Връзване на VDO датчици от АУДИ

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
lino_
Мнения: 109
Регистриран на: Чет 15 мар 2007 19:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Връзване на VDO датчици от АУДИ

Мнениеот lino_ » Пон 02 юни 2008 20:58


Имам няколко конкретни въпроса.
1. Къде да монтирам датчиците на мотора? Ще ги слагам на 8В мотор, с конзола за филтъра от 16В и там имам в момента 2 датчика.
Другото място, за което си мисля е отстрани на главата. Или пък и 2-да да ги сложа на конзолата за филтъра?
какво правя с кабелчето, което ще остане на инсталацията за стария датчик?
Къде да монтирам датчика за налягането и къде за температурата на маслото?

2. Как да вържа инсталацията? http://www.bgphoto.net/photos/5266/o632 ... 375000.jpg
Има 3 букси зад уредите. Две са с по 2 крачета и 3-тата е с 5.

Едната с 2 предполагам е за осветлението, другата за волтметъра и 3-тата за уредите за маслото.
Ето я тази с 5 крачета.
http://www.bgphoto.net/photos/5266/o632 ... 343750.jpg
Кажете как да вържа така уредите, че да минават през релето, което си е на инсталацията?

3. И кой кабел от контактния ключ да използвам за да се включват като запаля?




Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Мнениеот ivkata » Пон 02 юни 2008 21:24


Виж тази тема,може да ти е полезна! :wink: http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t= ... 0%F3%E4%E8


Потребителски аватар
Ivo_Dinkov
Мнения: 1352
Регистриран на: Вто 28 дек 2004 10:54
Автомобил: Audi Quattro Turbo
Двигател: BGB
Местоположение: София/Плевен
Контакти:

Мнениеот Ivo_Dinkov » Пон 02 юни 2008 22:25


Oзначение || Цвят кабел || Предназначение
================================
BLU-WHT || синьо-бял || налягане масло- от датчика
GRN-BLK || зелено-черен || температура масло- от датчика
RED-BLU || червено-син || "+" за запалката
GRY-BRN || сиво-кафяв || подсветка само за заден пепелник
BLK-BLU || черно-син || "+" след контакт
BRN || кафяв || маса
GRY-BLU || сиво-син || "+" подсветка запалка/пепелник, от радиото
GRY-RED || сиво-червен || "+" от буустър- а, за подсветка

Тази букса, държана от красивата ми ръка :lol: я отрязахме, понеже другата част с пълен комплект пинчета е ненамираема. Купих си нормална мъжка и женска за 8 кабелни обувки и нещата заспаха.


Потребителски аватар
lino_
Мнения: 109
Регистриран на: Чет 15 мар 2007 19:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lino_ » Вто 03 юни 2008 0:02


Страшно много ти благодаря!
Утре ще пробвам и ще пиша :wink:
а какво е GRY-RED || сиво-червен || "+" от буустър- а, за подсветка

и на мен понеже са за голф няма да ми трябва
RED-BLU || червено-син || "+" за запалката
GRY-BRN || сиво-кафяв || подсветка само за заден пепелник

така ли е?

кажете сега къде да монтирам датчиците :dontknow:


Потребителски аватар
h4p
Мнения: 127
Регистриран на: Съб 22 сеп 2007 23:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот h4p » Вто 03 юни 2008 17:14


да кажете и 2-та датчика ли на конзолката над филтъра :roll:


Потребителски аватар
Ivo_Dinkov
Мнения: 1352
Регистриран на: Вто 28 дек 2004 10:54
Автомобил: Audi Quattro Turbo
Двигател: BGB
Местоположение: София/Плевен
Контакти:

Мнениеот Ivo_Dinkov » Вто 03 юни 2008 19:39


Ами, в нещото, което прилича на реле, а в схемата го пишат като буустър (някакъв стабилизатор е по- скоро) влиза един '+', а излиза друг.
Ваското1 ми ги връзва, и дококото си спомням, може спокойно и без този буустър да се вържат (но нека се произнесе като по- компетентен той ;))
За задния пепелник и подсветката му няма да ти трябват, да :)
Тук са всички снимки от монтажа, а по- долу съм снимал как сложих на 1,8 РМ мотор (означение за 1,8 моно при Ауди) датчиците:

Изображение


Потребителски аватар
lino_
Мнения: 109
Регистриран на: Чет 15 мар 2007 19:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lino_ » Сря 04 юни 2008 18:06


Кажете сега как да монтирам самите уредчета на таблото?
Планката за закрепване я направих точно с размерите на касетофона...
Обаче ми се иска отзад са сложа тази металната конструкцийка на която се стягат датчиците. Тя пък не влиза в отвора...
А и дори така да го направя как ще сложа винта на скарата с копчетата точно над радиото?
Някой ако има някаква готова пластмаска като за там да свирка.


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Сря 04 юни 2008 20:35


Пластмаса имам като тая дето аз си правих мойте уреди на нея. Ще ти подаря едно парче да си се мъчиш сам не е трудно :lol:


Потребителски аватар
kabelista
Мнения: 172
Регистриран на: Сря 20 сеп 2006 13:48
Автомобил: Skoda Octavia RS
Двигател: AUQ
Местоположение: София

Мнениеот kabelista » Съб 14 юни 2008 10:39


Ще въскреся малко темата :lol: . Да ви се намират снимки как са слогени уредите в МК3 ? Върти ми се идеята да ги сложа на местото на пепелника и запалката, само буксата за диагностика триаа да се премести :roll: . Долу в барчето е малко тесничко :? . Чакам идеи



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 82 госта