Ъпгрейд На Задни Спирачки МК4 ТDI
Ъпгрейд На Задни Спирачки МК4 ТDI
Здравейте колеги,искам малко от вашето мнение относно смяната ми на задните дискове на голфчето,изтече им времето на дисковете,и накладките и е време за смяна.Та в момента задните дискове са 233,а предните 281 като по каталог.Въпросчето ми е мога ли да сложа за задни 256 дискове каквито са при 1.9ТДИ 130 и 150 кончета,моята е 115 (те всички от 90 до 115 са с едни и същи дискове)и ако сменя дисковете,задължително ли трябва да сменя апаратите,защото гледам че вече дисковете 256 са двойни,също като предните,затова предполагам че и апаратите са други?Другото е каква марка предлагате да са,не ми се дават почече от 350лв за комплект дискове и накладки.Завъртял съм се към Brembo дискове и АТЕ накладки!Насочете ме на някъде,също така винтилирани ли да са или не? Скоро ме очаква ъпгрейд на предните с по-голями дискове на 288 и 4 бутални апарати.
Последна промяна от Ican40 на Пон 17 авг 2009 20:34, променено общо 1 път.
- tihony_audio
- Мнения: 215
- Регистриран на: Съб 22 сеп 2007 21:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
Re: Ъпгрейд На Задни Спирачки МК4 ТDI
Мое лично мнение е да забравиш за BREMBO
- Dido_Petrov
- Мнения: 400
- Регистриран на: Нед 01 окт 2006 21:50
- Автомобил: Polo 6N
- Двигател: 1.8 20VT
- Местоположение: Стара Загора
Re: Ъпгрейд На Задни Спирачки МК4 ТDI
колега каква ще е разликата между твоите 281 и новите 288мм - никаква
замисли се да сложиш нещо 312мм с тези 4-ри бутални за да има ефект е това си е твое мнение а и струва лев
а колкото до дисковете колегата по горе каза за брембото.По добре АТЕ
замисли се да сложиш нещо 312мм с тези 4-ри бутални за да има ефект е това си е твое мнение а и струва лев
а колкото до дисковете колегата по горе каза за брембото.По добре АТЕ
Re: Ъпгрейд На Задни Спирачки МК4 ТDI
Хм за предните е ясно,колкото по-голям толкова по-добре но все пак джантата ми е 16'Santa Monica и колкото се събере толкова а за отзад искам по голям диск,защото искам винтилирани дискове,а на мойте няма.Та главно сега ме интересува дали има нещо което да ме тревожи ако слагам по-голямите от зад,намерил съм си едни втора ръка от Audi S3 2002 също са на 256 дискове та,главно ме интересува дали ще имам проблем с слагането на апаратите или нещо друго там датчици ала-бала.А за дисковете вече на 100% се спрях на това: и вече в зависимост от това с колко пари разполагам ще е или спорт или обикновенните винтилирани.
- bbboiko2004
- Мнения: 4190
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
Re: Ъпгрейд На Задни Спирачки МК4 ТDI
колега на 90% съм сигурен че няма да стане с твоите апарати, трябва да мислиш за други
- peshoxx
- Мнения: 631
- Регистриран на: Вто 01 фев 2005 1:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Ъпгрейд На Задни Спирачки МК4 ТDI
Той колегата е писал,че иска S3-кови.Би трябвало да станат без проблем,но не знам как е с ръчната,преправя ли се?Нека някой запознат да каже.
- theraven
- Мнения: 2358
- Регистриран на: Сря 05 мар 2008 15:56
- Автомобил: Golf Mk4 Sport Edition
- Двигател: SDI
- Местоположение: Нова Загора/София/Лондон
- Контакти:
Re: Ъпгрейд На Задни Спирачки МК4 ТDI
100% не можеш да ползваш същите апарати за отзад. Все пак дебелината на диска, който имаш в момента е 9мм, а тези, които искаш да слагаш са по 22мм... има разлика Прахозащитните ламаринки също трябва да се сменят (или да се изреже подвития ръб поне).
Освен това, ако искаш да сменяш отпред спирачките, трябва да смениш и шенкелите с такива с делящ се супорт за спирачния апарат, защото твоите в момента са на 280мм, а при тях супорта е отлят със шенкела.
И само да добавя - като смениш спирачките с по-големи, това НЯМА да накара колата ти да спира по-добре. Ако в момента можеш да я накараш да блокира колелетата, това ти е максимума на спирането - за по-добро спиране - по-добри гуми. По-големите спирачни дискове единствено увеличават площта за разсейване на топлина и спирачките се охлаждат по-добре. Освен това по-големите спирачни дискове ще ти спънат колата, щото тежат
Поздрави, Митака
Освен това, ако искаш да сменяш отпред спирачките, трябва да смениш и шенкелите с такива с делящ се супорт за спирачния апарат, защото твоите в момента са на 280мм, а при тях супорта е отлят със шенкела.
И само да добавя - като смениш спирачките с по-големи, това НЯМА да накара колата ти да спира по-добре. Ако в момента можеш да я накараш да блокира колелетата, това ти е максимума на спирането - за по-добро спиране - по-добри гуми. По-големите спирачни дискове единствено увеличават площта за разсейване на топлина и спирачките се охлаждат по-добре. Освен това по-големите спирачни дискове ще ти спънат колата, щото тежат
Поздрави, Митака
Re: Ъпгрейд На Задни Спирачки МК4 ТDI
За предните не му е сега времето... Като гледам на снимките определено има разлика в апаратите,а за прахоуловителите наистина не се бях сетил но едва ли ще става това което е от снимката,ще трябва да проверя и за тях.А иначе никой не може да ме убеди да си остана със старите,има значителна разлика между двата диска и на 100% искам винтилирани Днес разглобих да видя евентуално каква пречка може да има,и това наистина не е на 100% сигурно дали ще стане ръчната без преправяне,а ходих до магазина и накарах продавача да ми покаже двата датчика за АБС-а и поне от това останах доволен че са еднакви на Golf 4,Audi A3,S3 и ТТ,та останаха ръчната и дали ще имам някакъв проблем със шенкела.Благодаря на всички :wink
- bbboiko2004
- Мнения: 4190
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
Re: Ъпгрейд На Задни Спирачки МК4 ТDI
имаш 2 варианта или да търсиш апарати от С3 или от нещо подобно, трябва да видя като се прибера в етката номера и вида на апарата и ще ти кажа на какво др коли се монтира
- 6669
- Мнения: 3133
- Регистриран на: Чет 21 юни 2007 20:35
- Автомобил: VW Golf IV GTI TDI Exclusive
- Двигател: AHF 1999
- Местоположение: Асеновград
Re: Ъпгрейд На Задни Спирачки МК4 ТDI
а наи лесния вариант ще ти е да сложиш предни апарати от Пасат за 256мм диск.....също става и от Голф 3 ГТ..........единствения недостатък е че трябва да минеш на хидравлична ръчна............
- bbboiko2004
- Мнения: 4190
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
Re: Ъпгрейд На Задни Спирачки МК4 ТDI
MuTa4eTo написа:а наи лесния вариант ще ти е да сложиш предни апарати от Пасат за 256мм диск.....също става и от Голф 3 ГТ..........единствения недостатък е че трябва да минеш на хидравлична ръчна............
От една страна недостатък от друга плюс, пробвал съм хидравлична ръчна няма такъв кеф
За апарати може да използваш такива от : 180bhp golf GTI, seat leon cupra, cupra R, повечето TT(за по сигурно 225 коня), octavia VRs, R32.
П.П Апаратa e Lucas Click
Re: Ъпгрейд На Задни Спирачки МК4 ТDI
Добре де,а сега еи тия неща на снимката,ще трябва ли да се сменяват,и как се казват? И др. въпрос на него ли се завиват болтовете,защото на едната ми джанта съм без един болт защото ми е прецакана резбата и като вкарам болт и тои излиза без резба ,та ако ги сменям и тия неща поне с един коршум да са два заека?
- 6669
- Мнения: 3133
- Регистриран на: Чет 21 юни 2007 20:35
- Автомобил: VW Golf IV GTI TDI Exclusive
- Двигател: AHF 1999
- Местоположение: Асеновград
Re: Ъпгрейд На Задни Спирачки МК4 ТDI
Това са осите с главините, но предполагам при теб няма да се наложи да ги сменяш....а ако ги смениш ще се вкараш в голям филм защото С3-ката е с независимо отзад а ти си с цял мост.....
- FreeSoul
- Мнения: 2751
- Регистриран на: Съб 15 яну 2005 15:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Ъпгрейд На Задни Спирачки МК4 ТDI
theraven написа:И само да добавя - като смениш спирачките с по-големи, това НЯМА да накара колата ти да спира по-добре. Ако в момента можеш да я накараш да блокира колелетата, това ти е максимума на спирането - за по-добро спиране - по-добри гуми. По-големите спирачни дискове единствено увеличават площта за разсейване на топлина и спирачките се охлаждат по-добре. Освен това по-големите спирачни дискове ще ти спънат колата, щото тежат
Абе, малко не съм съгласен ама айде....как след като се увеличи площта няма да се подобри спирането? Все едно да кажеш,че с 155 гума ще имаш същата стабилност като със 205. Ако нямаше разлика в големината на дисковете (съответно в площта) всички щяха да с еднакви дискове,а всички щяхме да караме 200к.с с 239мм дискове,щото са по-леки, а като дойде време да спираме ще се кръстим...
Определено обаче от прехода на задните 233 на 256 няма да усетиш почти нищо,а за предните няма смисъл на 288,като ще правиш нещо и ще даваш пари минавай на 312 и приключвай със спирачките.
- madcap
- Кенанския лъв
- Мнения: 6685
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
- Автомобил: 1990 VW Golf 2
- Двигател: APP turbo
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Re: Ъпгрейд На Задни Спирачки МК4 ТDI
Да слагай отпреде 312мм и 4 бутални дискове, поне сега има от каде да се купуват, Визирам темата на Алпин ЦЪК
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 107 госта