Всичко за спирачките при VW
- w_smith
- Мнения: 2191
- Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
- Автомобил: Skoda Octavia 1U_Golf 3
- Двигател: ALH 2005_AHU 1997
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Всичко за спирачките при VW
Някой, който е сложил ате 57 на 288 мм, може ли да сподели усеща ли се разликата и има ли смисъл? Става дума за моделите, които стандарт са с 54.
-
- Мнения: 80
- Регистриран на: Съб 18 сеп 2010 22:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Всичко за спирачките при VW
Здравейте не е много по темата ,но мисля ,че е интересно.https://youtu.be/_NLW9LOE-AQ
Това което се слага при скъсване на трабичката някои знае ли каде може да се намери.
Ако не ви се гледа целия клип става въпрос за 5:00мин.
Предварително благодаря.
Това което се слага при скъсване на трабичката някои знае ли каде може да се намери.
Ако не ви се гледа целия клип става въпрос за 5:00мин.
Предварително благодаря.
-
- Мнения: 80
- Регистриран на: Съб 18 сеп 2010 22:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Всичко за спирачките при VW
Някои може ли да каже кое е различното и какво трябва при преминаване от Ф,245мм/10мм дебелина на Ф256мм/22мм дебелина. Става въпрос за пасат Б5 синхро, малки диск е при 1,9тди афн голямият е при 2,5тди. Това е на задния мост.
При 1,9 и 245мм диск апарата е лукас 38мм.
Интересуяаме какво трябва за минаването кам по големия диск.
При 1,9 и 245мм диск апарата е лукас 38мм.
Интересуяаме какво трябва за минаването кам по големия диск.
- mitko85
- Мнения: 753
- Регистриран на: Сря 16 яну 2008 23:58
- Автомобил: E91
- Двигател: M47
- Местоположение: София
Re: Всичко за спирачките при VW
Трябват ти спирачните апарати, супорти за тях, дискове, това ако и двете коли са 4х4.
Ако вземаш апарати и супорти от 4х4 и искаш да ги сложиш на кола с предно, трябват изнасящи планки за супорта и преправяне на държачите за жилата на ръчната спирачка.
Ако вземаш апарати и супорти от 4х4 и искаш да ги сложиш на кола с предно, трябват изнасящи планки за супорта и преправяне на държачите за жилата на ръчната спирачка.
-
- Мнения: 80
- Регистриран на: Съб 18 сеп 2010 22:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Всичко за спирачките при VW
Значи и апарат и супорт, не става както отпред само с супорт и от 288 кам 312мм.
Иначе се пробвах да сложа апарат и супорт от кола само на предно на 4х4,. Супорта става сложих го но апарата има разлика и тя е единствено в входа на маслото, ъгалат под които се завива маркуча.
Иначе се пробвах да сложа апарат и супорт от кола само на предно на 4х4,. Супорта става сложих го но апарата има разлика и тя е единствено в входа на маслото, ъгалат под които се завива маркуча.
-
- Мнения: 309
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 20:05
- Автомобил: MK2
- Двигател: RP
- Местоположение: Варна
Re: Всичко за спирачките при VW
Вижте разликата в ЕТ-то на дисковете и преценете как трябва да се играе със супорта и апрата..
-
- Мнения: 1987
- Регистриран на: Чет 13 сеп 2007 11:29
- Автомобил: 1990 Golf GTI + 1991 Country
- Двигател: PB 112 + 1P 98
- Местоположение: София
Re: Всичко за спирачките при VW
Някой има ли информация какви са предните дискове на голф 2 Кънтри?
- anrus
- Мнения: 909
- Регистриран на: Вто 13 ное 2007 18:08
- Автомобил: Golf2 10Millionen и Golf2 Country
- Двигател: RF-1988 и 1P-1991
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Всичко за спирачките при VW
Плътни 239x12.
-
- Мнения: 1987
- Регистриран на: Чет 13 сеп 2007 11:29
- Автомобил: 1990 Golf GTI + 1991 Country
- Двигател: PB 112 + 1P 98
- Местоположение: София
Re: Всичко за спирачките при VW
И при мен е така и направо не повярвах, мислех си, че някои от предните собственици е спестил някой лев вместо да сложи вентилирани. Като цяло спирачките са много слаби, а всичко е отлично, дори отзад и със сравнително нов кантар, които след като натегнах докрай започна г/д да спира колата, но пак не съм доволен.
- stefan4o
- Мнения: 19139
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Всичко за спирачките при VW
Мишо, те и на другите коли от този клас не са им кой знае какви спирачките. Всичко опира до поддръжка
-
- Мнения: 309
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 20:05
- Автомобил: MK2
- Двигател: RP
- Местоположение: Варна
Re: Всичко за спирачките при VW
Пътят към добри спирачки, особено отпред на голф 2, е ясен и сравнително евтин. Не се занимавайте с вентилирани 239мм и т.н. Минимум 280мм с една 23.8мм помпа и ще е бомба.
-
- Мнения: 1987
- Регистриран на: Чет 13 сеп 2007 11:29
- Автомобил: 1990 Golf GTI + 1991 Country
- Двигател: PB 112 + 1P 98
- Местоположение: София
Re: Всичко за спирачките при VW
stefan4o написа:Мишо, те и на другите коли от този клас не са им кой знае какви спирачките. Всичко опира до поддръжка
Прав си, но ми стана странно защо ГТИ ката ми е 239 вентилиран, тежи 9хх кг и с изолиран заден кантар си спира добре, докато кънтрито тежи 12хх кг и заводско е дори с не вентилирани дискове, там слабите спирачки се усещат осезаемо. Не съм от хората които ще ползват тези 2 коли за "яко газ" и след това резки спирачки, но веднъж ми се наложи по рязко спиране с кънтрито и се уплаших. Незнам с вентилирани дискове дали ще има подобрение, понеже несмятам да минавам на други шенкели, както и колите се карат рядко и няма смисъл.
- stefan4o
- Мнения: 19139
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Всичко за спирачките при VW
Няма да усетиш по-добро спиране с вентилирани. Просто се охлаждат малко по-добре от плътните. Слагай по-големи дискове.
- kazakstaneca
- Мнения: 179
- Регистриран на: Съб 02 фев 2008 21:14
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Всичко за спирачките при VW
stefan4o написа:Няма да усетиш по-добро спиране с вентилирани...
misho_GTi, помеже съм човек, който е карал доста 239 плътен, след това и 239 вентилиран, а сега и 280 с помпа от Г60, да ти споделя, че разлика между 239 плътен и вентилиран има и то голяма (и двете коли с дискове на заден мост, нови предни дискове и накладки, слагани от мен)
- stefan4o
- Мнения: 19139
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Всичко за спирачките при VW
Не се изразих правилно. При интензивно ползване на спирачката вентилираните са по-добри. Ако се кара спокойно разлика не би трябвало да се усети. Колегата над мен има повече опит със спирачките, аз от плътен 239мм минах на вентилиран 256мм, където реално има разлика и заради размера на диска.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 169 госта