Всичко за спирачките при VW

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
plamen.packo
Мнения: 1
Регистриран на: Съб 02 юли 2016 11:48
Автомобил:
Двигател:

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот plamen.packo » Съб 02 юли 2016 12:04


В крайна сметка искам да попитам, как мога да преправя спирачната система на моя голф 4 (1,8 125к.с.). Имам голям проект за него, вече е на спортно окачване и в момента се турбинира, но така и не намерих конкретно обяснение как мога да сложа например брембо системата или нещо друго което да придаде спортен вид на колата.

Изображение

Искам да постигна подобен ефект! :)




Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 4187
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот bbboiko2004 » Пет 15 юли 2016 12:57


Прочети назад темата, ще видиш, кои са най-големите дискове монтирани на VAG автомобили и ще търсиш такива на части. Почваш от 1 ва страница.


IRRITATING
Мнения: 2102
Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
Автомобил: VW Passat
Двигател: AVF
Местоположение: София

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот IRRITATING » Пет 15 юли 2016 12:59


w_smith написа:Има даже и голф 7 с ФС3 ако не се лъжа (поне има Октавия 3).

Мерси колега :th_up


Потребителски аватар
ilia_d008
Мнения: 249
Регистриран на: Пон 01 окт 2007 17:29
Автомобил: VW Golf III GTI
Двигател: ABF 1995
Местоположение: Панагюрище

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот ilia_d008 » Сря 20 юли 2016 0:25


Какви са вариантите за по голямо серво и помпа при голф 3,върти ми се серво от голф 4 комби и помпа от ЛТ на 25.4мм дали ще е удачен вариант?


Потребителски аватар
ilia_d008
Мнения: 249
Регистриран на: Пон 01 окт 2007 17:29
Автомобил: VW Golf III GTI
Двигател: ABF 1995
Местоположение: Панагюрище

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот ilia_d008 » Чет 21 юли 2016 17:31


Колеги някой който е в час със серво усилвателите,интересува ме индексите Т52,Т55/1 и Т52/5 какво означават.


Потребителски аватар
Dare_16V_9A
Мнения: 702
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 0:56
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: AFN1996 1991
Местоположение: Pernik

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот Dare_16V_9A » Сря 07 сеп 2016 8:52


Първо се извинявам ако го има писано и може да съм го пропуснал някъде,но за 32 страници е така!
Та въпроса ми е следния има ли някой който е слагал спирачен апарат АТЕ 54 от Голф МК3 Юбилеен или ВР6 на 288мм диск на Голф МК2 и да се запази междуболтовото разтояние 4 по 100,Знам че офсета на диска е друг и за 4 по 100 то е ясно,че ще се разпробива,има ли игра със супортите или си стават на шенкела от 256 и 280 става въпрос!? и другия въпрос ще опират ли джантите заради офсета в апарата!?


Потребителски аватар
lubo007
Мнения: 1231
Регистриран на: Вто 31 окт 2006 18:56
Автомобил: GOLF 5 TDI
Двигател: BKC
Местоположение: Пловдив

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот lubo007 » Вто 20 сеп 2016 10:59


За голф 5 някой ще сподели ли нещо относно спирачки и ъпдейти?
Търсих из нета но не открих


Потребителски аватар
peshoxx
Мнения: 631
Регистриран на: Вто 01 фев 2005 1:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот peshoxx » Вто 20 сеп 2016 21:17


Един въпрос и от мен. Беше споменато за по-голямо двойно серво и помпа от Ауди А4 или Пасат 5...Въпросът ми е дали ще пасне на Голф 2 на мястото на старото серво,дали някой го е правил и как? В Ауди форума четох че след фейслифта помпата при двойното серво е с бутало 25,40мм и спира доста по-добре, има по-добра реакция на педала.Интересува ме заради слагане на апарати АТЕ57. :)


Потребителски аватар
napster
Мнения: 1158
Регистриран на: Съб 23 дек 2006 18:29
Автомобил: BMW E30
Двигател: 1.6 LPG
Местоположение: Стара Загора

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот napster » Пет 07 окт 2016 10:23


Имам един въпрос към вас, понеже от няколко дни търся и не мога да намеря при Passat B5 на предно предаване ако се сменят задните апарати за вентилиран диск 256мм от каква кола се ползват дискове за да паснат на Пасата?


IRRITATING
Мнения: 2102
Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
Автомобил: VW Passat
Двигател: AVF
Местоположение: София

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот IRRITATING » Пет 07 окт 2016 10:50


От Пасат 4х4


Потребителски аватар
napster
Мнения: 1158
Регистриран на: Съб 23 дек 2006 18:29
Автомобил: BMW E30
Двигател: 1.6 LPG
Местоположение: Стара Загора

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот napster » Пет 07 окт 2016 10:59


Пасва без проблем така ли


fr3e_s7yle
Мнения: 15
Регистриран на: Сря 30 ное 2011 22:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот fr3e_s7yle » Съб 19 ное 2016 15:58


.

Последна промяна от fr3e_s7yle на Сря 23 ное 2016 19:05, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Tipsy
Мнения: 1073
Регистриран на: Сря 13 окт 2010 21:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: НЕ СЪМ ОТ СОФИЯ

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот Tipsy » Съб 19 ное 2016 16:29


По въпроса с носача, най-вероятно този на купрата е чугун, те са като цяло за vag групата 4 модела, 2 от които могат да се преправят за кола с предно/да се захване стабилизиращата щанга на тях/. Тук вече е въпроса дали е ценово рентабилно да се купят носачи, тампони и шарнири или да се мисли вариант със правен съпорт.
По спомен когато са сменяли носача от тенекиен към чугунен са сменяли шарнира заради захващането към самия носач, шенкела си остава същия, но са били със такъв за 288/312мм спирачки. Ако има разлика в шарнира за шенкел с 280 и такъв с 288мм спирачки, то такъв би следвало да ти свърши работа.


fr3e_s7yle
Мнения: 15
Регистриран на: Сря 30 ное 2011 22:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот fr3e_s7yle » Съб 19 ное 2016 16:42


.

Последна промяна от fr3e_s7yle на Сря 23 ное 2016 19:05, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Tipsy
Мнения: 1073
Регистриран на: Сря 13 окт 2010 21:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: НЕ СЪМ ОТ СОФИЯ

Re: Всичко за спирачките при VW

Мнениеот Tipsy » Съб 19 ное 2016 17:00


Ако носача има такава "пъпка", то може да му се навие резба и да се захване болта на биалетката http://i1322.photobucket.com/albums/u564/Luciano2280/11207_819722064713732_2236007217576594076_n_zpsb38b165c.jpg
Сървара където съм чел темата не работи, но по спомен единствено се е наложило смяна на шарнири заради различното разположение на захващащите болтове, преди и след колата си остава със шенкел с делим съпорт за 288/312мм.
И тук едни разсъждения ми идват относно моделите на шарнирите, но немога да ги напиша в логично изречение.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта