото око с висока степен на достоверност може да регистрира 1 деление на стрелката, което се намира на около 2...3 милиметра встрани от съседното. Изхождайки от това, съм склонен да си мисля, че има техническа възможност да бъде отчетено влиянието на фаровете.
- на 6000 об/мин, което е лимита на една доста голяма част от серийните двигатели, същото това 1 деление на силомера отговаря на 120 Вата, т.е. там вече възможността човек да не е достатъчно сигурен дали светят фаровете е налице, защото те биха преместили тази стрелка с по-малко от 1 деление и навлизаме в сферата на недоказуемостта...
Усилване на искрата.
Прочети тук какво са направили братята руснаци ако им имаш повече доверие - http://samaratuning.narod.ru/plazmofor.htm
А това твърдение можеш ли да го обосновеш с малко факти? Например кой параметър на искрата с колко се е подобрил: обща енергия на искрата, енергия на капацитивната фаза, време на разряд на капацитивната фаза, общо време на разряд, температура на ядрото на разряда и други ако се сещаш...
И още нещо, ако приемеш че всяко подобряване на искрата вдига мощността, то къде е горната граница, до която може да се въздейства?
И последно, без подкрепа с факти, също толкова достоверно изглежда и ето това твърдение например: колкото по-ниска е енергията на искрата (достатъчна все пак да има искра), толкова по-мощен е двигателят, защото алтернатора черпи по-малко енергия от коляновия вал.
Ако успееш да опровергаеш тази глупост, не виждам защо да не успееш да приемеш, че не всичко в искрата дава конски сили...какъвто е иименно случаят с изпитванията на запалването на Бъчваров на стендовете в МЕИ.
Ето тук мога само да загатна в каква посока размишлявам аз - когато светне искрата, сместа между електродите реагира химически и отделя енергия, която отделена енергия предизвиква лавинна активизация на горенето около тази зона, след това около околната зона и т.н. Когато енергията на тази искра е достатъчна, а за това се грижат хората в завода производител, на сместа между електродите, която вече е реагирала и е все едно дали и свети искрата, тя повече не може да реагира. За сметка на това пък фронтът на пламъка вече се е пренесъл далеч от зоната на продължаващата искра и в този смисъл няма как тя да му въздейства. Ключовото нещо тук е колко е тази, т.нар. минимална достатъчна енергия, от която нагоре нищо на практика не се променя с показателите на двигателя. Ами тя е такава, че всеки двигател който слиза от конвейра да му стига за целия работен диапазон, за който е предвиден да работи, говоря за двигатели, снабдени с акумулаторни запалителни системи. Ако разбира се се сравни системата на Бъчваров с едно магнетно запалване от 1910 година примерно, вероятно ще има предимства, но колко от нас имат такава магнетна запалителна система? Аз нямам, ти имаш ли?
А какво остава пък да я сравняваме с електронна транзисторна запалителна система...
И още нещо, ако приемеш че всяко подобряване на искрата вдига мощността, то къде е горната граница, до която може да се въздейства?
И последно, без подкрепа с факти, също толкова достоверно изглежда и ето това твърдение например: колкото по-ниска е енергията на искрата (достатъчна все пак да има искра), толкова по-мощен е двигателят, защото алтернатора черпи по-малко енергия от коляновия вал.
Ако успееш да опровергаеш тази глупост, не виждам защо да не успееш да приемеш, че не всичко в искрата дава конски сили...какъвто е иименно случаят с изпитванията на запалването на Бъчваров на стендовете в МЕИ.
Ето тук мога само да загатна в каква посока размишлявам аз - когато светне искрата, сместа между електродите реагира химически и отделя енергия, която отделена енергия предизвиква лавинна активизация на горенето около тази зона, след това около околната зона и т.н. Когато енергията на тази искра е достатъчна, а за това се грижат хората в завода производител, на сместа между електродите, която вече е реагирала и е все едно дали и свети искрата, тя повече не може да реагира. За сметка на това пък фронтът на пламъка вече се е пренесъл далеч от зоната на продължаващата искра и в този смисъл няма как тя да му въздейства. Ключовото нещо тук е колко е тази, т.нар. минимална достатъчна енергия, от която нагоре нищо на практика не се променя с показателите на двигателя. Ами тя е такава, че всеки двигател който слиза от конвейра да му стига за целия работен диапазон, за който е предвиден да работи, говоря за двигатели, снабдени с акумулаторни запалителни системи. Ако разбира се се сравни системата на Бъчваров с едно магнетно запалване от 1910 година примерно, вероятно ще има предимства, но колко от нас имат такава магнетна запалителна система? Аз нямам, ти имаш ли?
А какво остава пък да я сравняваме с електронна транзисторна запалителна система...
За съжаление не съм компетентен много по-въпроса и не мога да ти говоря с технически факти
Обаче съм чел че от Хонда са купили патента и са го вкарали в сериино производство - ако нямаше полза нямаше да го направят.
Отделно ако потърсиш в ЮС ведомството за патенти за плазмено запалване ще намериш стотици, интереса към него е голям, нямаше да е голям ако нямаше полза.
Ако искаш да дискутираш по в детайли темата, бих ти препоръчал да се срещнеш с Бъчваров и да ти докаже с технически данни ползите и вредите и т.н. Той с удоволствие ще ти обясня, както на мен, само че аз нямах търпението нито желанието да го слушам.
Това което мога само да кажа е че гледам колко зареждам и и колко върви колата и виждам че има разлика
Обаче съм чел че от Хонда са купили патента и са го вкарали в сериино производство - ако нямаше полза нямаше да го направят.
Отделно ако потърсиш в ЮС ведомството за патенти за плазмено запалване ще намериш стотици, интереса към него е голям, нямаше да е голям ако нямаше полза.
Ако искаш да дискутираш по в детайли темата, бих ти препоръчал да се срещнеш с Бъчваров и да ти докаже с технически данни ползите и вредите и т.н. Той с удоволствие ще ти обясня, както на мен, само че аз нямах търпението нито желанието да го слушам.
Това което мога само да кажа е че гледам колко зареждам и и колко върви колата и виждам че има разлика
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Нед 02 окт 2005 21:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Горна Оряховица
- Контакти:
Бъчваров в частния разговор каза, че устройството му /имам първото/ е ефективно при ускоряване на колата -това според мен е променливия режим на работа.При стационарен режим на работа очевидно не може да е ефективно по този начин.Като върви с 80 км с устройството и с 80 км/ч без него само Кашпировски ще разбере.Тук за мощността имат влияние другите фактори по вида и състоянието на мотора.За сравнение-когато смених сегментите усещането за бързо ускорение беше подобно на това,като сложих пл. катализатор.Бъчваров също наблегна на нискоомни кабели и разстояние м/у електродите 1мм.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта