http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... 19500&rd=1
какво мислите за това ,заслужава ли си ?!
не че сам се запалил толкова много , но ми стана интересно ?!
ефекта какъв ще е
Чип тунинг MK2 8V GTI DIGIFANT - ebay ?
- KILLER GTI
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Според мен само от ЧИП фаида няма никаква.Колата става много богата а не върви повече.Съответно горивната камера 6те трябва да зе згъсти.Оригинално дюзите ти отварят на 3 мили-секунди, а с този Е-пром щте отварят на 3.2 мили-сек. и обороти те щте стигат до 7000рпм това е за група 'N' чипове
по голям ефект 6те има само от един регулатор за налягането на бензина.
по голям ефект 6те има само от един регулатор за налягането на бензина.
- KILLER GTI
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- KILLER GTI
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
- Мнения: 2189
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София, Лондон
- Контакти:
Аз пък за да ви светна как да треснете два заека с един куршум....
Щом мислите че ефекта от полираната тръба е никакъв ми отговорете на въпроса: защо тогава хората предлагат услуги за полиране на глави на двигателя?
Не, не се отклонявам от темата.... оригиналната тръба е гофрирана пластмаса, ако сте си чели уроците по физика, при поток на въздух през такава тръба, гънките по тръбата отблъскват потока на въздуха и го концентрират в центъра на тръбата. Та ако имаш 70мм гофрирана тръба то е много вероятно че въздуха се движи като през 45мм права тръба...
Като се полира тръбата и се ликвидират гънките, точно тези дето се виждат на снимката дето IZZO е дал, потока на въздух се увеличава, следователно ECU-то смята гориво за повече О2 и подава повечко на дюзите, от което следва по яка смес и колата върви повече...... Drive
Щом мислите че ефекта от полираната тръба е никакъв ми отговорете на въпроса: защо тогава хората предлагат услуги за полиране на глави на двигателя?
Не, не се отклонявам от темата.... оригиналната тръба е гофрирана пластмаса, ако сте си чели уроците по физика, при поток на въздух през такава тръба, гънките по тръбата отблъскват потока на въздуха и го концентрират в центъра на тръбата. Та ако имаш 70мм гофрирана тръба то е много вероятно че въздуха се движи като през 45мм права тръба...
Като се полира тръбата и се ликвидират гънките, точно тези дето се виждат на снимката дето IZZO е дал, потока на въздух се увеличава, следователно ECU-то смята гориво за повече О2 и подава повечко на дюзите, от което следва по яка смес и колата върви повече...... Drive
- izzo
- Мнения: 1224
- Регистриран на: Съб 19 юни 2004 7:06
- Автомобил: 96 Puntamera
- Двигател: diesel
- Местоположение: Kвартала на обречените
- Контакти:
WOW! That was some explanation
НЕ съм и се замислял за гънките и правотата.
Взех пластмасовата тръба щото по лесно се напасва
на мястото на старата кутия за филтъра, и щото по евтина.
НО защо пък тогава VW ще произведат другата тръба-
дето излиза от кутията за филтъра и влиза в манифолда
на главата СЪС ГЪНКИ??????~~!!
НЕ съм и се замислял за гънките и правотата.
Взех пластмасовата тръба щото по лесно се напасва
на мястото на старата кутия за филтъра, и щото по евтина.
НО защо пък тогава VW ще произведат другата тръба-
дето излиза от кутията за филтъра и влиза в манифолда
на главата СЪС ГЪНКИ??????~~!!
- KILLER GTI
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
prj57 написа:Аз пък за да ви светна как да треснете два заека с един куршум....
Щом мислите че ефекта от полираната тръба е никакъв ми отговорете на въпроса: защо тогава хората предлагат услуги за полиране на глави на двигателя?
Не, не се отклонявам от темата.... оригиналната тръба е гофрирана пластмаса, ако сте си чели уроците по физика, при поток на въздух през такава тръба, гънките по тръбата отблъскват потока на въздуха и го концентрират в центъра на тръбата. Та ако имаш 70мм гофрирана тръба то е много вероятно че въздуха се движи като през 45мм права тръба...
Като се полира тръбата и се ликвидират гънките, точно тези дето се виждат на снимката дето IZZO е дал, потока на въздух се увеличава, следователно ECU-то смята гориво за повече О2 и подава повечко на дюзите, от което следва по яка смес и колата върви повече...... Drive
колега виждам че ги чаткаш нещата , я микажи кво става като въздуха доиде в повече и ЕКУ-то не може да осигори достатъчно гориво???
Аз от мои личен опит мога да кажа че ефекта е никакъв от траба която е полирана и оригиналният маркуч, или някакъв друг . Иначе стои по-красиво с трабъ.
Това ще има ефект при други двигатели но те не са по темата
-
- Мнения: 2189
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София, Лондон
- Контакти:
IZZO, на завода им е по евтино да произвеждат такива тръби, щото маериала е по евтин, не се изисква допълнителна обработка И се придържат към регулации на шума от двигателя....щото тази конфигурация вади доста по "нервен" шум от двигателя.....
KILLER GTI, ако мислиш че ефекта е никакъв качи колата на dyno със тръбата и после без тръбата...... резултатите ще бъдат различни!
За да му дойде много на двигателя трябва да влеза АДСКИ МНОГО въздух така че дюзите да не могат да вкарат толкова гориво. Тва е доста често срещано при двигателите с нагнетен въздух (forced induction; turbo + supercharger) решението е регулатор за високо налягане на гориво, дюзи с по голям дебит и ЕВЕНТУАЛНО по яка горивна помпа. Това се получава когато искаш да вдигаш мощността на двигателя, но в един момент не можеш да вкараш достатъчно смес бързо в горивните камери...
Давам ти пример, моя Голф е 1.8 моноинжекцион 90 коня.... сложил съм система за увеличаване силата на искрата + спортен филтър Ractive със 77мм отвор който после преминава през преходник и става с по малък диаметър. В този случай имаш увеличаване скороста на потока на въздух заради по тесния отвор на тръбата(пак физика ), лошото при мен е че бензин се налива с "кофата" през една дюза и нямам дебитомер който да мери колко въздух влиза в системата за да регулира подаването на гориво. Така че ако аз успея да вкарам много въздух двигателя ще го задавя.... даже май вече съм успял да го направя, но на високи обороти се държи по добре от преди. При пълния инжекцион това е много по малко вероятно да се случи по обясними причини....
KILLER GTI, ако мислиш че ефекта е никакъв качи колата на dyno със тръбата и после без тръбата...... резултатите ще бъдат различни!
За да му дойде много на двигателя трябва да влеза АДСКИ МНОГО въздух така че дюзите да не могат да вкарат толкова гориво. Тва е доста често срещано при двигателите с нагнетен въздух (forced induction; turbo + supercharger) решението е регулатор за високо налягане на гориво, дюзи с по голям дебит и ЕВЕНТУАЛНО по яка горивна помпа. Това се получава когато искаш да вдигаш мощността на двигателя, но в един момент не можеш да вкараш достатъчно смес бързо в горивните камери...
Давам ти пример, моя Голф е 1.8 моноинжекцион 90 коня.... сложил съм система за увеличаване силата на искрата + спортен филтър Ractive със 77мм отвор който после преминава през преходник и става с по малък диаметър. В този случай имаш увеличаване скороста на потока на въздух заради по тесния отвор на тръбата(пак физика ), лошото при мен е че бензин се налива с "кофата" през една дюза и нямам дебитомер който да мери колко въздух влиза в системата за да регулира подаването на гориво. Така че ако аз успея да вкарам много въздух двигателя ще го задавя.... даже май вече съм успял да го направя, но на високи обороти се държи по добре от преди. При пълния инжекцион това е много по малко вероятно да се случи по обясними причини....
- KILLER GTI
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
- Мнения: 2189
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София, Лондон
- Контакти:
Значи колата няма дебитомер, но има автоматичен смукач, като и подам ряз на ниски обороти има едно лека заглъхване и после се изфорсира... като се задържи педала тва изчезва и започва да върви все едно влиза малко повечко бензин, но всичко е относително....за това трябва да се изчисли иначе се отива в негативната страна, правиш повече лошо отколкото добро
- KILLER GTI
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Всички голфове страдат от този лаг на ниски обороти , на колко градуса ти е зацепено делкото ако е на по-малко от 6 градуса ще имаш голям лаг , а ако ти е пове4е от 8 6те тропа авнса при ниски обороти на висока предавка.
При мен го имаше сущо този лаг от 850 до 1500-600 оборота но всичко се оправи когато смених регулатора за налягането на горивото.
При мен това не зависи от предварението защото АБФ мотора има система СИ или с ддве думи сам променя ъгъла на запалване спрямо оборотите.
При мен го имаше сущо този лаг от 850 до 1500-600 оборота но всичко се оправи когато смених регулатора за налягането на горивото.
При мен това не зависи от предварението защото АБФ мотора има система СИ или с ддве думи сам променя ъгъла на запалване спрямо оборотите.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта