Kasapina и проект Rot :) ... Vw Polo 2F 1.0T

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Persefona
Пололизирана
Мнения: 1927
Регистриран на: Пет 02 ное 2007 12:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Kasapina и проект Rot :) ... Vw Polo 2F 1.0T

Мнениеот Persefona » Съб 27 юни 2009 23:20


...или превръщането на поло 2F 1043cc от 45hp ежедневка:
Изображение
в турбо автомобил за писта (с max желание и min средства :oops:) :
Изображение

Главният виновник за възникването на проекта беше една стара болежка (гарнитура на главата), на която аз малко помогнах да се трансформира в голямо Охче (теч в първи цилиндър и последвало "наводнение") :lol: (съжалявам, че снимките са такива чаршафи, но нямах време да ги оправям преди да ги качвам :oops: )
ИзображениеИзображение

...и тъй като този инцидент имаше неблагоразумието да се случи далеч от София, в присъствието на един малко по-запален от мен на тема злодеяния с ежедневки :screwy (Kasapina), моя Рот се оказа на операционната маса за сериозна трансплантация :twisted: :
Изображение

Започна се с отделянето на нужния....:
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

....oт ненужния материал:
Изображение
Изображение


П.П. Проекта е вече завършен, но мисля да качвам снимките на порции, защото иначе много ще цикли темата :Mr Green Fun

Последна промяна от Persefona на Сря 08 юли 2009 23:30, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
Persefona
Пололизирана
Мнения: 1927
Регистриран на: Пет 02 ное 2007 12:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Kasapina и проект Rot :) ...

Мнениеот Persefona » Съб 27 юни 2009 23:29


Първоначално идеята беше да се набавят оборудван всмукателен колектор и бутала от 3F (polo 1272cc, 75hp) - закупени с любезното съдействие на Antov_MS и злощастния край на едното от 764 520 73-те му полота :lol: , което се превърна в донор...:
Изображение
Изображение - вляво - дросел от NZ двигател, вдясно - от 3F


За да пасне новия колектор на мястото на бившия се наложиха малки промени :roll: :
Изображение
Изображение

...но след една неочаквана неприятна случка с на doc_j Genesis-а се сдобихме с цяла глава с всмукателни клапани на 36мм (на AAU-то 1043сс са 34мм) :
Изображение
Изображение
Изображение


Потребителски аватар
Persefona
Пололизирана
Мнения: 1927
Регистриран на: Пет 02 ное 2007 12:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Kasapina и проект Rot :) ...

Мнениеот Persefona » Нед 28 юни 2009 0:29


...продължихме с набавянето на някои нужни части:
съединител (феродов диск) 200мм, вместо оригиналния - 190 мм :
Изображение
...нови болтове за новата глава :) :
Изображение
Окачване за Поло 2F (комплект - амортисьори с пружини) по каталога на FK от Pit Stop Tuning.Специално много искам да благодаря на Carbonara и Pironski за съдействието, бързата доставка и поисканите впечатления от артикула след монтажа :D :
Изображение
Изображение
... след още един неочакван обрат (появата на едно малко по-custom предно окачване)...:
Изображение
...предните 2 амортисьора с пружините си намериха нов собственик, който натовари малко G40 пауа отгоре им :heavymetal: :twisted:

...нови биелни лагери Gluco и сегменти Goetze:
Изображение
...дюзи от V6 :
Изображение
... вентилирани спирачни дискове с апарати 239мм от VW Santana от The_Machine...:
(за сега само тази снимка имам на спирачките :? ): Изображение
... и седалка от Subaru Impreza от The_Machine (Иво, имам много бири да те черпя :bowdown :!:) :
Изображение
... И да не забравим неотменимото присъствие на така наречения Oil Catch Tank за маслото, изхвърляно с картерните газове, powered бай Danzka :lol: :screwy :
Изображение
Изображение
...ту би кънтинюуд, че трябва и да се спи :lol: ....

Последна промяна от Persefona на Вто 25 авг 2009 17:53, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
Persefona
Пололизирана
Мнения: 1927
Регистриран на: Пет 02 ное 2007 12:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Kasapina и проект Rot :) ...

Мнениеот Persefona » Нед 28 юни 2009 11:26


...и такаааа, след кратка дрямка продължаваме със спама mhihi :
След набавяне на част от необходимите материали се започна и работата по наличния ресурс:
Изображение
...челен шлайф на блока с 0.09мм 8-):
Изображение
... полиране на клапани:
преди :arrow: Изображение
...и след :arrow: Изображение
поставяне на нови сегменти:
Изображение
Изображение
...междувременно...почистване на скоростната кутия:
Изображение - 4 степенната скоростната кутия на AAU-то се оказа много подходяща за проекта поради това, че скоростите й са малко по-дълги от на 5 степенната и въпреки напора на "целия този бууст" съумява да не върти гуми на 3-та :lol:


Потребителски аватар
Persefona
Пололизирана
Мнения: 1927
Регистриран на: Пет 02 ное 2007 12:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

бутала ...

Мнениеот Persefona » Нед 28 юни 2009 11:29


Бутала - custom made бай Kasapina 8):
Основата са буталата от на Antov_MS 3F полото:
Изображение
Изображение - някои хора като се докопат до хубав струг и няма спиране :No :lol: :twisted: :
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
общо взето най-близко до завършения вид на буталото е долу вдясно на тази снимка :arrow:Изображение
Изображение


Потребителски аватар
Persefona
Пололизирана
Мнения: 1927
Регистриран на: Пет 02 ное 2007 12:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Kasapina и проект Rot :) ...

Мнениеот Persefona » Нед 28 юни 2009 11:59


Преминаваме вече и към сглобяването (гледайте само, как се турбинира кола от 00 часа в събота до към 14 часа в неделя :lol: ):
Изображение
...гарнитура за главата Victor Reinz:Изображение
Изображение
Поставяне на клапаните, повдигачите и новите гумички на клапаните:
Изображение
...хоум мейд гарнитура за всмукателния колектор (че оригиналната нещо не мина конкурса за красота при Kasapina) mhihi :
Изображение
...ето го и самия колектор с дросела:
Изображение
Изображение
Изображение
....започва вече да придобива вид на двигател...:
Изображение


Потребителски аватар
Persefona
Пололизирана
Мнения: 1927
Регистриран на: Пет 02 ное 2007 12:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Kasapina и проект Rot :) ...

Мнениеот Persefona » Нед 28 юни 2009 12:08


Дойде време и за "звездата на шоуто" ;) Garrett T15 от Vauxhall Vectra 1.9 TDI:
Изображение
...с размер на средностатистически Sony Ericsson K750 :lol: :
Изображение
AR 36 на турбинната част:
Изображение

Охладител на въздуха от турбината преди да достигне двигателя a.k.a. Cooler от Opel Astra TDI (еххх, тва опелите ставали за донори беее :lol: ):
Изображение

Sizes and Dimensions на изходите за фланците:
Изображение
...малко Autocad:
Изображение
Изображение

...и voalà:
Изображение

...щуцерце с тефлонов маркуч за мазане на турбината с масло:
Изображение
Изображение
Изображение

Последна промяна от Persefona на Нед 28 юни 2009 13:26, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Persefona
Пололизирана
Мнения: 1927
Регистриран на: Пет 02 ное 2007 12:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Kasapina и проект Rot :) ...

Мнениеот Persefona » Нед 28 юни 2009 12:24


...и се стигна до другата интересна част - custom изпускателен колектор Kasapina style 8):

Нужни материали:
- тръби на Фи 31(вътрешно)с дебелина на стената 2мм + конус за насочване на струята към охлюва.
Изображение

- Фланци, рязани с лазер:
Изображение

- и един психически нестабилен тип с CO mhihi :
Изображение

:twisted: :
Изображение
Изображение
Изображение
Изчистване на ръбовете:
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Фланеца за турбината:
Изображение
Изображение
... и готовия колектор :love :
Изображение


Потребителски аватар
Persefona
Пололизирана
Мнения: 1927
Регистриран на: Пет 02 ное 2007 12:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Kasapina и проект Rot :) ...

Мнениеот Persefona » Нед 28 юни 2009 12:32


Изпускателна система,
Правена ексклузивли тук :arrow: Изображение mhihi

Права тръба Фи 51 без гърнета: от охлюва до на охлюва Г..А :roll:
Изображение
твърда връзка тип "леща":
Изображение
...огъвки...:
Изображение
...фланец за уейстгейта на турбината:
Изображение
...резултат :lol: :
Изображение
Изображение
...да не забравяме изключително иновативно-технологичната система за окачване на генерацията :Mr Green Fun :
Изображение


Потребителски аватар
Persefona
Пололизирана
Мнения: 1927
Регистриран на: Пет 02 ное 2007 12:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

MS...

Мнениеот Persefona » Нед 28 юни 2009 12:58


За да накараме едно бившо моно да работи с турбина и инжектор на всеки цилиндър ни трябва нов, upgrade-нат "мозък" :078: mhihi ... :
Изображение - вляво - стандартно ECU за 1043 monomotronic с чип ;), в дясно - Mega Squirt 3.0 :twisted:
За да се вгради MS-a на мястото на моното беше нужно изграждането на изцяло нова инсталация:
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

За да има контрол на злодеянията под капака ни бяха нужни 2-3 нови уредченца и малко светкащи копченца, за да стане съвсем като в МИГ29 8-) :
Изображение :arrow: вляво - налянаге на маслото, в средата - температура на маслото, вдясно - уред за контрол на налягането във всмукателния колектор или boostmeter :heavymetal:
Червено копченце - предполагаше се, че на MS-а ще има две запаметени таблици, като едната работи при атмосферни условия и градско каране, но после се оказа, че няма нужда от нея :lol: , ляво копченце (On и Off) - ръчно управление на перката за охлаждащата течност. Много полезен елемент :!: , особено през лятото... ако някой се беше сетил да го върже де :gruebel :lol:


Потребителски аватар
Persefona
Пололизирана
Мнения: 1927
Регистриран на: Пет 02 ное 2007 12:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

окачване...

Мнениеот Persefona » Нед 28 юни 2009 13:06


... ето и малко снимки как слагаме окачването :077: :
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение


Потребителски аватар
Persefona
Пололизирана
Мнения: 1927
Регистриран на: Пет 02 ное 2007 12:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Kasapina и проект Rot :) ...

Мнениеот Persefona » Нед 28 юни 2009 13:21


Това е основното :)
Знам, че много неща съм пропуснала, но малко се ошашавих сред всичките тези снимки, а и минаха около 3 месеца от приключването на проекта и не знам дали всичко е подредено в хронологичен ред :Mr Green Fun
Неща, на които нямаме снимки все още:
- бензинова помпа
- маслен радиатор с плочка от Opel Astra
- четириточков колан от Promod.bg
- blow off клапан
- съединения и колена за турбо пътища.... :roll: и като се сетя нещо ще дописвам :oops:


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3019
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Kasapina и проект Rot :) ...

Мнениеот leonardo_vd » Нед 28 юни 2009 13:23


:screwy Браво! И всичко това ще се кара от жена. Очакваме скоро клипове от вървежа на колата. :applause:


Потребителски аватар
Persefona
Пололизирана
Мнения: 1927
Регистриран на: Пет 02 ное 2007 12:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Kasapina и проект Rot :) ...

Мнениеот Persefona » Нед 28 юни 2009 13:33


Ами имам само 2 клипчета за сега, но те са стари:
http://vbox7.com/play:a36a295c - това е първото ми каране на VW Любителския Шампионат
http://vbox7.com/play:fab9cf2b - това са Kasapina (бялото поло) и Nasako (червеното поло) пак на Шампионата
...на 1-ви Август ще има пак отворен ден за каране на Калояново и ако има кой да снима ще кача още :Mr Green Fun

П.П.: Удължената и не чак толкова подредена версия на проекта може да намерите тук :)

Последна промяна от Persefona на Нед 28 юни 2009 13:54, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
doc_j
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 1057
Регистриран на: Пон 29 окт 2007 17:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Чепеларе / София
Контакти:

Re: Kasapina и проект Rot :) ...

Мнениеот doc_j » Нед 28 юни 2009 13:42


Също така очакваме да бъдат побликувани и резултати: знам, че има времена на 400м. на писта "Дракон", но също така очакваме и резултат от дино-тест, да се надяваме, че скоро и това ще бъде замерено.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта