Наближава :arrow УЗАНА (24-26 август 2018 г.)

Всичко за спирачките при VW

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Zdravko Zankov
Мнения: 9261
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот Zdravko Zankov » Нед 23 апр 2017 8:41


Даа,проверих.
Интересното е,че и Бора комби 2.8 бензин 4х4 и дават също 232мм отзад 9мм дебел плътен.
Има и 256мм вентилиран.Но дебелината е 22мм.
Предполагам,че със подмяна на апарат и съпорт от въпросния автомобил ще може да стане номера.
Въпреки че и сега автомобила спира добре.




Потребителски аватар
hvp800
Мнения: 4677
Регистриран на: Вто 29 яну 2013 19:46
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот hvp800 » Нед 23 апр 2017 8:47


2,8 Бора е със 256мм заден диск, както и С3, ТТ, и голфовете 2,8 и 3,2.
Ъпгрейда на задните спирачки не е от решаващо значение за спирането, ако има разлика тя е минимална. Просто изглежда по-добре


Explode12
Мнения: 246
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 20:05
Автомобил: MK2
Двигател: RP
Местоположение: Варна

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот Explode12 » Пон 01 май 2017 15:55


Някои с идея дали на синхро с дискове (голф2) задните супорти са еднакви като на голфовете с предно(тоест влиза ли 239мм диск или трябва планки/други супорти)..също 232мм влиза ли :D ? Апарата ясно че е 38мм срещу 36мм. Също какви жила да търся? Разбрах че са преди и след 87ма(или 89 беше..)..мойто чудо немско е 91г.
Ясно е че при г2 на предно отзад е диск главина, а синхрото диска е отделен.

едит: Със спирачните тръбички как се процедира при смяна на барабан с диск?


Потребителски аватар
lubo007
Мнения: 1109
Регистриран на: Вто 31 окт 2006 18:56
Автомобил: GOLF 5 TDI
Двигател: BKC
Местоположение: Пловдив

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот lubo007 » Сря 17 май 2017 8:06


BREMBO MAX или ATE SPORT?
И двата варианта са рязани с канали. брембото на снимка ми се виждат тъмни! Кажете и накладките/феродото кво да взимам


Потребителски аватар
pe6kata
Мнения: 2893
Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
Автомобил: passat corrado
Двигател: AAA и АBV turbo
Местоположение: Елхово

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот pe6kata » Сря 17 май 2017 12:26


EBC от високите класове


Потребителски аватар
sa6koludia
Мнения: 51
Регистриран на: Сря 29 окт 2008 19:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот sa6koludia » Чет 29 юни 2017 11:30


А дискове 323мм от сеат леон купра р може ли да се ползват с апрати ате 57 от 312мм диск?


Потребителски аватар
hvp800
Мнения: 4677
Регистриран на: Вто 29 яну 2013 19:46
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот hvp800 » Чет 29 юни 2017 21:53


Ако докараш съосието на диск и апарат, работа ще стане.
С какъв съпорт мислиш да правиш тази гимнастика?


Потребителски аватар
slaveiko67
Мнения: 2058
Регистриран на: Сря 03 ное 2010 10:23
Автомобил: Golf 3 GTI + VR6 Syncro
Двигател: AFN+ABV-96g
Местоположение: Montana

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот slaveiko67 » Пон 03 юли 2017 18:16


Здравейте колеги.Не видях в темата инфо за преминаване от задни барабани към дискове на Голф 3 синхро.Ако някой колега е правил или знае как става трансформацията,моля да сподели...


Потребителски аватар
lubo007
Мнения: 1109
Регистриран на: Вто 31 окт 2006 18:56
Автомобил: GOLF 5 TDI
Двигател: BKC
Местоположение: Пловдив

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот lubo007 » Сря 26 юли 2017 8:04


slaveiko67 написа:Здравейте колеги.Не видях в темата инфо за преминаване от задни барабани към дискове на Голф 3 синхро.Ако някой колега е правил или знае как става трансформацията,моля да сподели...

на голф 3 отзад шенкела се държи на 4 болта. Сваляш единия и качваш другия. Имам малко гимнастика със ръчната но става. Но на синхро не знам , все пак е с полуоски отзад


Потребителски аватар
slaveiko67
Мнения: 2058
Регистриран на: Сря 03 ное 2010 10:23
Автомобил: Golf 3 GTI + VR6 Syncro
Двигател: AFN+ABV-96g
Местоположение: Montana

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот slaveiko67 » Сря 26 юли 2017 8:13


За Голф 3 само с предно задвижване е правено вече...Проблема е за синхро.Според проучванията ми само Пасат Б3,Б4 са с дискове,но дали носачите са идентични с тези на Голф 3?...Естествено най-добре е да се ползва за донор Голф 3 ВР6 синхро...но такава кола едва ли ще има за части скоро ... :banghead


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9311
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro
Двигател: AEL
Местоположение: София

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот radi_nrj » Вто 01 авг 2017 13:40


Със спирачките в последно време стана голям проблем и по-специално с дисковете, като се тръгне от евтините от сорта на Remsa мине се през TRW, Textar и се стигне до ATE и Zimmermann масово се кривят. Дали пазара се заля с ментета или просто качеството падна не знам.

Сега до конкретния въпрос, смених шенкелите на 4-ката и сложих апарати ATE 54 с дискове 288mm. Имам в мазето апарати със супорти АТЕ 57 от A6 C4 пак за 288mm диск и се чудя дали ще паснат на голфа.


Потребителски аватар
Tipsy
Мнения: 990
Регистриран на: Сря 13 окт 2010 21:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: НЕ СЪМ ОТ СОФИЯ

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот Tipsy » Вто 01 авг 2017 16:50


Едно време като ги правих тези неща казваха, че съпорта не става, но в последствие май се оказа друго. Дори и да са различни съпортите, апаратите ще станат на твоите без проблем.


Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5168
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот pas1.8mi » Вто 01 авг 2017 20:52


[quote="radi_nrj"]Със спирачките в последно време стана голям проблем и по-специално с дисковете ...
Предпоставка за изкривяването на дисковете са и криви главини ...


Потребителски аватар
hvp800
Мнения: 4677
Регистриран на: Вто 29 яну 2013 19:46
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот hvp800 » Вто 01 авг 2017 21:20


Tipsy написа:Едно време като ги правих тези неща казваха, че съпорта не става, но в последствие май се оказа друго. Дори и да са различни съпортите, апаратите ще станат на твоите без проблем.

Ами не всички съпорти стават.
А за апаратите ще трябва да им смени маркучите, за да станат на голфоподобните


Потребителски аватар
ogogin
Мнения: 346
Регистриран на: Чет 13 сеп 2007 3:34
Автомобил: Vw Golf MKV
Двигател: BWA
Местоположение: София

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот ogogin » Вто 01 авг 2017 22:44


Колеги здравейте, замислям ъпгрейд на спирачната си система и се чудя какво е необходимо да се смени за да мина на по голям размер дискове, колата е голф 5 гти с 312 мм дискове, но ми се иска да сложа по големите 345, като на R32. Трудоемка ли е задачата, освен дискове, апаратите трябва ли да се сменят, малко не съм на ясно какво ми е нужно, та, ако има някой, който му е ясна тази картинка, нека сподели?!



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта