Jack Krauser написа:С развиване и завиване на буталото се регулира колко да държи ръчната. Не трябва обаче да се развива прекалено, защото тогава накладките ще трият постоянно в дисковете и при отпуснат лост на ръчната.
Според мен, буталото си се напасва според дебелината на накладките. Все още моите имат повече от 6-7 мм феродо, равномерно от двете страни и на двата апарата.
Ръчната се регулира от лоста - при износени накладки края на жилата при лоста получават хлабина, предполагам, колкото дебелината на накладките (феродото). За правилно регулирана ръчна, го дават хлабината на планката с пружината да е около 1.5 мм. При износени накладки, тази хлабина се увеличава и се обира от натягане на жилата при лоста.
Самият пин/ос на ръчната и съответно топчето, което натиска буталото, трябва да е в точно положение.
Вчера си поиграх с пружината - закачих я отвън на планката, близо до жилото и от лявата страна вече не закача пъпката на края на жилото в апарата. Освобождава се почти напълно, съвсем леко задържа.
Обаче от дясно все още не стига силата на пружината и задържа повече.
На 3 зъба хващат и задържат много добре, като двигателя почти ще угасне при тръгване без гас на първа, а с подаване на гас отзад кляка.