Всичко за спирачките при VW
- _NqKoI_
- Мнения: 530
- Регистриран на: Съб 14 мар 2009 12:36
- Автомобил: Golf 2
- Двигател: ABF
- Местоположение: Plovdiv
Re: Всичко за спирачките при VW
Искам да премина на 280мм дискове но да е 4 по 100. Възможно ли е да се махне главината 5 по 100 и на нейно място да се сложи 4 по 100 и да се смени и диска следователно и питането самите главини взаимно заменяйми ли са ??? тази процедура искам да я извърша на голф 2..
- vlado0o^
- Мнения: 184
- Регистриран на: Пон 27 апр 2009 18:48
- Автомобил: GTI Edition
- Двигател: 1994 2.8 AAA
- Местоположение: Варна
Re: Всичко за спирачките при VW
Ами колега имаш 2 варианта...единия е разпробиване на диска и главината и си имаш 4х100 и 5х100.Втория и по-сложен за изпълнение вариант е смяната на шенкелите с такива с делящ супорт,едни дискове от Г60 които са 4х100 и са 280мм...сменяш и външни карета защото шлица не пасва.Ползваш си твоите апарати Пропуснах да добавя и шарнирите
- vlado0o^
- Мнения: 184
- Регистриран на: Пон 27 апр 2009 18:48
- Автомобил: GTI Edition
- Двигател: 1994 2.8 AAA
- Местоположение: Варна
Re: Всичко за спирачките при VW
А конкретно на въпроса ти,главините са различни на 100%
С какви спирачки си в момента на голфа? гледам че пише АБФ...
С какви спирачки си в момента на голфа? гледам че пише АБФ...
- _NqKoI_
- Мнения: 530
- Регистриран на: Съб 14 мар 2009 12:36
- Автомобил: Golf 2
- Двигател: ABF
- Местоположение: Plovdiv
Re: Всичко за спирачките при VW
искам да ползвам компект апарати шенкел но просто колата да е 4 по 100... и в момента е 239мм дискове и явно идеята ми няма да стане ... да не цапа ме темата
Едит: идеята ми е да взема всичко от тройка коята е със спирачки 280 мм и тя естествено е 5 по 100 ... и да сменя главината със такава 4 по 100 и следователно диска като такав за г60
Едит: идеята ми е да взема всичко от тройка коята е със спирачки 280 мм и тя естествено е 5 по 100 ... и да сменя главината със такава 4 по 100 и следователно диска като такав за г60
- vlado0o^
- Мнения: 184
- Регистриран на: Пон 27 апр 2009 18:48
- Автомобил: GTI Edition
- Двигател: 1994 2.8 AAA
- Местоположение: Варна
Re: Всичко за спирачките при VW
ЕТ-то на 280мм 5х100 и 280 4х100 е различно...следователно и самите отвори за захващане на супорта спрямо шенкела са на различни равнини.Най-рационален вариант е разпробиването според мен.Внимавай все пак и каква джанта ще слагаш и с какво ЕТ е тя,за да не подпре в апарата.
- _NqKoI_
- Мнения: 530
- Регистриран на: Съб 14 мар 2009 12:36
- Автомобил: Golf 2
- Двигател: ABF
- Местоположение: Plovdiv
Re: Всичко за спирачките при VW
джантите са 15ски... и пак повтарям искам да използвам всичко от голф 3 със 280мм диск но да сменя само и единствено главината за да е 4 по 100 и диска следователно ако лагерите са еднакви и при двете главини мисля си би трябвало да стане
- vlado0o^
- Мнения: 184
- Регистриран на: Пон 27 апр 2009 18:48
- Автомобил: GTI Edition
- Двигател: 1994 2.8 AAA
- Местоположение: Варна
Re: Всичко за спирачките при VW
ДИСКОВЕТЕ са различни колега.Нека да разчистят тука че стана чат.....
- aradovanov
- Мнения: 1115
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 1:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Всичко за спирачките при VW
Вземаш главина с делящ се съпорт от Г3/2 с 4 болта, апарати от Г3 с 5 болта заедно със съпортите и дискове за Г60 и си в джаза.
- _NqKoI_
- Мнения: 530
- Регистриран на: Съб 14 мар 2009 12:36
- Автомобил: Golf 2
- Двигател: ABF
- Местоположение: Plovdiv
Re: Всичко за спирачките при VW
aradovanov написа:Вземаш главина с делящ се съпорт от Г3/2 с 4 болта, апарати от Г3 с 5 болта заедно със съпортите и дискове за Г60 и си в джаза.
Това исках да разбераа
- valio_style
- Мнения: 99
- Регистриран на: Сря 15 мар 2006 21:38
- Автомобил: E36 cabrio E30 Turbo
- Двигател: Unknown
- Местоположение: София
Re: Всичко за спирачките при VW
А главините са на 100% еднакви или да се изкажа по друг начин и двете са взаимозаменяеми
лично съм го изпробвал. ЕТ-то на дисковете е различно и разликата идва по скоро от шенкела който е за GTI с гайка и там диска е доста прибран, докато при G60 шенкела си е за шарнир с болт и е като на всеки Passat, само ти трябва въпросния шенкел супорт апарат и диск на 280мм разбирасе и готово успех
лично съм го изпробвал. ЕТ-то на дисковете е различно и разликата идва по скоро от шенкела който е за GTI с гайка и там диска е доста прибран, докато при G60 шенкела си е за шарнир с болт и е като на всеки Passat, само ти трябва въпросния шенкел супорт апарат и диск на 280мм разбирасе и готово успех
- Dido_Petrov
- Мнения: 400
- Регистриран на: Нед 01 окт 2006 21:50
- Автомобил: Polo 6N
- Двигател: 1.8 20VT
- Местоположение: Стара Загора
Re: Всичко за спирачките при VW
за да не пускам друга тема за спирачки искам да попитам тук ако някой знае колко ММ е триещата повърхност на дисковете на 1.8Т Ибиза Купра Р а именно 305/28мм 4х100 и дали ще мога да го навра в 4 бутално задно Брембо от Порше 996/Бокстер
- racing_team_vidin
- Мнения: 1840
- Регистриран на: Съб 09 фев 2008 2:34
- Автомобил: BMW E65 Sport Package
- Двигател:
- Местоположение: Видин
Re: Всичко за спирачките при VW
Dido_Petrov написа:за да не пускам друга тема за спирачки искам да попитам тук ако някой знае колко ММ е триещата повърхност на дисковете на 1.8Т Ибиза Купра Р а именно 305/28мм 4х100 и дали ще мога да го навра в 4 бутално задно Брембо от Порше 996/Бокстер
Мисля, че няма да има проблеми, да се монтират тези дискове с Брембото, все пак и оригинално е с 4 Бутално Брембо. Задни и предни апарати доколкото знам нямат разлика, поне физически- задните са с намалено усилие за спиране
П.П тези дискове (купра) са много трудно откриваеми- и най- интересното е, че в моя каталог съществуват, но нямам никакви подробни размери
п.п http://forums.vwvortex.com/showthread.php?3242669/page3
- napster
- Мнения: 1158
- Регистриран на: Съб 23 дек 2006 18:29
- Автомобил: BMW E30
- Двигател: 1.6 LPG
- Местоположение: Стара Загора
Re: Всичко за спирачките при VW
Намирането на дисковете не е проблем, а относно апаратите не са съвсем еднакви предни и задни на Бокстер-а предните пак са 4 бутални, но са с по- големи бутала и те самите са по големички.
- Dido_Petrov
- Мнения: 400
- Регистриран на: Нед 01 окт 2006 21:50
- Автомобил: Polo 6N
- Двигател: 1.8 20VT
- Местоположение: Стара Загора
Re: Всичко за спирачките при VW
Разлика в апаратите има от там идва и по малкото спирачно усилие на задните. По спомени предните са с 34 и 36мм бутала а задните с 28 и 30мм. На задните и триещата повърхност е по-малка отколкото на предните за това мен ме интересуваше горе долу дали ще се вместят накладките от задните на тези 305мм
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Всичко за спирачките при VW
Пичове, гледам си говорите за големи спирачки ама аз имам една спешна дилема за малките.
Колата е голф 3 АБД с 239mm не вентилирани. На същия апарат ще влязат ли вентилирани дискове от 2-ка GTI с тънки накладки или трябва да се сменят и главините? Притеснява ме да няма разлика в офсета на дисковете.
Колата е голф 3 АБД с 239mm не вентилирани. На същия апарат ще влязат ли вентилирани дискове от 2-ка GTI с тънки накладки или трябва да се сменят и главините? Притеснява ме да няма разлика в офсета на дисковете.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 119 госта