Историята на един Голф1 VR6Turbo- HALDEX coming soon..
-
- Low rider
- Мнения: 5548
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: Историята на един Голф1 VR6Turbo- HALDEX coming soon..
Направо ще ме умориш Ванка.Ти грам мирен не седиш бре човек.
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Историята на един Голф1 VR6Turbo- HALDEX coming soon..
leonardo_vd написа:Понеже отпред минаваме на 5/100 силно съм притеснен с карета и полуоски каква концепция да избера... Главината е от голф мк3 гти... а кутията от голф мк4 вр6....6 степенна с раздатка..... ??
Ползваш полуоските с каретата на голф4, като ще се наложи да ги скъсиш. Външното каре на 4-ката пасва на шлица на главина от 3-ка гти.
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Историята на един Голф1 VR6Turbo- HALDEX coming soon..
Благодаря пешка... Таман имам стари карета от 4-ката за проба.. Предницата трябва да разширя малко и се чудя дали с фланци или носача да удължа?
- bbboiko2004
- Мнения: 4189
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
Re: Историята на един Голф1 VR6Turbo- HALDEX coming soon..
Mоже да помогне с някоя насока
http://forums.vwvortex.com/showthread.p ... -AWD-turbo
http://forums.vwvortex.com/showthread.p ... -AWD-turbo
- DimitarPopov1
- Мнения: 9
- Регистриран на: Пет 11 дек 2015 15:13
- Автомобил: Audi 80 Quattro
- Двигател: КР
- Местоположение: София
Re: Историята на един Голф1 VR6Turbo- HALDEX coming soon..
Прави и повечко снимки да има от къде да гледаме :)
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Историята на един Голф1 VR6Turbo- HALDEX coming soon..
Идваш на място и гледаш колкото пожелаеш.
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Историята на един Голф1 VR6Turbo- HALDEX coming soon..
Мотора е вън и подготвяме за рязане на тунела... Живот и здраве за Калояново да успея.
Една снимка ка колегата му се радва .. хахахах
Една снимка ка колегата му се радва .. хахахах
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Историята на един Голф1 VR6Turbo- HALDEX coming soon..
Концепцията на съединителя ще е с едномасов маховик 228мм. И феродо от ауди 90. За да пасне на шлиците на 6 степенната кутия
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19688
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Историята на един Голф1 VR6Turbo- HALDEX coming soon..
Мернах го голфа под моста :)
Дано стане за Калояново!
Дано стане за Калояново!
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Историята на един Голф1 VR6Turbo- HALDEX coming soon..
Ще ти трябва фланец, за да изнесеш маховика в този случай.
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Историята на един Голф1 VR6Turbo- HALDEX coming soon..
pe6kata написа:Ще ти трябва фланец, за да изнесеш маховика в този случай.
Хубаво е да обмисляш какво пишеш. Как точно мислиш да изнесе маховика с фланец и какви точно трябва да са болтовете за да удържат на тази концепция без да му мине през краката? Не че нещо , но "сейфти фърст". Опс, като сложи фланец там, стартера и него ли да изнася с фланец?
Слага си маховика както си му е реда с неговите си болтове за външен шестостен, подлага втулки на лагер-помпата за съединителя за да дойде на нужната дистанция за натиск, слага си стартера от 6-степенната кутия, като корпуса се модифицира за да пасне на маховик 228.
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Историята на един Голф1 VR6Turbo- HALDEX coming soon..
Имаш ли представа каква е разликата в офсетите на маховиците за 02А и 02М кутии
След като си изясниш този въпрос, ще си отговориш сам и на останалите.
Към Леонардо: Ползвал съм адаптори на тази фирма, много съм доволен от изработката им. Има интересни неща и за голф1.
Мини си на 240мм съединител и не се занимавай. Иначе за въпросния адаптор: https://www.epytec.de/erleichterte-schw ... -vr6-umbau
п.п. Относно безопасността.
Десет болта (при вр6 са 10 на маховика) с висока якост на мотор 500-600 нютона. В същото време тези нютони се умножават по крайно предавателно число от порядъка на 15 (първа предавка умножена по диференциала) и в крайна сметка 6броя 10мм-ви болта на вътрешното каре, понасят многократно повече товар (карето пак си има своеобразен фланец, намаляващ в някаква степен здравината) и викаш ще има проблем с безопасността?! интересна логика
След като си изясниш този въпрос, ще си отговориш сам и на останалите.
Към Леонардо: Ползвал съм адаптори на тази фирма, много съм доволен от изработката им. Има интересни неща и за голф1.
Мини си на 240мм съединител и не се занимавай. Иначе за въпросния адаптор: https://www.epytec.de/erleichterte-schw ... -vr6-umbau
п.п. Относно безопасността.
Десет болта (при вр6 са 10 на маховика) с висока якост на мотор 500-600 нютона. В същото време тези нютони се умножават по крайно предавателно число от порядъка на 15 (първа предавка умножена по диференциала) и в крайна сметка 6броя 10мм-ви болта на вътрешното каре, понасят многократно повече товар (карето пак си има своеобразен фланец, намаляващ в някаква степен здравината) и викаш ще има проблем с безопасността?! интересна логика
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Историята на един Голф1 VR6Turbo- HALDEX coming soon..
paco написа:pe6kata написа:Ще ти трябва фланец, за да изнесеш маховика в този случай.
Хубаво е да обмисляш какво пишеш. Как точно мислиш да изнесе маховика с фланец и какви точно трябва да са болтовете за да удържат на тази концепция без да му мине през краката? Не че нещо , но "сейфти фърст". Опс, като сложи фланец там, стартера и него ли да изнася с фланец?
Слага си маховика както си му е реда с неговите си болтове за външен шестостен, подлага втулки на лагер-помпата за съединителя за да дойде на нужната дистанция за натиск, слага си стартера от 6-степенната кутия, като корпуса се модифицира за да пасне на маховик 228.
Пацо, ама точно така мисля да направя.. 8мм. не и стигат на лагер помпата да дойде на нивото на вилката на старата кутия. Подлагам на помпата и всичко ще е ок.. Така мисля.... Във филми с маховика няма да влизам. след малко слагам кутията и ще видим какво иде реч.... 240мм съединител за сега ми идва прекалено дебело при условие че имам всичко за 228.. Ако не изкара ще слагам усилен такъв но ще остане на 228.
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Историята на един Голф1 VR6Turbo- HALDEX coming soon..
Аз съм с плътен маховик на 240мм на сакс перформънс. Обърни внимание на формата му и самото "ЕТ" на маховика. На 12в маховика е равен.
Работната площ на 24в е много по-напред към кутията изнесена. Оттам и самия венец за стартера.
Този адаптор, за който ти говоря, не е заради помпата, разстоянието и лесно се нагажда, а прави се заради венеца за стартера (да се уеднакви ЕТ-то на двата маховика)
Работната площ на 24в е много по-напред към кутията изнесена. Оттам и самия венец за стартера.
Този адаптор, за който ти говоря, не е заради помпата, разстоянието и лесно се нагажда, а прави се заради венеца за стартера (да се уеднакви ЕТ-то на двата маховика)
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Историята на един Голф1 VR6Turbo- HALDEX coming soon..
Стартера е най-малкия проблем. А цалата тая твоя концепция е ОК, но струва доста....
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 169 госта