В крайна сметка искам да попитам, как мога да преправя спирачната система на моя голф 4 (1,8 125к.с.). Имам голям проект за него, вече е на спортно окачване и в момента се турбинира, но така и не намерих конкретно обяснение как мога да сложа например брембо системата или нещо друго което да придаде спортен вид на колата.
Искам да постигна подобен ефект! :)
Всичко за спирачките при VW
- bbboiko2004
- Мнения: 4189
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
Re: Всичко за спирачките при VW
Прочети назад темата, ще видиш, кои са най-големите дискове монтирани на VAG автомобили и ще търсиш такива на части. Почваш от 1 ва страница.
-
- Мнения: 2102
- Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AVF
- Местоположение: София
Re: Всичко за спирачките при VW
w_smith написа:Има даже и голф 7 с ФС3 ако не се лъжа (поне има Октавия 3).
Мерси колега
- ilia_d008
- Мнения: 249
- Регистриран на: Пон 01 окт 2007 17:29
- Автомобил: VW Golf III GTI
- Двигател: ABF 1995
- Местоположение: Панагюрище
Re: Всичко за спирачките при VW
Какви са вариантите за по голямо серво и помпа при голф 3,върти ми се серво от голф 4 комби и помпа от ЛТ на 25.4мм дали ще е удачен вариант?
- ilia_d008
- Мнения: 249
- Регистриран на: Пон 01 окт 2007 17:29
- Автомобил: VW Golf III GTI
- Двигател: ABF 1995
- Местоположение: Панагюрище
Re: Всичко за спирачките при VW
Колеги някой който е в час със серво усилвателите,интересува ме индексите Т52,Т55/1 и Т52/5 какво означават.
- Dare_16V_9A
- Мнения: 702
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 0:56
- Автомобил: VW Golf MK2
- Двигател: AFN1996 1991
- Местоположение: Pernik
Re: Всичко за спирачките при VW
Първо се извинявам ако го има писано и може да съм го пропуснал някъде,но за 32 страници е така!
Та въпроса ми е следния има ли някой който е слагал спирачен апарат АТЕ 54 от Голф МК3 Юбилеен или ВР6 на 288мм диск на Голф МК2 и да се запази междуболтовото разтояние 4 по 100,Знам че офсета на диска е друг и за 4 по 100 то е ясно,че ще се разпробива,има ли игра със супортите или си стават на шенкела от 256 и 280 става въпрос!? и другия въпрос ще опират ли джантите заради офсета в апарата!?
Та въпроса ми е следния има ли някой който е слагал спирачен апарат АТЕ 54 от Голф МК3 Юбилеен или ВР6 на 288мм диск на Голф МК2 и да се запази междуболтовото разтояние 4 по 100,Знам че офсета на диска е друг и за 4 по 100 то е ясно,че ще се разпробива,има ли игра със супортите или си стават на шенкела от 256 и 280 става въпрос!? и другия въпрос ще опират ли джантите заради офсета в апарата!?
- lubo007
- Мнения: 1231
- Регистриран на: Вто 31 окт 2006 18:56
- Автомобил: GOLF 5 TDI
- Двигател: BKC
- Местоположение: Пловдив
Re: Всичко за спирачките при VW
За голф 5 някой ще сподели ли нещо относно спирачки и ъпдейти?
Търсих из нета но не открих
Търсих из нета но не открих
- peshoxx
- Мнения: 631
- Регистриран на: Вто 01 фев 2005 1:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Всичко за спирачките при VW
Един въпрос и от мен. Беше споменато за по-голямо двойно серво и помпа от Ауди А4 или Пасат 5...Въпросът ми е дали ще пасне на Голф 2 на мястото на старото серво,дали някой го е правил и как? В Ауди форума четох че след фейслифта помпата при двойното серво е с бутало 25,40мм и спира доста по-добре, има по-добра реакция на педала.Интересува ме заради слагане на апарати АТЕ57. :)
- napster
- Мнения: 1158
- Регистриран на: Съб 23 дек 2006 18:29
- Автомобил: BMW E30
- Двигател: 1.6 LPG
- Местоположение: Стара Загора
Re: Всичко за спирачките при VW
Имам един въпрос към вас, понеже от няколко дни търся и не мога да намеря при Passat B5 на предно предаване ако се сменят задните апарати за вентилиран диск 256мм от каква кола се ползват дискове за да паснат на Пасата?
-
- Мнения: 2102
- Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AVF
- Местоположение: София
Re: Всичко за спирачките при VW
От Пасат 4х4
- napster
- Мнения: 1158
- Регистриран на: Съб 23 дек 2006 18:29
- Автомобил: BMW E30
- Двигател: 1.6 LPG
- Местоположение: Стара Загора
Re: Всичко за спирачките при VW
Пасва без проблем така ли
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: Сря 30 ное 2011 22:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Всичко за спирачките при VW
.
Последна промяна от fr3e_s7yle на Сря 23 ное 2016 19:05, променено общо 1 път.
- Tipsy
- Мнения: 1073
- Регистриран на: Сря 13 окт 2010 21:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: НЕ СЪМ ОТ СОФИЯ
Re: Всичко за спирачките при VW
По въпроса с носача, най-вероятно този на купрата е чугун, те са като цяло за vag групата 4 модела, 2 от които могат да се преправят за кола с предно/да се захване стабилизиращата щанга на тях/. Тук вече е въпроса дали е ценово рентабилно да се купят носачи, тампони и шарнири или да се мисли вариант със правен съпорт.
По спомен когато са сменяли носача от тенекиен към чугунен са сменяли шарнира заради захващането към самия носач, шенкела си остава същия, но са били със такъв за 288/312мм спирачки. Ако има разлика в шарнира за шенкел с 280 и такъв с 288мм спирачки, то такъв би следвало да ти свърши работа.
По спомен когато са сменяли носача от тенекиен към чугунен са сменяли шарнира заради захващането към самия носач, шенкела си остава същия, но са били със такъв за 288/312мм спирачки. Ако има разлика в шарнира за шенкел с 280 и такъв с 288мм спирачки, то такъв би следвало да ти свърши работа.
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: Сря 30 ное 2011 22:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Всичко за спирачките при VW
.
Последна промяна от fr3e_s7yle на Сря 23 ное 2016 19:05, променено общо 1 път.
- Tipsy
- Мнения: 1073
- Регистриран на: Сря 13 окт 2010 21:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: НЕ СЪМ ОТ СОФИЯ
Re: Всичко за спирачките при VW
Ако носача има такава "пъпка", то може да му се навие резба и да се захване болта на биалетката http://i1322.photobucket.com/albums/u564/Luciano2280/11207_819722064713732_2236007217576594076_n_zpsb38b165c.jpg
Сървара където съм чел темата не работи, но по спомен единствено се е наложило смяна на шарнири заради различното разположение на захващащите болтове, преди и след колата си остава със шенкел с делим съпорт за 288/312мм.
И тук едни разсъждения ми идват относно моделите на шарнирите, но немога да ги напиша в логично изречение.
Сървара където съм чел темата не работи, но по спомен единствено се е наложило смяна на шарнири заради различното разположение на захващащите болтове, преди и след колата си остава със шенкел с делим съпорт за 288/312мм.
И тук едни разсъждения ми идват относно моделите на шарнирите, но немога да ги напиша в логично изречение.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 131 госта