Имам няколко конкретни въпроса.
1. Къде да монтирам датчиците на мотора? Ще ги слагам на 8В мотор, с конзола за филтъра от 16В и там имам в момента 2 датчика.
Другото място, за което си мисля е отстрани на главата. Или пък и 2-да да ги сложа на конзолата за филтъра?
какво правя с кабелчето, което ще остане на инсталацията за стария датчик?
Къде да монтирам датчика за налягането и къде за температурата на маслото?
2. Как да вържа инсталацията? http://www.bgphoto.net/photos/5266/o632 ... 375000.jpg
Има 3 букси зад уредите. Две са с по 2 крачета и 3-тата е с 5.
Едната с 2 предполагам е за осветлението, другата за волтметъра и 3-тата за уредите за маслото.
Ето я тази с 5 крачета.
http://www.bgphoto.net/photos/5266/o632 ... 343750.jpg
Кажете как да вържа така уредите, че да минават през релето, което си е на инсталацията?
3. И кой кабел от контактния ключ да използвам за да се включват като запаля?
Връзване на VDO датчици от АУДИ
- ivkata
- Мнения: 1146
- Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Искър
Виж тази тема,може да ти е полезна! http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t= ... 0%F3%E4%E8
- Ivo_Dinkov
- Мнения: 1352
- Регистриран на: Вто 28 дек 2004 10:54
- Автомобил: Audi Quattro Turbo
- Двигател: BGB
- Местоположение: София/Плевен
- Контакти:
Oзначение || Цвят кабел || Предназначение
================================
BLU-WHT || синьо-бял || налягане масло- от датчика
GRN-BLK || зелено-черен || температура масло- от датчика
RED-BLU || червено-син || "+" за запалката
GRY-BRN || сиво-кафяв || подсветка само за заден пепелник
BLK-BLU || черно-син || "+" след контакт
BRN || кафяв || маса
GRY-BLU || сиво-син || "+" подсветка запалка/пепелник, от радиото
GRY-RED || сиво-червен || "+" от буустър- а, за подсветка
Тази букса, държана от красивата ми ръка я отрязахме, понеже другата част с пълен комплект пинчета е ненамираема. Купих си нормална мъжка и женска за 8 кабелни обувки и нещата заспаха.
================================
BLU-WHT || синьо-бял || налягане масло- от датчика
GRN-BLK || зелено-черен || температура масло- от датчика
RED-BLU || червено-син || "+" за запалката
GRY-BRN || сиво-кафяв || подсветка само за заден пепелник
BLK-BLU || черно-син || "+" след контакт
BRN || кафяв || маса
GRY-BLU || сиво-син || "+" подсветка запалка/пепелник, от радиото
GRY-RED || сиво-червен || "+" от буустър- а, за подсветка
Тази букса, държана от красивата ми ръка я отрязахме, понеже другата част с пълен комплект пинчета е ненамираема. Купих си нормална мъжка и женска за 8 кабелни обувки и нещата заспаха.
Страшно много ти благодаря!
Утре ще пробвам и ще пиша
а какво е GRY-RED || сиво-червен || "+" от буустър- а, за подсветка
и на мен понеже са за голф няма да ми трябва
RED-BLU || червено-син || "+" за запалката
GRY-BRN || сиво-кафяв || подсветка само за заден пепелник
така ли е?
кажете сега къде да монтирам датчиците
Утре ще пробвам и ще пиша
а какво е GRY-RED || сиво-червен || "+" от буустър- а, за подсветка
и на мен понеже са за голф няма да ми трябва
RED-BLU || червено-син || "+" за запалката
GRY-BRN || сиво-кафяв || подсветка само за заден пепелник
така ли е?
кажете сега къде да монтирам датчиците
- Ivo_Dinkov
- Мнения: 1352
- Регистриран на: Вто 28 дек 2004 10:54
- Автомобил: Audi Quattro Turbo
- Двигател: BGB
- Местоположение: София/Плевен
- Контакти:
Ами, в нещото, което прилича на реле, а в схемата го пишат като буустър (някакъв стабилизатор е по- скоро) влиза един '+', а излиза друг.
Ваското1 ми ги връзва, и дококото си спомням, може спокойно и без този буустър да се вържат (но нека се произнесе като по- компетентен той )
За задния пепелник и подсветката му няма да ти трябват, да
Тук са всички снимки от монтажа, а по- долу съм снимал как сложих на 1,8 РМ мотор (означение за 1,8 моно при Ауди) датчиците:
Ваското1 ми ги връзва, и дококото си спомням, може спокойно и без този буустър да се вържат (но нека се произнесе като по- компетентен той )
За задния пепелник и подсветката му няма да ти трябват, да
Тук са всички снимки от монтажа, а по- долу съм снимал как сложих на 1,8 РМ мотор (означение за 1,8 моно при Ауди) датчиците:
Кажете сега как да монтирам самите уредчета на таблото?
Планката за закрепване я направих точно с размерите на касетофона...
Обаче ми се иска отзад са сложа тази металната конструкцийка на която се стягат датчиците. Тя пък не влиза в отвора...
А и дори така да го направя как ще сложа винта на скарата с копчетата точно над радиото?
Някой ако има някаква готова пластмаска като за там да свирка.
Планката за закрепване я направих точно с размерите на касетофона...
Обаче ми се иска отзад са сложа тази металната конструкцийка на която се стягат датчиците. Тя пък не влиза в отвора...
А и дори така да го направя как ще сложа винта на скарата с копчетата точно над радиото?
Някой ако има някаква готова пластмаска като за там да свирка.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 82 госта