Историята на един Голф1 VR6Turbo- HALDEX coming soon..

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T@ VR6Turbo

Мнениеот leonardo_vd » Съб 21 мар 2015 18:32


Сглобих едно кранче тунинг за 5лв. И да каже честно съм много доволен. Заковах буста на 0.5 с пик от 0,55. МИсля да е добре. Пробвах с перфЕксперта да замеря 400м. но имаше неравност по пътя и върнах гаста.
Ето кранчето.
Изображение
[img]
Изображение[/img]

Малко е богата във буст, 11ки, но за сега е добре. Взе да почва да ми харесва надува на тоя 6-так и май ще разреждаме :)




Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T@ VR6Turbo

Мнениеот leonardo_vd » Съб 21 мар 2015 18:42


Още малко снимки.
Изображение

Изображение

Изображение


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T@ VR6Turbo

Мнениеот leonardo_vd » Нед 05 апр 2015 16:20


Ето малко видео. Сеата е позасилен и той с мега, бертонето казват че е сток. Старта със сеата е от 2-ра летящ. Доволен съм на 0,5 сме сега...




Потребителски аватар
vucata
Мнения: 3610
Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
Автомобил: Ford Mondeo MK2
Двигател: 1.8TD 2000
Местоположение: Bulgaria- Sofia
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T@ VR6Turbo

Мнениеот vucata » Нед 05 апр 2015 16:26


Най-сетне :th_up


shanadjiqta
Мнения: 748
Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 22:24
Автомобил: Audi 80 B4
Двигател: 1994 1z
Местоположение: Стара Загора

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T@ VR6Turbo

Мнениеот shanadjiqta » Пон 06 апр 2015 15:42


Малее как хубаво съска :11


Потребителски аватар
vucata
Мнения: 3610
Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
Автомобил: Ford Mondeo MK2
Двигател: 1.8TD 2000
Местоположение: Bulgaria- Sofia
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T@ VR6Turbo

Мнениеот vucata » Пон 06 апр 2015 16:18


Пробва ли я да напълни километража :mhihi


Потребителски аватар
Pirogov
Мнения: 671
Регистриран на: Сря 09 дек 2009 20:40
Автомобил:
Двигател:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T@ VR6Turbo

Мнениеот Pirogov » Пон 06 апр 2015 17:27


С какви мотори са Опела и Сеата?


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T@ VR6Turbo

Мнениеот leonardo_vd » Пон 06 апр 2015 19:09


Опела е 2 турбо, а сеата 1.8т с по-голямо турбо на 1.3-4 бар. А за километража не знам... не ми работи, но си бие прекъсвача на 5-та


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T@ VR6Turbo

Мнениеот leonardo_vd » Чет 05 ное 2015 18:10


От доста време си карам на 0,7 и за сега няма ядове.. Много па здрав тоя ВР ... ПУПУПУ да не го урочасам :


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T@ VR6Turbo

Мнениеот leonardo_vd » Пон 28 дек 2015 16:51


Ето и едно видео... Гледайте до край стартовете са в двете посоки, на първия много върти и изпуснах 3-та..



shanadjiqta
Мнения: 748
Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 22:24
Автомобил: Audi 80 B4
Двигател: 1994 1z
Местоположение: Стара Загора

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T@ VR6Turbo

Мнениеот shanadjiqta » Пет 01 яну 2016 16:07


Самолет :bowdown Опонентите с какви мотори са?


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T@ VR6Turbo

Мнениеот leonardo_vd » Съб 02 яну 2016 9:43


корсата ц20хе саксото VTS-turbo на 0.5/0.6 мисля


Потребителски аватар
pe6kata
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3009
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T@ VR6Turbo

Мнениеот pe6kata » Съб 02 яну 2016 16:32


Като да биеш вързано куче...
Дай с нещо по-равностойно


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T@ VR6Turbo

Мнениеот leonardo_vd » Нед 03 яну 2016 9:39


Няма друго. Пусках се с а8 4,2 бензин и много бой пак, с някакво а4 тди 2.5 300+ и то яде бой... Друг не иска да се пуска а и направени коли във видин няма.


vagman
Мнения: 12
Регистриран на: Вто 01 май 2007 19:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T@ VR6Turbo

Мнениеот vagman » Нед 03 яну 2016 12:28


Браво ! Колата ти върви радващо. Леко даже ти завиждам. Моите бегли впечатления от ЕМУ електрониката са, че въобще не е лоша. За съотношението цена (от местния дилър) и това, което предлага мисля, на пазара няма да намериш по-добро. Спирам до тук с хвалебствията обаче. Лично аз намирам някои неща направени по странен и по-неразбираем/неинтуитивен начин. Хелп файловете/описанията са недостатъчни и непълни. Аз не съм доволен и от съпорта във форума им, защото се оказа първо, че имаха някакъв проблем с Уиндоуса (отне 2-3 седмици), а после, че никой освен авторите не е наясно как да се свържат бобините на 8 цил двигател, а тях трябваше да ги чакам по 1-2 седмици да отговорят (а това еку се продава, като управляващо и 8 цил двг). Аз тогава вдигнах ръце и се отказах да помагам на приятеля с пускането на двигателя му. Да не споменавам, че пускането на двата "ваноса" да въртят двата всмукателни вала според карта бе възможно, чак след като лично поляците настроиха ЕМУ-то чрез онлайн връзка през интернет. Всичко това отнема доста време и някой и друг нерв.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 115 госта