Здравейте на всички колеги четящи тази тема !
Тъй като във форума няма тема описваща инсталирането на бууст метър на двигател 1,8Т,
реших да опиша и покажа днешната интервенция по моята кола или с други думи казано,
монтирането на Boost Gauge на фирмата New South Performance + конзола за поставяне на волана.
По инсталацията работим аз hosetovw и брат ми Glove, благодарение на който се сдобих и с този страхотен кит !!!
Снимките са правени с gsm (за това са и с лошо качество Sorry), като поствам и снимки от сайтове,
от които съм черпил информация за инсталирането. Дано да ви е полезно
1. Това са компонентите за монтаж на кита и бууст метъра (дори идва и с лепенка )
2. Налягането взехме от маркуча на регулатора на горивото /Fuel Pressure Regulator/ :
3. Поставяме тройника и прекарваме маркуча покрай двигателя и под дебитомера:
4. Прекарахме маркуча в купето покрай единия от основните снопове с кабели в дясно от серовото управление.
До кабелите има малка гумена "цицка", която пробихме с отверка или шило. Трябва да се натисне добре,
за да пробие изолацията на купето от вътрешната страна:
5. Разглобихме корите от таблото под волана и капака на прадпазителите, за да имаме достъп до firewall-а:
Ето как влиза маркуча в купето:
и го прекарахме покрай кабелите и бушоните в таблото:
6. За да захраним уреда извадихме ключа за управление на фаровете. Той се вади като в изключено
положение на ключа го натиснете на вътре и го завъртите на положение за включване на габаритите.
По този начин се освобождава ключа и можете да го издърпате много лесно от таблото.
7. Захранването го свързваме към кабелите за габарита:
8. Маркуча и захранващите кабели на уреда ги събрахме на сноп с изулирбанд и минават от лявата
страна на кожата на чупещия волан:
9. Крайния резултат е наистина ФАНТАСТИЧЕН
Надявам се написаното по-горе да е от полза за всички, които имат нужда, защото ...
, DAS GILDE
Как да монтираме Boost Gauge на 1,8Т /NewSouth Performance/
- hosetovw
- Мнения: 801
- Регистриран на: Пет 28 апр 2006 10:20
- Автомобил: VW MK5 GTI DSG
- Двигател: 2.0 TFSI BWA
- Местоположение: Бургас / Варна
- Контакти:
Как да монтираме Boost Gauge на 1,8Т /NewSouth Performance/
Последна промяна от hosetovw на Нед 16 яну 2011 17:17, променено общо 1 път.
- bodil4o
- Мнения: 434
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 13:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
Re: Как да монтираме Boost Gauge на 1,8Т /NewSouth Performance/
Колега много добре се е получило ,но не трябва ли ,когато колата е угасена стрелката на бууст метъра да показва 0 ?
- hosetovw
- Мнения: 801
- Регистриран на: Пет 28 апр 2006 10:20
- Автомобил: VW MK5 GTI DSG
- Двигател: 2.0 TFSI BWA
- Местоположение: Бургас / Варна
- Контакти:
Re: Как да монтираме Boost Gauge на 1,8Т /NewSouth Performance/
Да трябва, но ако погледнеш на снимката на бууст метъра преди да го монтирам и там е с една десета отклонение под нулата. Отзад е много добре капсулован и не ми се отваря. Първо ще се поровя в нета да видя имали възможност за регулиране, а до тогава това отклонение въобще не ме притеснява.
При пълно натоварване на двигателя уреда показва холд на 0,6 bar / 6 psi, което мисля, че е нормалното налягане на този днигател в стоковото си състояние.
При пълно натоварване на двигателя уреда показва холд на 0,6 bar / 6 psi, което мисля, че е нормалното налягане на този днигател в стоковото си състояние.
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12508
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Как да монтираме Boost Gauge на 1,8Т /NewSouth Performance/
0 е точно 100 килопаскала или 1000мбар. Атмосферното налягане се променя в зависимост от времето (тоест времето от атмосферното налягане.. абе не съм метеоролог деа..) В момента (casio pro-trek) тук при мен е 980мбар). Особено за механичен уред е нормално.
- hosetovw
- Мнения: 801
- Регистриран на: Пет 28 апр 2006 10:20
- Автомобил: VW MK5 GTI DSG
- Двигател: 2.0 TFSI BWA
- Местоположение: Бургас / Варна
- Контакти:
Re: Как да монтираме Boost Gauge на 1,8Т /NewSouth Performance/
Е аз сега съм във Варна, в понеделник ще съм в Бургас. Незнам как ще се отрази на уреда атмосферното налягане (би трябвало да е същото), но ето два начина за регулиране на този уред. Първия е според мен правилния, а втория е нещо ... , защото на уреда няма такъв отвор, но всеки си знае.
1. http://www.golfmkv.com/forums/showthread.php?t=47467
2. http://www.youtube.com/watch?v=w7NJ7eOp5zQ
1. http://www.golfmkv.com/forums/showthread.php?t=47467
2. http://www.youtube.com/watch?v=w7NJ7eOp5zQ
Re: Как да монтираме Boost Gauge на 1,8Т /NewSouth Performance/
Колега, поздрави!
Трябва да имаме повече такива теми във форума
Трябва да имаме повече такива теми във форума
- hosetovw
- Мнения: 801
- Регистриран на: Пет 28 апр 2006 10:20
- Автомобил: VW MK5 GTI DSG
- Двигател: 2.0 TFSI BWA
- Местоположение: Бургас / Варна
- Контакти:
Re: Как да монтираме Boost Gauge на 1,8Т /NewSouth Performance/
За това сме тука, да си помагаме
- Li4o
- Аватар:
- Мнения: 2800
- Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
Re: Как да монтираме Boost Gauge на 1,8Т /NewSouth Performance/
sk. написа:Колега, поздрави!
Трябва да имаме повече такива теми във форума
Поздравления и от мен към колегата, наистина е добре да има повече подобни теми в раздела
- hosetovw
- Мнения: 801
- Регистриран на: Пет 28 апр 2006 10:20
- Автомобил: VW MK5 GTI DSG
- Двигател: 2.0 TFSI BWA
- Местоположение: Бургас / Варна
- Контакти:
Re: Как да монтираме Boost Gauge на 1,8Т /NewSouth Performance/
hosetovw написа:Е аз сега съм във Варна, в понеделник ще съм в Бургас. Незнам как ще се отрази на уреда атмосферното налягане (би трябвало да е същото), но ето два начина за регулиране на този уред. Първия е според мен правилния, а втория е нещо ... , защото на уреда няма такъв отвор, но всеки си знае.
1. http://www.golfmkv.com/forums/showthread.php?t=47467
2. http://www.youtube.com/watch?v=w7NJ7eOp5zQ
Нещо прибързах със заключенията тука ...
След като свалих уреда и се загледах в капсулованата гайка за вход на налягането, си казах, там където производителя е сложил маркер за настройка, значи НЕ ПИПАЙ !!!
Реших да проверя по втория вариант какво може да се направи и що да видя, под лепенката си стои и отвора като на клипчето. Лек "респект" на металната пластинка и резултата вече е перфектен !!!
Уреда няма отклонения и стрелката си е там където трябва
Последна промяна от hosetovw на Нед 16 яну 2011 17:10, променено общо 1 път.
- VW-fenka
- Мнения: 3007
- Регистриран на: Съб 31 мар 2007 20:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: London
- Контакти:
Re: Как да монтираме Boost Gauge на 1,8Т /NewSouth Performance/
Да, стрелката си е на нулата
Красота
Красота
- skotis
- Мнения: 1974
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:10
- Автомобил: VW Golf IV 1.8T GTI
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Как да монтираме Boost Gauge на 1,8Т /NewSouth Performance/
Много много добре е станало колега. Радвам се че слагаме качествени неща по колите си, тук във форума
Само да уточня - казваш че ти дава 6 psi? Taка ли, защото ако е така наистина то това са 0.4 Bar.
А какъв вакуум ти дава за да сравниме, че и аз имам уредче (е не е толкова готино като твоето, ама върши работа )
Само да уточня - казваш че ти дава 6 psi? Taка ли, защото ако е така наистина то това са 0.4 Bar.
А какъв вакуум ти дава за да сравниме, че и аз имам уредче (е не е толкова готино като твоето, ама върши работа )
- bbboiko2004
- Мнения: 4190
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
Re: Как да монтираме Boost Gauge на 1,8Т /NewSouth Performance/
1 psi = 0.06895 bar
или както каза колегата 6 psi~ 0.4 bar-a
или както каза колегата 6 psi~ 0.4 bar-a
- hosetovw
- Мнения: 801
- Регистриран на: Пет 28 апр 2006 10:20
- Автомобил: VW MK5 GTI DSG
- Двигател: 2.0 TFSI BWA
- Местоположение: Бургас / Варна
- Контакти:
Re: Как да монтираме Boost Gauge на 1,8Т /NewSouth Performance/
След регулирането на уреда, вече ми дава 7 psi = 0,48 bar-а, което май е малко ???
Хайде някай да каже колко трябва да е налягането на стоков 1,8Т (AGU на 10 годинки)
Иначе като запаля колата на празен ход, застава на 20 inHq (на една от снимките се вижда преди да съм го ретулирал), а когато съм на скорост без газ пада до 24, 25 inHq максимум. Това ок ли е ???
Хайде някай да каже колко трябва да е налягането на стоков 1,8Т (AGU на 10 годинки)
Иначе като запаля колата на празен ход, застава на 20 inHq (на една от снимките се вижда преди да съм го ретулирал), а когато съм на скорост без газ пада до 24, 25 inHq максимум. Това ок ли е ???
Последна промяна от hosetovw на Пон 22 ное 2010 23:51, променено общо 1 път.
Re: Как да монтираме Boost Gauge на 1,8Т /NewSouth Performance/
Стоковото налягане мисля, че е 0.6бара.
При мен, също като запаля, стрелкта се вдига но съвсем леко, до към 0,1-0,2бара.. (незнам колко ПСИ се води)
Като караш на скорост, без газ е нормално налягането да пада, при нормална скорост -0,5бара, а при по висока ми е слизало до към -0,7 -0,8бара.
Моят бууст метър, разбира се е китайски и не претендирам за точноста му.
При мен, също като запаля, стрелкта се вдига но съвсем леко, до към 0,1-0,2бара.. (незнам колко ПСИ се води)
Като караш на скорост, без газ е нормално налягането да пада, при нормална скорост -0,5бара, а при по висока ми е слизало до към -0,7 -0,8бара.
Моят бууст метър, разбира се е китайски и не претендирам за точноста му.
- skotis
- Мнения: 1974
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:10
- Автомобил: VW Golf IV 1.8T GTI
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Как да монтираме Boost Gauge на 1,8Т /NewSouth Performance/
Да и моя е китайски (но съм доволен за сега от него) Иначе колата с фабричните настройки даваше точно 0.5бар, вакуума е -0.6 на място, пада до -0.8 надолнище без газ. Както при колегата, над мен - явно е нормално. 0.6 може би е пиково налягане при определени ситуации
-20 inHg при 0 градуса са -0.6772 бар, което значи че е нормално и всичко е наред
-24 inHg e -0.8 bar.
http://www.sensorsone.co.uk/pressure-un ... fth2o.html inHg to Bar
http://www.centauro-owners.com/articles/psibar.html Bar to Psi
-20 inHg при 0 градуса са -0.6772 бар, което значи че е нормално и всичко е наред
-24 inHg e -0.8 bar.
http://www.sensorsone.co.uk/pressure-un ... fth2o.html inHg to Bar
http://www.centauro-owners.com/articles/psibar.html Bar to Psi
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта