Историята на един Голф1 VR6Turbo- HALDEX coming soon..

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
golfmk1
Low rider
Мнения: 5548
Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
Автомобил: OLD
Двигател: OTO
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА

Re: Историята на един Голф1 VR6Turbo- HALDEX coming soon..

Мнениеот golfmk1 » Нед 01 май 2016 20:42


Направо ще ме умориш Ванка.Ти грам мирен не седиш бре човек.




Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3009
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Историята на един Голф1 VR6Turbo- HALDEX coming soon..

Мнениеот pe6kata » Нед 01 май 2016 21:34


leonardo_vd написа:Понеже отпред минаваме на 5/100 силно съм притеснен с карета и полуоски каква концепция да избера... Главината е от голф мк3 гти... а кутията от голф мк4 вр6....6 степенна с раздатка..... ??

Ползваш полуоските с каретата на голф4, като ще се наложи да ги скъсиш. Външното каре на 4-ката пасва на шлица на главина от 3-ка гти.


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 VR6Turbo- HALDEX coming soon..

Мнениеот leonardo_vd » Нед 01 май 2016 22:26


Благодаря пешка... Таман имам стари карета от 4-ката за проба.. Предницата трябва да разширя малко и се чудя дали с фланци или носача да удължа?


Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 4189
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993

Re: Историята на един Голф1 VR6Turbo- HALDEX coming soon..

Мнениеот bbboiko2004 » Вто 03 май 2016 14:19


Mоже да помогне с някоя насока
http://forums.vwvortex.com/showthread.p ... -AWD-turbo


Потребителски аватар
DimitarPopov1
Мнения: 9
Регистриран на: Пет 11 дек 2015 15:13
Автомобил: Audi 80 Quattro
Двигател: КР
Местоположение: София

Re: Историята на един Голф1 VR6Turbo- HALDEX coming soon..

Мнениеот DimitarPopov1 » Вто 03 май 2016 17:09


Прави и повечко снимки да има от къде да гледаме :)


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 VR6Turbo- HALDEX coming soon..

Мнениеот leonardo_vd » Чет 05 май 2016 20:12


Идваш на място и гледаш колкото пожелаеш.


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 VR6Turbo- HALDEX coming soon..

Мнениеот leonardo_vd » Нед 08 май 2016 9:56


Мотора е вън и подготвяме за рязане на тунела... Живот и здраве за Калояново да успея.
Една снимка ка колегата му се радва .. хахахах
Изображение


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 VR6Turbo- HALDEX coming soon..

Мнениеот leonardo_vd » Нед 29 май 2016 10:49


Концепцията на съединителя ще е с едномасов маховик 228мм. И феродо от ауди 90. За да пасне на шлиците на 6 степенната кутия


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 19688
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 VR6Turbo- HALDEX coming soon..

Мнениеот Vlad777 » Нед 29 май 2016 10:56


Мернах го голфа под моста :)
Дано стане за Калояново! :th_up


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3009
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Историята на един Голф1 VR6Turbo- HALDEX coming soon..

Мнениеот pe6kata » Нед 29 май 2016 11:50


Ще ти трябва фланец, за да изнесеш маховика в този случай.


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 VR6Turbo- HALDEX coming soon..

Мнениеот paco » Пон 30 май 2016 12:51


pe6kata написа:Ще ти трябва фланец, за да изнесеш маховика в този случай.


:eek

Хубаво е да обмисляш какво пишеш. Как точно мислиш да изнесе маховика с фланец и какви точно трябва да са болтовете за да удържат на тази концепция без да му мине през краката? Не че нещо , но "сейфти фърст". Опс, като сложи фланец там, стартера и него ли да изнася с фланец? :no

Слага си маховика както си му е реда с неговите си болтове за външен шестостен, подлага втулки на лагер-помпата за съединителя за да дойде на нужната дистанция за натиск, слага си стартера от 6-степенната кутия, като корпуса се модифицира за да пасне на маховик 228.


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3009
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Историята на един Голф1 VR6Turbo- HALDEX coming soon..

Мнениеот pe6kata » Пон 30 май 2016 14:10


Имаш ли представа каква е разликата в офсетите на маховиците за 02А и 02М кутии :question
След като си изясниш този въпрос, ще си отговориш сам и на останалите.

Към Леонардо: Ползвал съм адаптори на тази фирма, много съм доволен от изработката им. Има интересни неща и за голф1.
Мини си на 240мм съединител и не се занимавай. Иначе за въпросния адаптор: https://www.epytec.de/erleichterte-schw ... -vr6-umbau

п.п. Относно безопасността.
Десет болта (при вр6 са 10 на маховика) с висока якост на мотор 500-600 нютона. В същото време тези нютони се умножават по крайно предавателно число от порядъка на 15 (първа предавка умножена по диференциала) и в крайна сметка 6броя 10мм-ви болта на вътрешното каре, понасят многократно повече товар (карето пак си има своеобразен фланец, намаляващ в някаква степен здравината) и викаш ще има проблем с безопасността?! интересна логика :th_up


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 VR6Turbo- HALDEX coming soon..

Мнениеот leonardo_vd » Пон 30 май 2016 15:24


paco написа:
pe6kata написа:Ще ти трябва фланец, за да изнесеш маховика в този случай.


:eek

Хубаво е да обмисляш какво пишеш. Как точно мислиш да изнесе маховика с фланец и какви точно трябва да са болтовете за да удържат на тази концепция без да му мине през краката? Не че нещо , но "сейфти фърст". Опс, като сложи фланец там, стартера и него ли да изнася с фланец? :no

Слага си маховика както си му е реда с неговите си болтове за външен шестостен, подлага втулки на лагер-помпата за съединителя за да дойде на нужната дистанция за натиск, слага си стартера от 6-степенната кутия, като корпуса се модифицира за да пасне на маховик 228.


Пацо, ама точно така мисля да направя.. 8мм. не и стигат на лагер помпата да дойде на нивото на вилката на старата кутия. Подлагам на помпата и всичко ще е ок.. Така мисля.... Във филми с маховика няма да влизам. след малко слагам кутията и ще видим какво иде реч.... 240мм съединител за сега ми идва прекалено дебело при условие че имам всичко за 228.. Ако не изкара ще слагам усилен такъв но ще остане на 228.


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3009
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Историята на един Голф1 VR6Turbo- HALDEX coming soon..

Мнениеот pe6kata » Пон 30 май 2016 15:57


Аз съм с плътен маховик на 240мм на сакс перформънс. Обърни внимание на формата му и самото "ЕТ" на маховика. На 12в маховика е равен.
Работната площ на 24в е много по-напред към кутията изнесена. Оттам и самия венец за стартера.
Този адаптор, за който ти говоря, не е заради помпата, разстоянието и лесно се нагажда, а прави се заради венеца за стартера (да се уеднакви ЕТ-то на двата маховика) :c020

Изображение


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 VR6Turbo- HALDEX coming soon..

Мнениеот leonardo_vd » Пон 30 май 2016 20:39


Стартера е най-малкия проблем. А цалата тая твоя концепция е ОК, но струва доста....



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 169 госта