Чип тунинг MK2 8V GTI DIGIFANT - ebay ?

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
gti_power
Мнения: 429
Регистриран на: Нед 04 юли 2004 18:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: сф.

Чип тунинг MK2 8V GTI DIGIFANT - ebay ?

Мнениеот gti_power » Вто 30 ное 2004 18:41


http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... 19500&rd=1


какво мислите за това ,заслужава ли си ?!

не че сам се запалил толкова много , но ми стана интересно ?!

ефекта какъв ще е :)
:twisted:




Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Вто 30 ное 2004 22:36


Според мен само от ЧИП фаида няма никаква.Колата става много богата а не върви повече.Съответно горивната камера 6те трябва да зе згъсти.Оригинално дюзите ти отварят на 3 мили-секунди, а с този Е-пром щте отварят на 3.2 мили-сек. и обороти те щте стигат до 7000рпм това е за група 'N' чипове
по голям ефект 6те има само от един регулатор за налягането на бензина.


Потребителски аватар
gti_power
Мнения: 429
Регистриран на: Нед 04 юли 2004 18:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: сф.

Мнениеот gti_power » Сря 01 дек 2004 1:05


мерси ;-)


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Сря 01 дек 2004 19:00


чипа ще си заслужава ако сложиш спортен филтър с полирана тръба, кабели за свещи + свещи, спортен вал+ развивна ролка и накрая за да ги синхронизираш и да извлечеш максималното от тях си сложи новия чип.... иначе автогол.... :lol:


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Сря 01 дек 2004 23:33


има нещо вярно от товя което казва prj57 , но това не е всичко ема още куп неща да се правят , ако се сменят тези работи. например като Порт на главата иначе 6те стасе една боза.


Потребителски аватар
izzo
Мнения: 1224
Регистриран на: Съб 19 юни 2004 7:06
Автомобил: 96 Puntamera
Двигател: diesel
Местоположение: Kвартала на обречените
Контакти:

Мнениеот izzo » Съб 08 яну 2005 15:19


prj57 написа:чипа ще си заслужава ако сложиш спортен филтър с полирана тръба, кабели за свещи + свещи, спортен вал+ развивна ролка и накрая за да ги синхронизираш и да извлечеш максималното от тях си сложи новия чип.... иначе автогол.... :lol:


Защo трябва тръбата да е полирана!??!?!
Изображение


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Съб 08 яну 2005 17:49


не е задулжително да е полирана но е за предпочитане , по добре стои , но ефекта е 0


Потребителски аватар
izzo
Мнения: 1224
Регистриран на: Съб 19 юни 2004 7:06
Автомобил: 96 Puntamera
Двигател: diesel
Местоположение: Kвартала на обречените
Контакти:

Мнениеот izzo » Съб 08 яну 2005 18:20


KILLER GTI написа:не е задулжително да е полирана но е за предпочитане , по добре стои , но ефекта е 0


Exactly :)


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Съб 08 яну 2005 18:42


Аз пък за да ви светна как да треснете два заека с един куршум....

Щом мислите че ефекта от полираната тръба е никакъв ми отговорете на въпроса: защо тогава хората предлагат услуги за полиране на глави на двигателя?

Не, не се отклонявам от темата.... оригиналната тръба е гофрирана пластмаса, ако сте си чели уроците по физика, при поток на въздух през такава тръба, гънките по тръбата отблъскват потока на въздуха и го концентрират в центъра на тръбата. Та ако имаш 70мм гофрирана тръба то е много вероятно че въздуха се движи като през 45мм права тръба...

Като се полира тръбата и се ликвидират гънките, точно тези дето се виждат на снимката дето IZZO е дал, потока на въздух се увеличава, следователно ECU-то смята гориво за повече О2 и подава повечко на дюзите, от което следва по яка смес и колата върви повече...... Drive


Потребителски аватар
izzo
Мнения: 1224
Регистриран на: Съб 19 юни 2004 7:06
Автомобил: 96 Puntamera
Двигател: diesel
Местоположение: Kвартала на обречените
Контакти:

Мнениеот izzo » Съб 08 яну 2005 18:48


WOW! That was some explanation :)
НЕ съм и се замислял за гънките и правотата.
Взех пластмасовата тръба щото по лесно се напасва
на мястото на старата кутия за филтъра, и щото по евтина.
НО защо пък тогава VW ще произведат другата тръба-
дето излиза от кутията за филтъра и влиза в манифолда
на главата СЪС ГЪНКИ??????~~!!


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Нед 09 яну 2005 1:28


prj57 написа:Аз пък за да ви светна как да треснете два заека с един куршум....

Щом мислите че ефекта от полираната тръба е никакъв ми отговорете на въпроса: защо тогава хората предлагат услуги за полиране на глави на двигателя?

Не, не се отклонявам от темата.... оригиналната тръба е гофрирана пластмаса, ако сте си чели уроците по физика, при поток на въздух през такава тръба, гънките по тръбата отблъскват потока на въздуха и го концентрират в центъра на тръбата. Та ако имаш 70мм гофрирана тръба то е много вероятно че въздуха се движи като през 45мм права тръба...

Като се полира тръбата и се ликвидират гънките, точно тези дето се виждат на снимката дето IZZO е дал, потока на въздух се увеличава, следователно ECU-то смята гориво за повече О2 и подава повечко на дюзите, от което следва по яка смес и колата върви повече...... Drive

колега виждам че ги чаткаш нещата , я микажи кво става като въздуха доиде в повече и ЕКУ-то не може да осигори достатъчно гориво???
Аз от мои личен опит мога да кажа че ефекта е никакъв от траба която е полирана и оригиналният маркуч, или някакъв друг . Иначе стои по-красиво :D с трабъ.
Това ще има ефект при други двигатели но те не са по темата


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Пон 10 яну 2005 17:47


IZZO, на завода им е по евтино да произвеждат такива тръби, щото маериала е по евтин, не се изисква допълнителна обработка И се придържат към регулации на шума от двигателя....щото тази конфигурация вади доста по "нервен" шум от двигателя..... 8)

KILLER GTI, ако мислиш че ефекта е никакъв качи колата на dyno със тръбата и после без тръбата...... резултатите ще бъдат различни!
За да му дойде много на двигателя трябва да влеза АДСКИ МНОГО въздух така че дюзите да не могат да вкарат толкова гориво. Тва е доста често срещано при двигателите с нагнетен въздух (forced induction; turbo + supercharger) решението е регулатор за високо налягане на гориво, дюзи с по голям дебит и ЕВЕНТУАЛНО по яка горивна помпа. Това се получава когато искаш да вдигаш мощността на двигателя, но в един момент не можеш да вкараш достатъчно смес бързо в горивните камери...

Давам ти пример, моя Голф е 1.8 моноинжекцион 90 коня.... сложил съм система за увеличаване силата на искрата + спортен филтър Ractive със 77мм отвор който после преминава през преходник и става с по малък диаметър. В този случай имаш увеличаване скороста на потока на въздух заради по тесния отвор на тръбата(пак физика :roll: ), лошото при мен е че бензин се налива с "кофата" през една дюза и нямам дебитомер който да мери колко въздух влиза в системата за да регулира подаването на гориво. Така че ако аз успея да вкарам много въздух двигателя ще го задавя.... даже май вече съм успял да го направя, но на високи обороти се държи по добре от преди. При пълния инжекцион това е много по малко вероятно да се случи по обясними причини.... :lol:


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Пон 10 яну 2005 23:57


Според мен на високи обороти започва да тъпче когато е повече въздуха защото сместа става обеднява и колата не ускорява добре.


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Вто 11 яну 2005 16:47


Значи колата няма дебитомер, но има автоматичен смукач, като и подам ряз на ниски обороти има едно лека заглъхване и после се изфорсира... като се задържи педала тва изчезва и започва да върви все едно влиза малко повечко бензин, но всичко е относително....за това трябва да се изчисли иначе се отива в негативната страна, правиш повече лошо отколкото добро :wink:


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Вто 11 яну 2005 23:00


Всички голфове страдат от този лаг на ниски обороти , на колко градуса ти е зацепено делкото ако е на по-малко от 6 градуса ще имаш голям лаг , а ако ти е пове4е от 8 6те тропа авнса при ниски обороти на висока предавка.
При мен го имаше сущо този лаг от 850 до 1500-600 оборота но всичко се оправи когато смених регулатора за налягането на горивото.
При мен това не зависи от предварението защото АБФ мотора има система СИ или с ддве думи сам променя ъгъла на запалване спрямо оборотите.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта