Усилване на искрата.

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
HF
Мнения: 496
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 0:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот HF » Съб 14 май 2005 18:22


profit написа:http://free.bol.bg/xedox//Plasma2.jpg

на телефоните тук ли намери къде да ти инсталират глезотийката?




profit
Мнения: 127
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 21:21
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот profit » Съб 14 май 2005 19:15


да, 843 94 30 - домашен
ГСМ-а там е грешен - верния е
0899 53 46 74
Самия създател на глезотията ми я инсталира


Потребителски аватар
VW_FEN
Мнения: 1859
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VW_FEN » Съб 14 май 2005 20:05


profit написа:да, 843 94 30 - домашен
ГСМ-а там е грешен - верния е
0899 53 46 74
Самия създател на глезотията ми я инсталира


Ела на срещата, ако имаш време, да го видиме това нещо и да споделиш впечатленията по-обстойно...


profit
Мнения: 127
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 21:21
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот profit » Нед 15 май 2005 16:43


бих ти препоръчал да отидеш на място при пича да ти демонстрира в малко по лабораторни условия искрата да видиш за какво иде реч :)


profit
Мнения: 127
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 21:21
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот profit » Нед 15 май 2005 17:21


Всъщност намерих в интернет снимки на искрата - http://picts.atspace.com/index_files/Page384.htm


Потребителски аватар
vesko_m
Мнения: 76
Регистриран на: Пет 13 май 2005 9:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vesko_m » Вто 17 май 2005 8:48


малко разочароващи резултати според това което profit казва - поне според мен.
но се надявам че това е само от "първи впечатления" както той казва - защото колко точно газ влиза на газстанцията и какъв ти е разхода може да разбереш по-точно поне след няколко седмици каране.

иначе много добре звучи като идея и цената се ядва :)

дръж ни в течение


profit
Мнения: 127
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 21:21
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот profit » Вто 17 май 2005 19:31


не знам какво стана, ама напоследак колата почна да дърпа по яко и ауспуха почна да избелява :)
разхода вече клони към литър по-малко
Разход в задръстванията преди - 13.3
Разход след това в задръстванията- 12.4
Нормален разход след това - 11.3

Последна промяна от profit на Чет 19 май 2005 20:38, променено общо 2 пъти.


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Вто 17 май 2005 21:10


Нали се сещаш че чипа ти трябва да се "научи" на новите ти характеристики.... нормално е да мине малко време за да подейства напълно :lol:

Пробвай я на макс скорост щото мойта и се качи до почти 200 км/ч


Потребителски аватар
VW_FEN
Мнения: 1859
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VW_FEN » Сря 18 май 2005 9:04


?!?!?!? Мале, започвам да събирам пари за тоя катализатор!!! 200 км/ч и яко дърпане при литър по-малко ... 200 лева ли беше цената?


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Сря 18 май 2005 15:43


Не казвам че при 200км/ч разхода е същия щото аз буквално виждам как бензиномера се движи, но на връщане от Пловдив държа 180км/ч в рамките на 35-40 км (гоних се със една Октаива) ама бензина бега бързо на тая скорост..... :lol:

Най-хубавото е че като намали после не й трябва много за да се засили пак, ускорение по-добро, макс V по-добро.... разход по-нисък..... заслужава си мен ако питате......

Колата ми даваше преди макс V: не повече от 190км/ч и й трябваше вечно за да ги стигне, след това, започна да става по-пъргава, по-бърза...... аз понеже съм от Княжево, детелината на бул. България я взимам със 80-100км/ч и дърпа по баира яко.... :wink:


Потребителски аватар
bomini
Мнения: 3037
Регистриран на: Чет 14 окт 2004 19:41
Автомобил: Audi A4 Quattro
Двигател: AVF
Местоположение: София/Видин
Контакти:

Мнениеот bomini » Сря 18 май 2005 16:59


Profit, а колко пари излезе глезотията с инсталацията?


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Сря 18 май 2005 17:06


На мен ми беше 250 лв


Потребителски аватар
rado_mit
Мнения: 945
Регистриран на: Сря 30 юни 2004 13:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот rado_mit » Чет 19 май 2005 8:46


profit написа:Всъщност намерих в интернет снимки на искрата - http://picts.atspace.com/index_files/Page384.htm

.. по яката искра не ти ли "изяжда" свещите доста по бързо ???
.. имах един познат .. маняк .. подръжка на военни самолети на едно от летищата .. беше си направил сам нещо подобно .. хвърляще комплект чисто нови свещи за няма и 10000км. ..
.. с него като сме си говорили по темата ми е разказвал че почти няма как да се избегне това .. всеки е виждал каква пъпка се образува на катода на свещта .. това е от самата искра .. пренос на електрони :wink: ...
.. та мислата ми е .. които го кара по отдавна да каже .. "яде" ли много свещите с тази система колата ???


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Чет 19 май 2005 18:39


Дават даже удължен живот на свещите, аз го карам вече почти 2 години с оригиналните Бош които не са добри и никви проблеми, отварят се само на 0.9 от 0.7-0.8 оригинално....... Сега съм с НГК щото Боша беше вече за смяна ( така взех колатат с Бош)


profit
Мнения: 127
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 21:21
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот profit » Чет 19 май 2005 20:36


bomini написа:Profit, а колко пари излезе глезотията с инсталацията?


Има 2 версии - 145лв и 190лв
Аз си рекох че като е гарга ще е рошава и взех това от 190



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 97 госта