Въпрос за глава от Пасат 9А 16V

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Bobby_ » Нед 12 фев 2006 22:39


еиеиеи вие маи се поуляхте с глупостите. Пич за да сложиш 16 клапанова глава помисли и за бутала за да няма бум пляс иииииии...... от там предпочитам да се обадиш на 0896661809 и щте ти кажа ниакои други неща стига да си решил нещата да бъдат сериозни с твоята кола




Потребителски аватар
Boxer
Мнения: 151
Регистриран на: Нед 06 мар 2005 0:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Boxer » Пон 13 фев 2006 10:09


но каквото и да правиш, твоя двигател няма да може да стане съвсем като истински 16V, най-малкото нямаш пръскалки, които впръскват масло в основата на буталата а се съмнявам изобщо да могат да се монтират такива!


Потребителски аватар
oxam
Мнения: 69
Регистриран на: Сря 29 сеп 2004 13:39
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот oxam » Пон 13 фев 2006 13:43


1bar написа:Лош е. Кажи само кое ще накара моното да пусне повече бензин на новия ти вал :wink: Защото то горкото не мери коефициента на пълнене на цилиндъра. Няма и как да го направи. Ааааа, да, може би новият чип :No .Отново не позна, тои ще е сътворен от някои гении програмист, които обаче наи често нямат понятие от мотори. Тои трябва да е създаден точно за твоя мотор и промените по него.

да ти кажа, че хем си прав, хем не си. Прав си zа това , че по принцип чипът ти трябва да е програмиран точно zа твоя сетъп. Ама си и леко в гре6ка zа6тото аz съм с вал, моно, генерация, К&Н и " готов чип сътворен от някои немски гении програмисти, които обаче наи често нямат понятие от мотори" и определено има ефект. Ако не вярва6 и има6 път към германия с удоволствие бих ти покаzал колко не въврви по Нюрбургринг :wink: А и колегата е написал че иска да може да се zаяжда с 115 к.с ГТИ, което няма да му е проблем с това което иска да направи (да кажем че и стандартен Г3 16 клапана си има сериоzни проблеми с РП двойката :wink:


didoriginal
Фотограф на VWClubFest
Мнения: 2271
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот didoriginal » Пон 13 фев 2006 14:44


Колегата 1bar е прав! Най-добре търси друг мотор ако искаш повече power. Обаче ти сам каза, че не си съзтезател и т.н. - тогава цялата работа е безмислена. ;-)


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Пон 13 фев 2006 15:10


Ти пък се изказа неподготвен.
1. - Първо мотора ми е в добро състояние и работи отлично.
2. - +20-30(с нова глава 1.8 112к.с)коня не са безсмислени това е около 20%увеличение, а при варианта с нова глава работата процентите отиват нагоре
3. - Нов мотор ще търся само, ако прееба тоя, а това няма да стане скоро, защото има много хляб в него
4. Мотор на старо с неясно състояие скорости и всичките другии карантий = 1500лв. без труда
5. - вал 250лв. + чип ???лв. + филтър 100лв. = определено си струва и колата ще се отпуши доста. Чипа ще е някъде към 300лв. да речем.
Сам смятай и после си отговори има ли смисъл от цялата опреция. Аз съм ги смятъл. Целта ми е 110-120-130кончета, а не 160-200коня.


didoriginal
Фотограф на VWClubFest
Мнения: 2271
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот didoriginal » Пон 13 фев 2006 19:37


Не съм се изказал неподготвен, ти сам си противоречиш ;) Както и да е! :)


Потребителски аватар
1bar
Мнения: 200
Регистриран на: Сря 07 дек 2005 23:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот 1bar » Пон 13 фев 2006 22:24


Знам си какво говоря. Ако купиш готов кит с разработена електроника за него то тогава чипа е програмиран(оптимизиран) за тази комбинация. Не си наясно обаче какво се продава на местна почва и колко пишман тунери има тук. Мислиш ли че получаваш каквото искаш и за каквото плащаш?


G60

Мнениеот G60 » Пон 20 мар 2006 13:29


Bobby_ написа:еиеиеи вие маи се поуляхте с глупостите. Пич за да сложиш 16 клапанова глава помисли и за бутала за да няма бум пляс иииииии...... от там предпочитам да се обадиш на 0896661809 и щте ти кажа ниакои други неща стига да си решил нещата да бъдат сериозни с твоята кола
С буталата няма да има никакъв проблем 100% съм сигурен,между другото един приятел сложи точно такава глава само че блока му е 2л. вчера го запали и за сега върви много добре,а бутала удря само ако прескочи зъби :!:


Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Пон 20 мар 2006 13:46


niikoo_1 написа: Целта ми е 110-120-130кончета, а не 160-200коня.

Значи да ти кажа ако голфът ти стане по малко от 120кс ще върви колкото гти115кс, тогава къв е смисъла от цялата операция.Помисли малко ,ако го правиш го прави да върви повече от абф-а и тогава ще усетиш голямата разлика ,но според мен най добре намери някой абф дето е таркалян през таван и му взимай мотора с скоростите и електрониката и тва е.И тогава ще имаш 150кс сток, а за 1500лв в най добрия случай може да стане 180-190кс.Успех и браво за ентусиазма трябва да има повече такива хора! :D


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот paco » Сря 22 мар 2006 13:35


niikoo_1 написа:...Аз съм ги смятъл. Целта ми е 110-120-130кончета, а не 160-200коня.


Ok..Решил си да даваш пари.

Гониш 130 коня ама те ти струват по твой сметки над 600лв.
Е какъв е смисъла като за 600лв. и по-малко даже ше си земеш 1.8 16V мотор който е КR- 136коня или PL- 129коня. и за тея два мотора части бол. а за тоя дето правиш?!?!?

За мен това няма смисъл при положение , че го има фабрично изпълнение да не говорим за разход на гориво при мотор с ШРИК вал.

РАСО



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 101 госта