Историята на един Голф1 VR6Turbo- HALDEX coming soon..
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T@ VR6Turbo
Сглобих едно кранче тунинг за 5лв. И да каже честно съм много доволен. Заковах буста на 0.5 с пик от 0,55. МИсля да е добре. Пробвах с перфЕксперта да замеря 400м. но имаше неравност по пътя и върнах гаста.
Ето кранчето.
[img]
[/img]
Малко е богата във буст, 11ки, но за сега е добре. Взе да почва да ми харесва надува на тоя 6-так и май ще разреждаме :)
Ето кранчето.
[img]
[/img]
Малко е богата във буст, 11ки, но за сега е добре. Взе да почва да ми харесва надува на тоя 6-так и май ще разреждаме :)
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T@ VR6Turbo
Още малко снимки.
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T@ VR6Turbo
Ето малко видео. Сеата е позасилен и той с мега, бертонето казват че е сток. Старта със сеата е от 2-ра летящ. Доволен съм на 0,5 сме сега...
-
- Мнения: 748
- Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 22:24
- Автомобил: Audi 80 B4
- Двигател: 1994 1z
- Местоположение: Стара Загора
Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T@ VR6Turbo
Малее как хубаво съска
- vucata
- Мнения: 3610
- Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
- Автомобил: Ford Mondeo MK2
- Двигател: 1.8TD 2000
- Местоположение: Bulgaria- Sofia
- Контакти:
Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T@ VR6Turbo
Пробва ли я да напълни километража
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T@ VR6Turbo
Опела е 2 турбо, а сеата 1.8т с по-голямо турбо на 1.3-4 бар. А за километража не знам... не ми работи, но си бие прекъсвача на 5-та
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T@ VR6Turbo
От доста време си карам на 0,7 и за сега няма ядове.. Много па здрав тоя ВР ... ПУПУПУ да не го урочасам :
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T@ VR6Turbo
Ето и едно видео... Гледайте до край стартовете са в двете посоки, на първия много върти и изпуснах 3-та..
-
- Мнения: 748
- Регистриран на: Пет 04 сеп 2009 22:24
- Автомобил: Audi 80 B4
- Двигател: 1994 1z
- Местоположение: Стара Загора
Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T@ VR6Turbo
Самолет Опонентите с какви мотори са?
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T@ VR6Turbo
корсата ц20хе саксото VTS-turbo на 0.5/0.6 мисля
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T@ VR6Turbo
Като да биеш вързано куче...
Дай с нещо по-равностойно
Дай с нещо по-равностойно
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T@ VR6Turbo
Няма друго. Пусках се с а8 4,2 бензин и много бой пак, с някакво а4 тди 2.5 300+ и то яде бой... Друг не иска да се пуска а и направени коли във видин няма.
Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T@ VR6Turbo
Браво ! Колата ти върви радващо. Леко даже ти завиждам. Моите бегли впечатления от ЕМУ електрониката са, че въобще не е лоша. За съотношението цена (от местния дилър) и това, което предлага мисля, на пазара няма да намериш по-добро. Спирам до тук с хвалебствията обаче. Лично аз намирам някои неща направени по странен и по-неразбираем/неинтуитивен начин. Хелп файловете/описанията са недостатъчни и непълни. Аз не съм доволен и от съпорта във форума им, защото се оказа първо, че имаха някакъв проблем с Уиндоуса (отне 2-3 седмици), а после, че никой освен авторите не е наясно как да се свържат бобините на 8 цил двигател, а тях трябваше да ги чакам по 1-2 седмици да отговорят (а това еку се продава, като управляващо и 8 цил двг). Аз тогава вдигнах ръце и се отказах да помагам на приятеля с пускането на двигателя му. Да не споменавам, че пускането на двата "ваноса" да въртят двата всмукателни вала според карта бе възможно, чак след като лично поляците настроиха ЕМУ-то чрез онлайн връзка през интернет. Всичко това отнема доста време и някой и друг нерв.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 115 госта